Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik haat stemmingswisselingen zo erg. Ik kan er gewoon echt niet tegen. Ik lig hier half huilend op mijn bed en ik heb het gevoel dat het niemand meer iets kan schelen wat er met me gebeurt. Wereld, alsjeblieft, kies iemand anders voor jouw vermaak, ik wil gewoon weer gelukkig zijn.
Virtues schreef:
Ik haat stemmingswisselingen zo erg. Ik kan er gewoon echt niet tegen. Ik lig hier half huilend op mijn bed en ik heb het gevoel dat het niemand meer iets kan schelen wat er met me gebeurt. Wereld, alsjeblieft, kies iemand anders voor jouw vermaak, ik wil gewoon weer gelukkig zijn.
Virtues schreef:
Erlebnis schreef:
Oh god. 6 kudo's.. Noem me een aansteller, maar hier word ik toch bijna emotioneel van. Langere tijd niets geschreven en dan nu dit, awwwwh <3 <3 <3
ik was nummer 1 die je een kudo gaf hihihi nu voel ik me speciaal