• S e x      &      D r u g s      &      R o c k      &      Roll

    Het verhaal
    Een groepje jong volwassenen komen allemaal naar New York om hun geluk in de muziek industrie te vinden. Door middel van online hulp zoeken, komen ze uit bij een oude band. Ze accepteren de ze te helpen met liedjes schrijven, als de jongeren hun ook helpen om naamsbekendheid te krijgen. Hoewel ze jongens en meiden goed worden getraind en toffe nummers schrijven, ontstaan er af en toe conflicten tussen de oude bandleden en komen er allerlei geheimen naar boven.

    Ondanks al die geheimen die er naar buiten komen, redden de jongeren zich aardig goed en werken zich langzaam aan naar de top. Hoe bekender de jongeren worden, des te meer het begint te rommelen in de band en krijgt de media er ook lucht van. Vele geruchten gaan ten ronde en het is maar de vraag hoe de opkomende talenten zich hier onder zullen gedragen. Maar in elke band vallen er wel onderlinge relaties waardoor er spanning ontstaat in de groep.

    De vraag nu is, hoe gaan de jongeren het doen in deze wereld?


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 200 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Controleer de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!



    Rollen
    Meiden:
    • Gigi Siphonei Blackburn || Zang || eenentwintig jaar || HarleyQuinnx
    • Gabrielle Faith Sangster || Bass || tweeëntwintig jaar || Liminal
    • Ambrosia "Amber" Nicoletta Fox || Zang || ... jaar || Cotrona
    • Avery Saélihn Phelan || Elektrische Gitaar || drieëntwintig jaar || Canagan
    • Juliana "Julia" León Jaramillo || Piano || tweeëntwintig jaar || Beaumont FC:Bruna Marquezine (Piano)
    • Nia Harper Elizabeth Ziegler || Zang || twintig jaar || greenlight22

    Jongens:
    • Djoni Pauly Ramirez || Zang || vijfentwinig jaar || Mirandacosgrove
    • Jonathan "Jonse" Dominik Blecher || Akoestisch Gitaar || ... jaar || trasecolare
    • Magnus Rae Graham || Synthesizer || zesentwintig jaar || Shireen
    • Gereserveerd voor HarleyQuinnx

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 15:31 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Welke personages staan al open voor relatiebespreking?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Welke personages staan al open voor relatiebespreking?


    Ik heb de mijne nog steeds haha


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zal proberen later vanavond een opzetje te maken, maar ik heb nog een deadline voor een schrijfwedstrijd te halen en ik ga ook bij m'n oma eten :'D
    Anders komt hij sowieso morgen.


    how dare you speak of grace

    MT :Y)


    El Diablo.

    Shireen schreef:
    (...)

    But also this rock n roll c:



    Fuck yes I love both!! *hearteyesemoji*


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Waarom kunnen we niet beter wachten met relaties? Je kan best al een crush hebben op iemand, maar het is een beetje onrealistisch om nu al te beslissen wie met wie gaat. Ik ben zelf een persoon die pas in de rpg zelf achter komt wie ik leuk vind en wie niet


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Waarom kunnen we niet beter wachten met relaties? Je kan best al een crush hebben op iemand, maar het is een beetje onrealistisch om nu al te beslissen wie met wie gaat. Ik ben zelf een persoon die pas in de rpg zelf achter komt wie ik leuk vind en wie niet


    Vriendschappen en vijandelijkheden vallen ook onder relaties.


    Faith is everything.

    Ja vriendschappen en alles kunnen ook wel besproken worden denk ik (:
    Voor mensen die vast ideeën op willen doen; ik denk dat mijn personage care-free, vriendelijk, werkgericht, een knuffelbeer, een grappenmaker, en zo Schots als de pest wordt :'D FC Miles McMillan, heteroflexible. :Y)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Ja vriendschappen en alles kunnen ook wel besproken worden denk ik (:
    Voor mensen die vast ideeën op willen doen; ik denk dat mijn personage care-free, vriendelijk, werkgericht, een knuffelbeer, een grappenmaker, en zo Schots als de pest wordt :'D FC Miles McMillan, heteroflexible. :Y)


    Dat wordt sowieso een leuk personage denk ik, ik ben benieuwd! ^-^


    Faith is everything.

    Hehe true maar even om verwarring te voorkomen (: ik ben echt benieuwd naar de rest en deze rpg

    Btw we komen nog mannen te kort.. Zijn er mensen die jullie kennen die misschien nog mee willen doen? Dan kan ik vanavond de speeltopic opzetten (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is het niet makkelijker om te wachten met het speeltopic tot de rollen allemaal klaar zijn?


    Faith is everything.

    Beaumont schreef:
    Is het niet makkelijker om te wachten met het speeltopic tot de rollen allemaal klaar zijn?


    Ik zal het inderdaad niet redden om mijn rol vanavond af te krijgen, maar als het niet anders kan, kan ik later ook wel inspringen c:


    how dare you speak of grace

    Beaumont schreef:
    Is het niet makkelijker om te wachten met het speeltopic tot de rollen allemaal klaar zijn?


    Ik mag er niet te lang mee wachten though.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Maar ik wacht wel tot de rest hun dingen heeft ingeleverd. Leek mij gewoon handiger om dat al klaar te hebben staan


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ik mag er niet te lang mee wachten though.


    Van wie niet? Je geeft mensen vijf dagen de tijd voor de rollen af te maken, gun ze die tijd dan ook, en niet te snel willen beginnen. Voor nu zijn namelijk alleen de dames allemaal bezet, het is nu 6 om 3. Ik zou nog even wachten met het speeltopic though. (:


    Faith is everything.