• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School •
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain|Ariana Grande - Cotrona
    ~ [R] Zusak
    ~ [R] Ruby Dawson|16|Nerd|Cara Delevinge - tubbietoost
    ~ [R] Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Cheerleader/Queen B|Troian Bellisario - IrreplaceabIe
    ~ [R] tubbietoost
    ~ [R] Sigil
    ~ [R] trasecolare
    ~

    • Tieners van Jefferson High •
    ~ [R] Douceur
    ~ [R] BelIona
    ~ [R] Canagan
    ~ [R] Sempre
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|Zayn Malik - Cotrona
    ~ [R] Frisk
    ~ [R] greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater|Darwin Gray - Mirandacosgrove

    Keep it sweet or no cookies (cat)


    El Diablo.

    Zusak schreef:
    Ik heb ook Isabella voor iedereen c;
    Ik zoek sowieso de volgende dingen voor haar, maar andere suggesties zijn ook welkom ^^
    - beste vriend/vriendin van Jefferson High
    - fwb
    - eventuele crush
    - iemand van Willow Creek die het maar niks vindt dat iemand naar hun school mag op een studiebeurs oid
    - vriend/vriendin die pissed op haar is dat ze naar Willow Creek ging
    - iemand van willow Creek die haar rondleidde toen ze voor het eerst kwam.

    eventuele crush klinkt wel leuk! En beste vriendin/vriend auch!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Misschien oude vriendinnen met Ruby?? Hoe ze elkaar kennen weet ik nog niet XD (speeltuintje in de buurt of iets?)
    Maar dat ze elkaar jaren geleden uit het oog zijn verloren?


    Ohh dat vind ik een erg leuk idee!

    BelIona schreef:
    (...)

    Ik weet de specificaties van haar seksualiteit niet, maar misschien iets van Partners in Crime, vriendschappelijk, maar close, of flirts, of een combinatie van?


    Oeh, misschien een combinatie van? Sarah is namelijk biseksueel (ik moet het nog even allemaal afmaken) en ik denk wel dat ze Cas interessant vind namelijk.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 11:26 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Naam: Tallulah Cassidy Fowler.


    |Student at Jefferson|
    |Just your everyday Punk-Rock Hipster Arsty Anarchistic Youtubing troublemaker|


    Jefferson students eventuele relaties;
    • Een soort van beste vriend ding
    • Really good friend Evelyn
    • Een soort van beste vriendin ding
    • someone she fooled/fools around with a bit
    • Ex?

    Willow Creek students eventuele relaties;
    • Iemand die ze kent van van het restaurant/'s nachts eerder een club waar ze werkt
    • Iemand die ze kent van toen ze jonger was



