• Geef de cover van degene boven je een cijfer (wat commentaar erbij is ook leuk!) en plaats vervolgens je eigen gemaakte cover!

    Ik begin wel ^^

    Wervelwind schreef:
    Cover help?

    Ik zit met een idee in mijn hoofd, maar ik vind het moeilijk om het uit te werken: ik had graag dus als achtergrond de ruimte en dan een soort van frame rond de tekst zodat ik daarboven twee personen kan zetten. Eigenlijk wilde ik niet deze twee gebruiken, maar meer duidelijk zichtbare personen. Ik vind echter niet echt een goede foto (ik gebruik rechtenvrije afbeeldingen).

    Iemand een idee waar ik het kan vinden? Of een ander idee? Ik wil namelijk romantiek en ruimte een beetje combineren...



    Ik vind eigenlijk precies het tegenovergestelde van Olsson haha. Ik vind het zo wel een mooie cover, juist omdat het zo subtiel is, maar ik vind het lettertype er echt niet mooi bij passen. Ook veel te wit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is dit beter?

    Met het lettertype ga ik denk ik nog wat spelen



    The soul needs autumn.

    Sorry dat ik dit topic zo onderspam ): Ik ben gewoon opzoek naar de pérfecte cover.
    Wat zijn de kritische opmerkingen bij deze?


    The soul needs autumn.

    Oeh, ik vind deze nog iets mooier dan de vorige ^^ Geen opmerkingen bij, I love simple covers


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    Oeh, ik vind deze nog iets mooier dan de vorige ^^ Geen opmerkingen bij, I love simple covers



    Oh hij is mooi, maar ik moest wel even kijken wat er net achter dat meisje was. Ik dacht eerst aan een olievlek ofzo haha
    Ik vind het super leuk hoe je zwart-wit en kleur hebt gecombineerd!
    Ik ben uiteindelijk voor mijn standaard zwart-wit stijl gegaan:


    The soul needs autumn.

    Bumpdewump, hehe.



    Heaven is a place that we all have

    Omdat ik het idee zo leuk vind, bump ik m even omhoog met mijn nog-niet-helemaal-af cover ^^

    Oeh, ik hou van de kleuren! Mooie cover!
    Ik vind hem zelf alleen ietsjes te druk, maar dat is mijn mening c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Okee die vind ik dus echt heel erg vet! Ondanks hij nog niet helemaal af is (stuur mij het eindresultaat aub wel).

    Hier komt mijn lang niet zo'n goede cover aan maar ik vind dit ook een leuk idee!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Oh hij is mooi, maar ik moest wel even kijken wat er net achter dat meisje was. Ik dacht eerst aan een olievlek ofzo haha
    Ik vind het super leuk hoe je zwart-wit en kleur hebt gecombineerd!
    Ik ben uiteindelijk voor mijn standaard zwart-wit stijl gegaan:



    ik vind hem in kleur toch mooier, trekt hij eerder me aandacht en spreekt me meer aan dan het "vlakke zwart witte" ;)


    ~My Mind Is Free~

    Atarau schreef:
    Okee die vind ik dus echt heel erg vet! Ondanks hij nog niet helemaal af is (stuur mij het eindresultaat aub wel).

    Hier komt mijn lang niet zo'n goede cover aan maar ik vind dit ook een leuk idee!



    Zo'n slechte cover is het niet, hij is juist best mooi! Ik zou alleen het meisje wat minder transparant maken, en de achtergrond juist meer, maar het is al wel een mooi idee (;


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Zo'n slechte cover is het niet, hij is juist best mooi! Ik zou alleen het meisje wat minder transparant maken, en de achtergrond juist meer, maar het is al wel een mooi idee (;



    Heyy, toevallig zeg, dat meisje is al eens eerder langsgekomen in dit topic op een andere cover haha. Ik vind je cover erg gaaf, alleen moest ik twee keer kijken wat die zwarte vlek was, een poes dus :P
    Ergens vind ik het gebruik van verschillende letertypes heel leuk, maar het leid ook een beetje af. Van de achtergrond weet ik niets te maken hihi, maar al met al vind ik hoe de cover is opgebouwd erg mooi! Je krijgt een 7 van me :)

    Mijn cover:


    ~My Mind Is Free~

    @Underscore: ik vind het heel mooi hoe je de twee mensen zo goed in de loop van het pistool hebt weten te krijgen! Ik vind de foto wel een beetje onhelder, het lijkt alsof je de foto wat hebt moeten vergroten waardoor de scherpheid weg is. (:^^

    De titel is een voorlopige werktitel:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 21:01 ]


    The soul needs autumn.

    Oeh die vind ik echt heel mooi!
    Hij is heel simpel, maar geeft toch een hoop emotie af
    Me likey


    Een nieuwe, duurde niet zo lang om te maken. Maar ben er toch wel tevreden mee c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oeh die vind ik echt leuk! Wel denk ik dat iets als een vignet eromheen mooi zou zijn om het meer "één geheel" te maken


    Wat nou omhoog bumpen


    obsessive rage

    Ik wilde net zeggen dat ik hem heel erg kleurrijk vond, maar toen zag ik de titel. Hij is wel gaaf, heeft ook wel wat mysterieus!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"