• Oke, dus zoals de titel al zegt, is dit vrij beschamend. Ik heb namelijk het probleem dat iedere keer als ik keihard moet lachen, dat ik dan een beetje plas. Er waren tijden vroeger dat mijn hele blaas zich leegde. Nu heb ik het minder, maar nog steeds hinderlijk. En ik weet eigenlijk niet wat ik hiertegen kan doen, anders dan zeer grimmig door het leven gaan. Het komt overigens niet vaak voor ofzo, maar het is toch wel beschamend. :/ Wat kan ik hiertegen doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Well, als ik de slappe lach heb, kan dat ook gebeuren.:/

    Ik heb niet direct een oplossing.


    Queer zijn is gewoon alles

    Je bekkenbodemspieren training. Als ik jou was, zou ik er gewoon mee naar de dokter gaan want het is een best normaal probleem. Vooral vrouwen die kinderen hebben gekregen hebben er last van. Vaak verwijzen ze je door naar een fysio die je oefeningen leren om de spieren te trainen.


    Your make-up is terrible

    Je hebt van die inlegkruisjes, speciaal daarvoor. Dat is een oplossing. Ik weet alleen niet of je dat wil.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Je hebt van die inlegkruisjes, speciaal daarvoor. Dat is een oplossing. Ik weet alleen niet of je dat wil.


    Ik draag al standaard inlegkruisjes. Niet goed, I know.
    Maar ik zal die oefeningen eens gaan doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thunderfvck schreef:
    Je bekkenbodemspieren training. Als ik jou was, zou ik er gewoon mee naar de dokter gaan want het is een best normaal probleem. Vooral vrouwen die kinderen hebben gekregen hebben er last van. Vaak verwijzen ze je door naar een fysio die je oefeningen leren om de spieren te trainen.


    Echt precies dit. Ik ken meer mensen die dit hebben. Geen schaamte hebben. (:


    The truth is out there.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik draag al standaard inlegkruisjes. Niet goed, I know.
    Maar ik zal die oefeningen eens gaan doen.


    Hoezo is dit niet goed? Ik draag dit ook wegens problemen daar beneden. Ik verlies wit spul dusja...- kom nu natuurlijk nietnop de naam


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik draag ook sowieso altijd inlegkruisjes, ik heb geen zin in een vieze slip elke keer. :') Dat witte spul is gewoon gezond, niks ernstigs.
    Maar inderdaad, ik zou naar de dokter gaan. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ze zeggen dat dat niet gezond is, maar ja, ik heb ook geen zin in een vieze onderbroek. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het soms ook, of mijn blaas nou vol is of leger.. :') Ik draag er een inleg kruisje voor en omdat k ook wel eens spul verlies (om het zo even te zeggen).
    Idd je spieren daar beneden trainen ofzo was een oplossing en mijn moeder zei altijd geregeld plassen. Maar elke 5 min naar de wc is ook niet tof..

    Mij lijkt naar de dokter gaan de beste oplossing, niet omdat het abnormaal is maar gewoon omdat hij volgens mij het beste weet wat je er tegen kan doen


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oh mijn moeder en een vriendin hadden dit! Ze hebben hier een kleine operatie voor gehad waarbij een soort elastiekje word aangebracht om het lekken te voorkomen! Is echt helemaal niks aan om dit te behandelen. Om de operatie te krijgen moet je naar de huisarts gaan, deze zal je vragen of je al bekkenbodem oefeningen hebt gedaan, als je ja zegt en zegt dat je alles al netjes hebt geprobeerd, dan krijg je die operatie gewoon.
    Wat mam zegt: Een sling operatie en dan word de blaas ondersteund door een soort bandje, daar ga je wel voor onder narcose en het word via de lies aangebracht via een heel klein sneetje.


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Ze zeggen dat dat niet gezond is, maar ja, ik heb ook geen zin in een vieze onderbroek. :/


    Ik lees er nu wat dingen over op internet maar ik vind het onzin dat sommige mensen zeggen dat het ongezond zou zijn. Het zou ook kunnen zorgen voor meer afscheiding. Nou, als dat alles is... :') Ze zeiden ook dat ze dan wel twee of drie keer per dag een schone onderbroek aantrekken, dan denk ik ook echt van 'hoe heb jij zo veel onderbroeken'. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Volgens mij is het niet ongezond als je het maar vaak genoeg verwisseld. Ik kan niet goed tegen katoen (wat altijd erin zit, ook in sommig ondergoed), daarvan krijg ik altijd jeuk en soms uitslag, dus ik gebruik het sowieso niet. Ik ga ook niet voor uitscheiding het dragen, ik doe mijn onderbroek toch gelijk in de was als ik hem uitdoe, haha.


    Your make-up is terrible