    A F G E S P R O K E N • R E L A T I E S
    • Tyler; I'd like to get fucked up with you, in more ways yeah
    Tyler betekend super veel voor Cas, omdat ze hem vertrouwd en als een echte vriend ziet - al heeft ze zelfs hem nooit verteld dat haar echte eerste naam eigenlijk Tallulah is. Ook ongeveer een jaar geleden op een feestje gebeurde er iets wat Cas niet geanticipeerd had. Na flink wat drank werd Tyler toch net iets te aantrekkelijk naar Cas haar mening en begon een spel waarin beide keken hoe ver ze konden gaan bij elkaar. Dit ging gelukkig niet ten koste van de diepe nachtelijke gesprekken, het film kijken of het samen in de problemen komen, maar maakte het soms in grote groepen wel onhandig al er over seksuele relaties werd gsproken. Cas is doordat Tyler de jongen is die ze belt als ze zich verdrietig en de jongen is die ze belt als ze opzoek is naar een beetje 'fun', soms best confused over haar eigen gevoelens.
    •Evelyn; I'll safe my spareroom for ya
    Cas is dol op Evelyn, en beschouwd haar ook als een hele goede vriendin. De extra kamer in het appartement van Cas is dan ook altijd gereserveerd voor Evelyn. Ook gaat ze maar al te graag uit met dit meisje.
    •Levi; I don't think I really know you, but you certainly don't really know me.
    Hem heeft ze één keer eerder ontmoet op een feestje dat ze ge-party-crashed heeft. Er is flink gelfirt, maar Cas heeft hem nooit gezegd dat ze niet op het feestje was uitgenodigd en uit de achterbuurt kwam.
    •Elijah; Een hele goede vriend van Cas, bijna even goed als Ty, maar met Elijah is ze iets minder close. Dit vindt ze vaak wel fijn, omdat Elijah hierdoor wat verder van haar afstaat en ze niet nog een persoon nodig heeft waar dingen confusing mee kunnen raken.
    •Isabella; I know I messed up, but I miss you
    Cas en Isa waren vroeger nog best goede vriendinnen en konden het echt met elkaar vinden. Dit was echter tot Isa erachter kwam dat Cas niet alleen FBW is begonnen met Tyler na hun relatie, maar er ook wel is iets gebeurd is in de breaks die Tyler en Isa hadden. Cas heeft enorm veel spijt tegenover Isa en probeert het nog steeds goed te maken.
    •Sebastian; I saw you sitting there, and I had to talk to you
    Sebastian kent Cas van het restaurant waar ze werkt. Ze werden vrienden nadat Cas iets te lang bleef hangen bij zijn tafel.
    •Sarah; Partner in Crime, Only person who I would ever allow to know my first name and my casual flirt, casual right? Baby you don't have to rush, you can leave a toothbrush at my place
    Cas heeft ondanks alles maar één persoon die ze zou bellen als ze een lijk moet verbergen. Ook maar één persoon waarvoor ze de eerste de beste one night stand de deur uit zou schoppen en één iemand waarmee ze het liefst in de problemen zou raken; deze persoon is Sarah. De twee zijn echte partners in crime en op school weten ze ook goed hoe ze samen dingen op stelten moeten zetten, iets wat ook op feestjes geld. Ze zijn alle twee ook enorme flirts, wat eerst geen probleem leek te zijn, samen een beetje met alles en iedereen flirten; tot ze ook met elkaar gingen flirten. Cas begon langszaam te merken dat ze het wel erg fijn voelde als Sarah iets liefs zei, waardoor Cas ook vaak spelletjes zoals Spin the Bottle en Truth or Dare met Sarah probeert te vermijden. Cas is namelijk super bang dat ze echte gevoelens voor Sarah zal krijgen als het ooit verder gaat dan onschuldig flirten en wil de vrienschap niet in gevaar brengen en omdat ze er nog niet helemaal uit is wat ze voor Tyler voelt.


    Dit is wat ik tot nu toe heb, nieuwe voorstellen zijn super welkom

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 19:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ga echt proberen om vandaag al een opzet neer te gooien, maar anders wordt dit pas na het weekend - mocht dit geen probleem zijn? Zowel dan is het wellicht beter als ik afhaak, want ik heb het echt druk de aankomende dagen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sempre schreef:
    Ik heb Sarah nog voor jullie open staan!
    - Best friend (M/F)
    - Enemies
    - Ex-vriend
    - Flirt
    - Fwb
    - Misschien broer/zus van pleeggezin? Of ander familie lid?


    Ik ben nog opzoek naar het meeste van bovenstaande. Sarah heeft momenteel al best wel wat vrienden maar nog niet echt een interessant love life en ook niet echt mensen waarmee ze problemen heeft haha. So let me know if you're interested!

    AFGESPROKEN RELATIES:
    Tyler — Sarah heeft Tyler ontmoet toen ze voor het eerst wiet kocht. Ze kan het goed met de jongen vinden en ze vindt het altijd wel chill om met hem rond te hangen. Ze rekent hem tot een van haar goede vrienden en is ook een van de personen waarmee ze school opstelten zet.
    Elijah — Best friend. -> even uitwerken
    Ruby — Sarah en Ruby gaan way back. Ze hebben elkaar ooit ontmoet in een speeltuintje en konden het altijd prima met elkaar vinden. Het contact is een beetje verwaterd doordat Sarah naar een pleeggezin werd verplaatst. Sarah zal bij het weerzien van Ruby wat gemixte gevoelens hebben aangezien ze nogal veranderd is en niet helemaal weet of ze die vriendschap wel weer kan oppakken.
    Cas — Cas en Sarah zijn als twee handen op een buik. Sarah heeft een hele hechte band met de blondine en samen hebben ze altijd de grootste lol maar ook de grootste problemen. Ze zijn allebei ontzettende losbollen maar hebben veel aan elkaar. Sarah heeft wat gevoelens voor haar partner in crime en zit daar een beetje mee in de knoop want ze wil de vriendschap niet verpesten.
    Levi — Levi heeft bijna alle karaktereigenschappen in zich waar Sarah een enorme hekel aan heeft. Ze kan het écht niet met hem vinden en is daar ook heel uitgesproken over. Wanneer mogelijk probeert ze hem in de problemen te krijgen en ze houdt zich ook niet in bij een ruzie.
    —
    —

