• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik mis hem echt. Kwam hij maar terug.

    Ik geloof dat ik officieel op een punt ben gekomen waarop gewoonte en verplichting mijn enige drijfveren nog zijn en dat voelt niet ideaal


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit is awkward...


    Happy Birthday my Potter!

    Wat nou als ik elke keer naar de koelkast loop, een paar slokken wijn neem en weer terug loop. Dan blijft hij koud en merkt niemand dat ik een hele fles wijn aan het leegdrinken ben.


    Your make-up is terrible

    Je kan het zo hard ontkennen als je wilt, maar je lijkt echt soms veel te veel op papa. En dan nog ook eens veel meer dan ik


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben op dit moment echt blij met de meisjes van mijn klas. Ze zijn echt tof ^^


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Dazai schreef:
    (...)
    Oe, wat voor wedstrijd? c:

    Een leuke! Als ik dat nu zeg is er niks meer aan.

    Assassin schreef:
    Wat nou als ik elke keer naar de koelkast loop, een paar slokken wijn neem en weer terug loop. Dan blijft hij koud en merkt niemand dat ik een hele fles wijn aan het leegdrinken ben.

    Strategie, Nikki. Het zit 'm allemaal in de strategie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Strategie, Nikki. Het zit 'm allemaal in de strategie.


    Ja, precies! Zo sta ik nog eens op ook.


    Your make-up is terrible

    Meteorites is the best i love her c: today was amazing and fun and it was lovely meeting her again


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, precies! Zo sta ik nog eens op ook.

    Als je het goed speelt, hebben ze het nooit door! Een goed idee voor mij van de safari die hier nog staat! Hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kom op, zeg, ik heb één keer met haar gepraat en daar blijft het ook bij. Hoe goed het gesprek ook was. Zucht.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dit duurt echt tè lang.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Als je het goed speelt, hebben ze het nooit door! Een goed idee voor mij van de safari die hier nog staat! Hehehe.


    Hehe, precies. Alleen besloot mijn moeder net toen ik opstond, de planten water te geven.


    Your make-up is terrible

    Ben je me nu alweer vergeten? Net reageerde je nog op me.

    Raad eens wie er om 9 uur gaat slapen? Deze meid. Ik ben echt weer een wrak deze week.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."