• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je je zoveelste post bereikt en moet je dat delen of zo? Heb je problemen? Is je Taco niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Deal with it

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 14:34 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil echt niet mee enzo, maar ja, het is ook niet sociaal acceptabel om te zeggen 'ik wil niet mee, want je hebt me toch al vervangen door een ander en ik heb geen zin om je reserve-vriendin te zijn. Ik breng liever mijn dag door met gamen dan mee te gaan met jou en die zogenaamde 'sistah/beste vriendin' van jou om een jurk uit te zoeken'.

    Ugh.


    26 - 02 - '16

    Ik heb helemaal geen zin om mijn recht op herkansing aan te gaan vechten bij de studieadviseur, omdat ik ziek ben, omdat ik op het moment ziek ben ugh. Ik hoef geen herkansing. Ik haal het wel gewoon in 1 keer.


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh mijn kaak doet pijn


    Every villain is a hero in his own mind.

    Afgelopen maandag:
    Leraar: "Volgende week dinsdag is het de derde dinsdag van september. Wat gebeurt er dan?"
    Leerling: "De koning rijdt in een gouden koets!"
    Leraar: "Ja, maar ik bedoel iets anders"
    Andere leerling: "De koningin droeg altijd een hoed"
    Leraar: "Wat voor dag is het dan?"
    Ik: "Prinsjesdag"
    Leraar: "Prinsjesdag ja. Wat wordt er dan gedaan?"
    Weer een andere leerling: "In de gouden koets gereden."
    Leraar: "Ik bedoel iets dat met economie en wetten te maken heeft."
    Ik: "De troonrede wordt voorgelezen door de koning en de Miljoenennota wordt bekend gemaakt door de minister van financiën."
    Leraar: "Juist! En wie is de minister van financiën?"
    Leerling: "Willem-Alexander!"
    Leerling: "Rutte!"
    Leerling: "Samson"
    Ik: "Dijsselbloem..."

    Als dit het niveau wordt dit jaar waarin de koning voor de Minister van Financiën wordt aangezien, dan kan ik echt nu al niet meer wachten tot dit jaar is afgelopen en ik naar het HBO kan. Mensen, dit is basis informatie! We zijn laatstejaars MBO-4, dit hoor je te weten. Ik vergeef het dat jullie Dijsselbloem niet kennen, maar de rest vind ik bijna schandalig (no_chears)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Woww deze journalistic research


    Caution first, always.

    Omfg ik ben geslaagd voor mijn rij-examen haha, fucking finally!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    aaaaaandacht


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    DoII schreef:
    Omfg ik ben geslaagd voor mijn rij-examen haha, fucking finally!


    Gefeliciteerd!! ^^

    Alcohol drinken als je drie dagen niet gegeten hebt, is niet het beste plan. Zeker niet in de zon.


    Your make-up is terrible

    Dratini schreef:
    aaaaaandacht


    Caution first, always.

    God, wat zijn deze opdrachten saai.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ehren schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!! ^^

    Dankjewel! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oke ik ga er voor. Ik wil in de top van de Q verslaafden komen.


    What would Emma do?

    Zonnesteek. Blegh, wat voel ik me slecht.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Verdomme, het is donderdag. Ik kon dinsdag al mijn usernaam veranderen. Maar ik vind deze zo leuk..