• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil het overnemen, maar ik moet er met mijn pollekes van af blijven.


    What would Emma do?

    Dark Souls III, let's do this :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Yeah, I wouldn't pick me either.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 23:20 ]


    Your make-up is terrible

    Night number 2: Wederom zou ik graag een nacht onafgebroken gamen, maar dat gaat zo lastig zonder laptop.

    Ha. Haha. Hahahahahah. Nee. Hoe ga ik dit volhouden :/

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 23:19 ]


    26 - 02 - '16

    Jammer dat ik dit niet meer vandaag heb kunnen afronden. Maar ja betekent dat ik morgen weer minder daarvoor hoef te doen en alvast vooruit kan werken! Ik zit nog wachten op de dag dat ik alvast voor volgende week kan doorwerken *O*
    Het gaat steeds beter Sofie, je mag wel even een schouderklopje krijgen van jezelf voor je goede schoolwerk! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh. Oh! OH!
    Dus hij kan wel met z'n speer door een muur heen slaan, maar ik met mijn zwaard niet? Fuckyou, Dark Souls. FUCK.YOU.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Oh. Oh! OH!
    Dus hij kan wel met z'n speer door een muur heen slaan, maar ik met mijn zwaard niet? Fuckyou, Dark Souls. FUCK.YOU.


    O de eeuwig fijne Dark Souls logica.


    Je had het me beloofd. Je had gezegd vandaag eens wat tijd voor mij vrij te maken. Fijne vent ben jij ook af en toe zeg.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    (...)

    O de eeuwig fijne Dark Souls logica.


    Je had het me beloofd. Je had gezegd vandaag eens wat tijd voor mij vrij te maken. Fijne vent ben jij ook af en toe zeg.


    Meh, Dark Souls... Bloodborne is zoveel fijner (nerd)

    Btw; wat je zegt over tijd vrij maken... Dat herken ik heel erg in m'n vriend. Weet hoe k-u-t het voelt. Sterkte :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik had me voorbereid op nog iets lauws om het af te sluiten maar?? oh mijn god??? dat was eigenlijk echt een heel erg perfect einde aan deze suffe serie over vrede tussen de sterren en ik ben zo emotioneel nu raak me niet aan

    en CAPTAIN SULU


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga bleiteeeeen.


    What would Emma do?

    Nachtmerrieees. Ik blijf vandaag wel thuis. Dit duurt al 1,5 week nu en uitzieken is misschien ook nog niet zo slecht


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het iets over zes in de ochtend and I feel like crying already. Thank you HONY :W


    Deep inside, I've never felt alive

    NOPE. Niet klaar voor vandaag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    KAK. Als die buschauffeur nou niet onderweg gestopt was, had ik die trein tenminste nog gehaald.
    Ik haat aansluitingen.


    Deep inside, I've never felt alive

    En nu hopen dat ik de dag doorkom zonder mijn zelfvertrouwen te verliezen in een waas van mijn leuk meeschuddende dijvet en een kort broekje


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.