• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Liefste liefste zus maak het alsjeblieft uit want die gozer gebruikt je.


    Happy Birthday my Potter!

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Het probleem is meer dat ik aan de ene kant XXL blijkbaar nodig heb ofzo, maar aan de andere kant echt weer M/L :') Ben voor cosplay aan het kijken, maar denk dat ik gewoon m'n exacte maten ga sturen, want dan weet ik zeker dat het past :')


    Kijk naar waar het vandaan komt en lees de reviews. Als het uit Azië komt, moet je altijd minstens 1 maat groter kopen. Ik koop graag bij Wish omdat mensen daar in de reviews zetten welke maat ze normaal dragen en welke maat ze gekocht hebben en hoe het zit.


    Your make-up is terrible

    Ik wil niet nakijken. Ik wil niet dat er mensen afvallen. Dit is zo moeilijk ughh


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Assassin schreef:
    (...)

    Kijk naar waar het vandaan komt en lees de reviews. Als het uit Azië komt, moet je altijd minstens 1 maat groter kopen. Ik koop graag bij Wish omdat mensen daar in de reviews zetten welke maat ze normaal dragen en welke maat ze gekocht hebben en hoe het zit.


    Aha, thanks voor de tip c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Facking kut cardio.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Kijk naar waar het vandaan komt en lees de reviews. Als het uit Azië komt, moet je altijd minstens 1 maat groter kopen. Ik koop graag bij Wish omdat mensen daar in de reviews zetten welke maat ze normaal dragen en welke maat ze gekocht hebben en hoe het zit.

    Goed om dit te lezen, ik was net aan het zoeken naar de veiligheid van Wish. (:

    Ribcage schreef:

    // kan wel raden wie de troll was. Wat blijft hij toch een losertje en no-lifer. Echt om te lachen hoe hij zichzelf voor schut blijft zetten.


    Thomas heeft nergens iets mee te maken maar hij is vast erg gevleid dat je aan hem denkt.


    i put the fun in funeral

    Deze dag mag echt bijna overgaan. Eerst steekt iemand mijn fietsband kapot, waardoor ik mijn trein mis en 's avonds nog een uur op mijn moeder moet wachten. Dan komt ze te laat, terwijl ik al een halfuur sta te wachten op haar. Kom ik thuis, blijkt dat mijn zus en mijn vader al mijn koekjes hebben opgegeten en ik er geen enkele van heb gehad en nu, terwijl zij al aan het eten zijn, valt het hen in dat de vegetariër ook nog avondeten moet hebben. Fuck all of you, seriously.


    kindness is never a burden.

    Ik wilde je alleen maar helpen. Don't be so annoyed...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wel lekker rustig zo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh god zijn we daar nog niet van af?


    Caution first, always.

    Morgen om deze tijd bevind ik me in Schotland. Wauw, even een realisatie momentje, wauw :')

    Ik ga hier echt last van krijgen, ben ik bang.

    Yeah. I'm done. Kan ik niet gewoon overnieuw beginnen met het leven? x_x


    Your make-up is terrible

    Hehehehehehe.. hehehehe he he *goes insane* Je kiest.. heheehe.. een fucking spel.. hehehehe.. boven een van je dierbaren? Oooh, I'm going insane. You should be ashamed of yourself.

    Done. I hate you. Zak maar in de stront.


    Don't walk. Run, you sheep, run.