• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil zo graag schrijven, maar er is geen post terug te antwoorden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb net 8 kleuren nagelpoeder besteld. Er is echt iets mis met me.

    Verveeeeling.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dommerik. Je zit op een goudmijntje en je beseft het niet eens.


    What would Emma do?

    I can't take this much longer...
    *sigh*


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom haat comments op zulke YouTube filmpjes? Ja hij is 20 en gaat trouwen. Hij is gelukkig, mag hij eens na alle shit? Echt.. Als hij dit wilt moet hij dat gewoon gaan doen.. Sommige mensen zijn zo zielig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Waarom haat comments op zulke YouTube filmpjes? Ja hij is 20 en gaat trouwen. Hij is gelukkig, mag hij eens na alle shit? Echt.. Als hij dit wilt moet hij dat gewoon gaan doen.. Sommige mensen zijn zo zielig.


    Who? Ik wil de trouwjurk zien :3


    26 - 02 - '16

    Exiled schreef:
    (...)

    Who? Ik wil de trouwjurk zien :3

    Ze gaan volgend jaar pas trouwen (hehe) , maar hij heeft het vorige week via een filmpje aan de kijkers verteld, alleen er zijn zoveel haat comments en dat is echt ziek..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben blij dat er tenminste iemand in mijn directe omgeving weet van mijn probleem. Mijn masker is zo versterkt de afgelopen drie jaar, dat mijn mentor het niet eens door had dat ik me weer een elf jaar oud meisje voel. Hij gebruikt gelukkig niet het excuus dat het bij mijn leeftijd hoort of dat het bij mijn ontwikkeling hoort. Ik wil niet weer zo suïcidaal worden als toen. Helaas ziet het er naar uit dat het er weer aan zit te komen. Ik wil me geen zorgen hoeven maken, ik wil me thuis voelen because I don't at the moment. Luckily I'll always find a home in New Vegas/the Lucky 38. But damn.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    (no_chears)

    Zo in de knoop met wat ik aan het doen ben.


    Your make-up is terrible

    Pizzaaaa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou gewoon willen dat ik eens een andere meid tegenkwam die ook echt gek is op gamen. Like, allemaal jongens hebben als vrienden is leuk maar af en toe zo vermoeiend :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik weet nu al dat ik vanavond te laat naar bed ga en er morgen bij loop als een zombie, someone please stop me


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb nog steeds de mentaliteit van een MBO-er en kan nog niet begrijpen dat ik nú al moet leren voor een tentamen wat pas over 6 weken is. Misschien was MBO te makkelijk voor mij. Of ik was gewoon lui en had mazzel met mijn cijfers. Idk. Ik heb even een klap van de realiteit nodig volgens mij.