• S e x      &      D r u g s      &      R o c k      &      Roll

    Het verhaal
    Een groepje jong volwassenen komen allemaal naar New York om hun geluk in de muziek industrie te vinden. Door middel van online hulp zoeken, komen ze uit bij een oude band. Ze accepteren de ze te helpen met liedjes schrijven, als de jongeren hun ook helpen om naamsbekendheid te krijgen. Hoewel ze jongens en meiden goed worden getraind en toffe nummers schrijven, ontstaan er af en toe conflicten tussen de oude bandleden en komen er allerlei geheimen naar boven.

    Ondanks al die geheimen die er naar buiten komen, redden de jongeren zich aardig goed en werken zich langzaam aan naar de top. Hoe bekender de jongeren worden, des te meer het begint te rommelen in de band en krijgt de media er ook lucht van. Vele geruchten gaan ten ronde en het is maar de vraag hoe de opkomende talenten zich hier onder zullen gedragen. Maar in elke band vallen er wel onderlinge relaties waardoor er spanning ontstaat in de groep.

    De vraag nu is, hoe gaan de jongeren het doen in deze wereld?


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 200 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Controleer de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!



    Rollen
    Meiden:
    • Gigi Siphonei Blackburn || Zang || eenentwintig jaar || HarleyQuinnx
    • Gabrielle Faith Sangster || Bass || tweeëntwintig jaar || Liminal
    • Ambrosia "Amber" Nicoletta Fox || Zang || ... jaar || Cotrona
    • Avery Saélihn Phelan || Elektrische Gitaar || drieëntwintig jaar || Canagan
    • Juliana "Julia" León Jaramillo || Piano || tweeëntwintig jaar || Beaumont FC:Bruna Marquezine (Piano)
    • Nia Harper Elizabeth Ziegler || Zang || twintig jaar || greenlight22

    Jongens:
    • Djoni Pauly Ramirez || Zang || vijfentwinig jaar || Mirandacosgrove
    • Jonathan "Jonse" Dominik Blecher || Akoestisch Gitaar || ... jaar || trasecolare
    • Magnus Rae Graham || Synthesizer || zesentwintig jaar || Shireen
    • Gereserveerd voor HarleyQuinnx

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 15:31 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:



    Dit is wel de leukste bump die ik tot nu toe heb gezien ooit


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mirandacosgrove schreef:
    (...)

    Dit is wel de leukste bump die ik tot nu toe heb gezien ooit


    lmaooo,
    maar ja 'tis een beetje stil :'D


    how dare you speak of grace

    Wanneer zal het speeltopic geopend worden?


    how dare you speak of grace

    We moeten nog even wachten tot de rest van de rollen zijn ingeleverd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    We moeten nog even wachten tot de rest van de rollen zijn ingeleverd


    Awryt, ik wist namelijk niet hoe lang een rollentopic open mocht staan zonder speeltopic :'D
    Het werd namelijk een beetje dood hier ook (A)


    how dare you speak of grace

    Gabrielle Faith Sangster's indrukken

    Djoni Pauly Ramirez ~ Djoni is iemand waarmee Gabrielle soms om zal gaan, en andere keren zal ze haar best doen om hem te vermijden. Zo zie ik hen wel samen naar feesten gaan en plezier maken, maar zullen er ook momenten zijn waarop Gabrielle zich kapot ergert aan de jongeheer.

    Jonathan "Jonse" Dominik Blecher ~ Innerlijk staat er nog niet, but damn.

    Ambrosia "Amber" Nicoletta Fox ~ Ik zie Gabrielle nog wel flirterige opmerkingen maken tegen deze roodharige dame, en misschien blijven haar ogen soms ook net iets te lang op haar hangen. Voor de rest zal ze ook geen problemen hebben met haar en zo zie ik er nog wel een vriendschap inzitten voor de twee.

    Avery Saélihn Phelan ~ Een echt idee heb ik niet, maar qua karakter lijken ze vrij hard op elkaar en ik heb wel het gevoel dat Gabrielle haar zou mogen.

    Gigi Siphonei Blackburn ~ Gabrielle houdt van haar stoere rock-chick uiterlijk en zal alleen hierdoor al dol zijn op de jongedame.

    Juliana Léon Jaramillo ~ Het rustige karakter van de jongedame is iets wat Gabrielle erg fijn vindt aan haar en zo zal ze volgens mij dan ook vaak bij haar in de buurt zijn op momenten dat de drukte haar weer teveel wordt.

    Magnus Rae Graham ~ Volgens mij zal Gabrielle vaak in de buurt van deze jongeman te vinden zijn. Ze adoreert zijn rustige, onverschillige karakter en Schotse humor. En ondanks dat ze beiden van stiltes houden, heb ik zo het gevoel dat Gabrielle het meest met hem zou praten, en hem dus ook als eerste midden in de nacht wakker zou maken wanneer ze haar chaotische hersenspinsels bij iemand kwijt moet.

    Nia Harper Elizabeth Zeigler ~ Adorable. Gabrielle kan niet anders dan vrolijk zijn wanneer ze in de buurt van Nia te vinden is, en zal zich af en toe waarschijnlijk wat beschermend gedragen over het meisje - al verschillen ze maar een jaar.


    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 17:53 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Liminal schreef:
    Gabrielle Faith Sangster's indrukken
    Djoni Pauly Ramirez ~ Djoni is iemand waarmee Gabrielle soms om zal gaan, en andere keren zal ze haar best doen om hem te vermijden. Zo zie ik hen wel samen naar feesten gaan en plezier maken, maar zullen er ook momenten zijn waarop Gabrielle zich kapot ergert aan de jongeheer.