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 12:02 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oeh, misschien een combinatie van? Sarah is namelijk biseksueel (ik moet het nog even allemaal afmaken) en ik denk wel dat ze Cas interessant vind namelijk.


    Cas zou wel een lichte crush op Sarah kunnen hebben - niks te erg want Cas is nogal light-hearted als het om dat soort dingen gaat, maar misschien wel lichtelijk jaloers soms als Sarah met andere flirt - dat Cas zo iets heeft van 'but you're my flirt and my partner in crime, wat ook weer super hypocriet is doordat ze FWB met Tyler heeft -. En dat ze verder gewoon super veel samen doen en samen school skippen, -misschien dat ze elkaar ook meesleuren naar elkaars interesses-, maar dat het altijd bij flirten is blijven steken omdat Casbang is dat de vriendschap verdwijnt als ze er meer achter zoekt/omdat ze beide bang zijn dat de vriendschap verdwijnt als ze er meer achter zooeken


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik ben nog opzoek naar het meeste van bovenstaande. Sarah heeft momenteel al best wel wat vrienden maar nog niet echt een interessant love life en ook niet echt mensen waarmee ze problemen heeft haha. So let me know if you're interested!


    Ik heb Levi ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga ergens vandaag een indrukken/relatielijstje maken voor Evelyn

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 11:37 ]


    chaos makes the muse

    BelIona schreef:
    (...)

    Cas zou wel een lichte crush op Sarah kunnen hebben - niks te erg want Cas is nogal light-hearted als het om dat soort dingen gaat, maar misschien wel lichtelijk jaloers soms als Sarah met andere flirt - dat Cas zo iets heeft van 'but you're my flirt and my partner in crime, wat ook weer super hypocriet is doordat ze FWB met Tyler heeft -. En dat ze verder gewoon super veel samen doen en samen school skippen, -misschien dat ze elkaar ook meesleuren naar elkaars interesses-, maar dat het altijd bij flirten is blijven steken omdat Casbang is dat de vriendschap verdwijnt als ze er meer achter zoekt/omdat ze beide bang zijn dat de vriendschap verdwijnt als ze er meer achter zooeken


    Ohhhh I like that. Sarah zal denk ik nogal op haar steunen en misschien haar zelfs verteld hebben over haar depressie. Ik denk dat Sarah vooral verward zal zijn als ze gevoelens begint te krijgen en haar best zal doen om het aan de kant te schuiven omdat ze ook bang is om de vriendschap te verliezen.


    Sigil schreef:
    (...)

    Ik heb Levi ^^

    Oh man ik denk dat Sarah en Levi echt gaan botsen, misschien dat ze al vanaf een elkaar echt intens haten?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)
    Oh man ik denk dat Sarah en Levi echt gaan botsen, misschien dat ze al vanaf een elkaar echt intens haten?


    hahah is goed, dat word leuk. Intense haat met Sarah, Flirty achtig iets met Cas x'D

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 11:56 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    hahah is goed, dat word leuk. Intense haat met Sarah, Flirty achtig iets met Cas x'D

    Draaaamaa (yeah)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Bellona, ik ga even nadenken c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gezocht voor Xavier:
          • Male best buddy
          • Flirt
          • Enemies (+ frenemies)
          • Andere suggesties always welcome!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quake schreef:
    Gezocht voor Xavier:
          • Male best buddy
          • Flirt
          • Enemies (+ frenemies)
          • Andere suggesties always welcome!


    Ik zou best, best buddys willen doen want dat zoek ik nog voor Levi, maar volgens mij zijn hij en xavier echt totaal het tegenover gestelde ^^'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Quake schreef:
    Gezocht voor Xavier:
          • Male best buddy
          • Flirt
          • Enemies (+ frenemies)
          • Andere suggesties always welcome!


    Ik heb Isabella voor flirt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered