• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    @Nayah, oeh, die is heel erg mooi! Ik houd wel van een redelijk donkere sfeer in covers, en het past blijkbaar ook goed bij het verhaal, als ik de titel zo lees. Ik zou het silhouet van het meisje wel iets groter maken, al heeft het zo ook wel iets. (Dit omdat de vleugels anders wel heel groot lijken)
    Van mij krijg je een 8,5


    obsessive rage

    Het valt me op dat op Q iedereen altijd zulke donkere covers maakt :'D


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Josiah schreef:
    Het valt me op dat op Q iedereen altijd zulke donkere covers maakt :'D


    Hehe ik heb wel een hoop lichte covers, maar dat is dan ook weer duister, past denk ik beter bij het verhaal (': Maar ja klopt wel


    obsessive rage

    Josiah schreef:
    Het valt me op dat op Q iedereen altijd zulke donkere covers maakt :'D

    Quizlet, laat zien wie je bent, laat de duisternis in je naar voren komen, mwuhaha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Holly Ik vind de kleuren in je cover erg mooi! Ze passen goed bij elkaar en zijn niet te schreeuwerig. Het lettertype past er goed bij, het geeft ook meteen een bepaalde sfeer! Het enige wat ik zou doen, is de foto van de jongen en het meisje iets meer 'vervagen' aangezien vooral het grotere meisje eigenlijk de aandacht trekt. (: Ik geef je cover een 8.

    Ik zweer het je, ik heb geprobeerd een gekleurde cover te maken! Het is niet mijn schuld dat de perfecte foto van mijn hoofdpersonage origineel zwart-wit is.(cat)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 13:28 ]


    The soul needs autumn.

    Ik vind hem echt super mooi (: misschien zou een duidelijke titel beter zijn geweest, maar voor de rest vind ik hem echt prachtig! #jealous
    Je krijgt een negen van me ^^



    Het is de derde keer in heel mijn leven dat ik een cover probeer te maken (dus niet alleen ergens een titel op zetten) dus ik zou heel graag tips krijgen over wat je zou verbeteren (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Frodo: Ik vind hem voor je derde keer al heel goed gelukt! Er zijn enkele puntjes though. Allereerst lijkt het zo 'opeens'. De man en vrouw zijn al goed vervaagd maar omdat je een zwartwit foto op een ruimte-esque achtergrond hebt gezet, lijkt het heel out of place. Misschien zou je eens de cover in zwartwit kunnen proberen? Verder heb ik er niets op aan te merken. ^^



    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    @Frodo: Ik vind hem voor je derde keer al heel goed gelukt! Er zijn enkele puntjes though. Allereerst lijkt het zo 'opeens'. De man en vrouw zijn al goed vervaagd maar omdat je een zwartwit foto op een ruimte-esque achtergrond hebt gezet, lijkt het heel out of place. Misschien zou je eens de cover in zwartwit kunnen proberen? Verder heb ik er niets op aan te merken. ^^




    Mag ik zeggen dat ik dit een lastige vind ?? Ten eerste, ik vind hem prachtig, hij is heel mysterieus op de een of andere reden. Als je goed kijkt kom je tot de ontdekking dat er vleugels instaan en iets met een sterrenhemel. Naast dat dat gewoon heel mooi in elkaar is gezet roept het echt een paar vragen op.
    Maar dan zit ik met die rookpluim? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet wat dat is en dat verward me een beetje haha,
    Toch krijg je een dikke negen van me :)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 17:13 ]


    ~My Mind Is Free~

    Meixue schreef:
    @Frodo: Ik vind hem voor je derde keer al heel goed gelukt! Er zijn enkele puntjes though. Allereerst lijkt het zo 'opeens'. De man en vrouw zijn al goed vervaagd maar omdat je een zwartwit foto op een ruimte-esque achtergrond hebt gezet, lijkt het heel out of place. Misschien zou je eens de cover in zwartwit kunnen proberen? Verder heb ik er niets op aan te merken. ^^




    Vind je hem zo beter?




    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Vind je hem zo beter?





    Al hartstikke beter! Nu kan je nog (indien je dat wenst) een iets duidelijker lettertype of deze maar dan iets groter. Zwart-wit is ie echt al fantastisch.


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)

    Al hartstikke beter! Nu kan je nog (indien je dat wenst) een iets duidelijker lettertype of deze maar dan iets groter. Zwart-wit is ie echt al fantastisch.


    Oké, bedankt voor de tips! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oké, bedankt voor de tips! ^^


    Ik vond het eigenlijk best mooi met het paars en zwart wit. Natuurlijk heeft iedereen zijn mening, maar het stoorde me totaal niet.
    De zwart-wit versie zorgt er wel voor dat je onderste foto van het koppel iets mooier uitkomt omdat de gloed (die in de gekleurde versie blauwig was) nu mooi wit is zoals de gloed van de sterren etc.

    Maar aangezien het nog maar je derde cover is, is het echt een top cover!


    The soul needs autumn.

    Meixue schreef:
    @Frodo: Ik vind hem voor je derde keer al heel goed gelukt! Er zijn enkele puntjes though. Allereerst lijkt het zo 'opeens'. De man en vrouw zijn al goed vervaagd maar omdat je een zwartwit foto op een ruimte-esque achtergrond hebt gezet, lijkt het heel out of place. Misschien zou je eens de cover in zwartwit kunnen proberen? Verder heb ik er niets op aan te merken. ^^




    Wow deze is echt super vet en mooi.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Wow deze is echt super vet en mooi.


    Bedankt! ^^


    Heaven is a place that we all have

    Net wat geprobeerd, hehe.


    Heaven is a place that we all have