    Jonathan "Jonse" Dominik Blecher ~ Innerlijk staat er nog niet, but damn.

    Ambrosia "Amber" Nicoletta Fox ~ Ik zie Gabrielle nog wel flirterige opmerkingen maken tegen deze roodharige dame, en misschien blijven haar ogen soms ook net iets te lang op haar hangen. Voor de rest zal ze ook geen problemen hebben met haar en zo zie ik er nog wel een vriendschap inzitten voor de twee.

    Avery Saélihn Phelan ~ Een echt idee heb ik niet, maar qua karakter lijken ze vrij hard op elkaar en ik heb wel het gevoel dat Gabrielle haar zou mogen.

    Gigi Siphonei Blackburn ~ Gabrielle houdt van haar stoere rock-chick uiterlijk en zal alleen hierdoor al dol zijn op de jongedame.

    Juliana Léon Jaramillo ~ Het rustige karakter van de jongedame is iets wat Gabrielle erg fijn vindt aan haar en zo zal ze volgens mij dan ook vaak bij haar in de buurt zijn op momenten dat de drukte haar weer teveel wordt.

    Magnus Rae Graham ~ Volgens mij zal Gabrielle vaak in de buurt van deze jongeman te vinden zijn. Ze adoreert zijn rustige, onverschillige karakter en Schotse humor. En ondanks dat ze beiden van stiltes houden, heb ik zo het gevoel dat Gabrielle het meest met hem zou praten, en hem dus ook als eerste midden in de nacht wakker zou maken wanneer ze haar chaotische hersenspinsels bij iemand kwijt moet.

    Nia Harper Elizabeth Zeigler ~ Adorable. Gabrielle kan niet anders dan vrolijk zijn wanneer ze in de buurt van Nia te vinden is, en zal zich af en toe waarschijnlijk wat beschermend gedragen over het meisje - al verschillen ze maar een jaar.




    I like it (:
    Dus zouden Magnus en Gabrielle wel goede vrienden zijn denk je?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    I like it (:
    Dus zouden Magnus en Gabrielle wel goede vrienden zijn denk je?

    Ik denk het wel, ja!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Liminal schreef:
    (...)
    Ik denk het wel, ja!


    Top c:


    how dare you speak of grace

    OMFG DIE IMPRESSIONS ZIJN ECHT NICE!!!
    Ik ga er ook zometeen eentje schrijven ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zouden de mensen, die hun rol nog niet hebben ingeleverd dat graag willen doen. Dan kunnen we binnenkort namelijk beginnen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Zouden de mensen, die hun rol nog niet hebben ingeleverd dat graag willen doen. Dan kunnen we binnenkort namelijk beginnen


    Had jij ook nog een impressions lijstje? :Y) curious


    how dare you speak of grace

    •      Gabrielle Faith Sangster: Gigi houdt wel een feestje en haar vrijheid. Ze zal Gabrielle als haar vriendin zien en dan ook vaak haar escape bij Gabrielle zoeken als Gigi daar behoefte aan heeft.
    •      Ambrosia "Amber" Nicoletta Fox: Gigi houdt niet van het echte overdreven uitdagende looks en zal dan ook haar afstand van Amber bewaren. Gigi denkt ook iets langer na over de consequenties van dingen en zal geen moeite hebben met haar daarop te wijzen als dat nodig is. Toch heeft ze respect voor een dame als zij en zal ze het vriendelijk brengen.
    •      Avery Saélihn Phelan: Gigi ziet Avery als haar kleine zusje die ze nooit heeft gehad al zal zich dan ook maar graag ontfermen over het meisje als dat nodig is. Ze zal haar beschermen en haar hand voor haar door het vuur steken. Gigi zelf denkt dat het door het schattige uiterlijk van Avery komt.
    •      Juliana "Julia" León Jaramillo: Gigi zal haar echt een toffe meid vinden net als Gabrielle en voor haar opkomen wanneer dat nodig is of haar een pap talk geven als ze daartoe zich voelt. Gigi heeft ook veel respect voor de eigenwijsheid van Juliana, maar zal haar ook wel eens andere routes haar proberen te laten zien.
    •      Nia Harper Elizabeth Ziegler: Gigi houdt ervan om dingen serieus te houden, dus als ze muziek maken zal Gigi haar wel oké vinden. Maar Gigi is zelf erg serieus ook buiten de studio en kan niet goed tegen grapjes. Ze zal dan ook misschien wat sneller bot tegen haar reageren als er weer een grapje voorbij komt.


    •      Djoni Pauly Ramirez: Gigi heeft een kleine crush op deze jongen, maar in plaats van dat ze met hem flirt, is haar flirten in vorm van kleine beledigingen zoals hem een idioot noemen en hem plagen. Ze zal nooit echt open vertellen aan hem wat ze voor hem voelt, omdat ze dat erg moeilijk vindt.
    •      Jonathan "Jonse" Dominik Blecher: {Weet ik niet, want geen innerlijk}
    •      Magnus Rae Graham: Gigi zal Magnus echt een geweldige gozer vinden. Ze zal er dan ook geen woord aan vuil maken wat ze van hem vindt en hem gewoon meteen vertellen dat ze hem geweldig vindt. Ze zal hem in bescherming nemen als dat nodig is



    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Shireen schreef:
    (...)

    Had jij ook nog een impressions lijstje? :Y) curious


    heheh well here it is ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †