• Het lettertype van de site veranderd in 70% van de keren dat ik een nieuwe pagina open. En sinds ik nog geen ander topic ben tegengekomen hierover, heb ik het idee dat niemand anders dit heeft.

    Hoe het er normaal uit hoort te zien:
    De header

    Het forum



    Hoe het er nu bij mij in 70% van de gevallen uitziet (klik op de foto's om ze groter te openen):







    Ik heb mijn browsergeschiedenis al verwijderd, maar dat doet niets.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 9:52 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Huh, dat is random. :'D Ik gebruik zowel Firefox als Chrome, maar ik heb er nog nooit last van gehad, voor zover ik weet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Devinsport schreef:
    (...)

    Merp, tot nu toe kan ik het voor andere web browsers nog niet helemaal vinden. Enkel bij Chrome lijkt het een veel voorkomend probleem te zijn als ik het internet zo afstruin. Maar je hebt het dus enkel op de schoolcomputer? En ook dat het wisselt van normaal naar times?


    Ja en ik dacht eerst dat het aan de schoolcomputer lag, maar blijkbaar is dat niet zo. Op mijn laptop heb ik namelijk nergens last van en ik gebruik Chrome. Oh, en daarbij als ik bijvoorbeeld op een tweede pagina klik, wordt het lettertype ook vergroot. Heel vreemd.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Archeron schreef:
    (...)

    Ja en ik dacht eerst dat het aan de schoolcomputer lag, maar blijkbaar is dat niet zo. Op mijn laptop heb ik namelijk nergens last van en ik gebruik Chrome. Oh, en daarbij als ik bijvoorbeeld op een tweede pagina klik, wordt het lettertype ook vergroot. Heel vreemd.


    Oké, dat wordt mij echt te apart. Ik denk dat ik dit even door ga spelen om te kijken of er verder nog iemand een oplossing weet of dat we het het best even bij Rutger kunnen melden c:

    De mensen met Chrome kunnen wel dus nog in ieder geval die ene oplossing proberen, maar verder loop ik even vast met oplossingen en mogelijkheden, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Nadine23x schreef:
    Volgens mij heb ik dit nog nooit gehad....


    16 - 09 - '17

    Ik heb dat ook, zowel bij chrome als internet explorer. Herstelt zich na herladen zelf weer.

    Ja dat heb ik ook heel vaak.. Ik dacht dat het aan mijn template lag, maar je kan met template niet eens het lettertype veranderen.. raar Zijn ze bezig met een nieuwe lay-out voor Quizlet?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik gebruik de Opera Webbrowser en daar ervaar ik ook last mee... Net als met Internet Explorer.

    Had er ook al over geklaagd in de shoutbox, haha. Maar wist niet dat nog meer mensen er last van hadden tho, anders had ik er wel een topic over geopend.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga er eens op letten, maar volgens mij heb ik er geen last van? Ik zit op Firefox.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brynjolf schreef:
    Ik ga er eens op letten, maar volgens mij heb ik er geen last van? Ik zit op Firefox.


    Ik zit ook op Firefox, en ik had er gisteren nog last van, vandaag is het tot nu toe niet gebeurt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Histoire schreef:
    Nog niet gehad. Voorlopig...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Derks schreef:
    JA IK ERGER ME ER OOK ZO ERG AAN

    ugh

    Heel irritant


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Welke reclame hebben jullie bovenaan staan als jullie dit probleem hebben?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb dit wel op de mobiele versie soms, maar niet op de desktopversie.

    Heb ik ook constant, best irritant


    obsessive rage

    Ribcage schreef:
    Ik heb dit wel op de mobiele versie soms, maar niet op de desktopversie.


    Ik heb het juist nooit op de mobiele versie.

    @Scandal Niet echt op gelet, maar volgens mij zijn het verschillende


    #WWED - What Would Emma Do?