• S e x      &      D r u g s      &      R o c k      &      Roll

    Het verhaal
    Een groepje jong volwassenen komen allemaal naar New York om hun geluk in de muziek industrie te vinden. Door middel van online hulp zoeken, komen ze uit bij een oude band. Ze accepteren de ze te helpen met liedjes schrijven, als de jongeren hun ook helpen om naamsbekendheid te krijgen. Hoewel ze jongens en meiden goed worden getraind en toffe nummers schrijven, ontstaan er af en toe conflicten tussen de oude bandleden en komen er allerlei geheimen naar boven.

    Ondanks al die geheimen die er naar buiten komen, redden de jongeren zich aardig goed en werken zich langzaam aan naar de top. Hoe bekender de jongeren worden, des te meer het begint te rommelen in de band en krijgt de media er ook lucht van. Vele geruchten gaan ten ronde en het is maar de vraag hoe de opkomende talenten zich hier onder zullen gedragen. Maar in elke band vallen er wel onderlinge relaties waardoor er spanning ontstaat in de groep.

    De vraag nu is, hoe gaan de jongeren het doen in deze wereld?


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 200 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Controleer de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!



    Rollen
    Meiden:
    • Gigi Siphonei Blackburn || Zang || eenentwintig jaar || HarleyQuinnx
    • Gabrielle Faith Sangster || Bass || tweeëntwintig jaar || Liminal
    • Ambrosia "Amber" Nicoletta Fox || Zang || ... jaar || Cotrona
    • Avery Saélihn Phelan || Elektrische Gitaar || drieëntwintig jaar || Canagan
    • Juliana "Julia" León Jaramillo || Piano || tweeëntwintig jaar || Beaumont FC:Bruna Marquezine (Piano)
    • Nia Harper Elizabeth Ziegler || Zang || twintig jaar || greenlight22

    Jongens:
    • Djoni Pauly Ramirez || Zang || vijfentwinig jaar || Mirandacosgrove
    • Jonathan "Jonse" Dominik Blecher || Akoestisch Gitaar || ... jaar || trasecolare
    • Magnus Rae Graham || Synthesizer || zesentwintig jaar || Shireen
    • Gereserveerd voor HarleyQuinnx

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 15:31 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ik mag er niet te lang mee wachten though.


    De vorige keer kwam je daarmee idd een beetje in de knoop maar gezien dit topic gisteren pas geopend is komt dat denk ik wel goed hoor (:


    how dare you speak of grace

    Amber is op een heel uitgebreid innerlijk en haar geschiedenis af. Wil iemand alvast een of andere relatie met dr? (:


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    Amber is op een heel uitgebreid innerlijk en haar geschiedenis af. Wil iemand alvast een of andere relatie met dr? (:


    Djoni wel? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mirandacosgrove schreef:
    (...)

    Djoni wel? c;


    Altijd :Y) What do you have in mind?


    El Diablo.

    Shireen schreef:
    (...)

    De vorige keer kwam je daarmee idd een beetje in de knoop maar gezien dit topic gisteren pas geopend is komt dat denk ik wel goed hoor (:


    Ja daarom. Wil dat gedoe niet weer hebben x.x

    Het is gewoon even wachten tot mensen hun rol inleveren.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ja daarom. Wil dat gedoe niet weer hebben x.x

    Het is gewoon even wachten tot mensen hun rol inleveren.


    Ik hoop vanavond in ieder geval een opzetje te kunnen maken (kan ik lekker rustgevend McMillan plaatjes opzoeken *heavy breathing*)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik hoop vanavond in ieder geval een opzetje te kunnen maken (kan ik lekker rustgevend McMillan plaatjes opzoeken *heavy breathing*)


    Oh damn girl! Have fun with that!! *heavy stalking breathing at photo's found*


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil eigenlijk mijn personage al wat ervaring laten hebben in de muziek industrie (achter de schermen, het schrijven van nummers voor andere artiesten en het produceren en mixen van nummers). Dit betekent dat ie dus wel ervaring heeft, een beetje bekendheid heeft onder platenmaatschappijen en music agents, maar voor het publiek vrijwel geheel onbekend is.
    Zou dat kunnen? Of zou hij dan een 'ouder' band lid moeten zijn (ik weet nog niet precies hoe dat zit met de oude en jonge mensen die elkaar helpen)?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Ik wil eigenlijk mijn personage al wat ervaring laten hebben in de muziek industrie (achter de schermen, het schrijven van nummers voor andere artiesten en het produceren en mixen van nummers). Dit betekent dat ie dus wel ervaring heeft, een beetje bekendheid heeft onder platenmaatschappijen en music agents, maar voor het publiek vrijwel geheel onbekend is.
    Zou dat kunnen? Of zou hij dan een 'ouder' band lid moeten zijn (ik weet nog niet precies hoe dat zit met de oude en jonge mensen die elkaar helpen)?


    Ja dat kan (:
    Maar dan moet hij wel al wat ouder zijn, als je hem wat meer ervaren wilt hebben.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ja dat kan (:
    Maar dan moet hij wel al wat ouder zijn, als je hem wat meer ervaren wilt hebben.


    Hij is nu 26, en ik wil het denk ik zo brengen dat hij vrij jong een beetje is begonnen. Hij is nu sowieso wel wat ouder dan de meeste anderen, en ik wil hem eigenlijk liever niet ouder maken dan hij nu al is :3 Hij heeft dus nog niet heel veel gedaan, maar voor kleinere artiesten achter de schermen wat werk gedaan.


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Hij is nu 26, en ik wil het denk ik zo brengen dat hij vrij jong een beetje is begonnen. Hij is nu sowieso wel wat ouder dan de meeste anderen, en ik wil hem eigenlijk liever niet ouder maken dan hij nu al is :3 Hij heeft dus nog niet heel veel gedaan, maar voor kleinere artiesten achter de schermen wat werk gedaan.


    Ohhh 26 is wel een prima leeftijd!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ohhh 26 is wel een prima leeftijd!


    Okee mooi c:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Okee mooi c:


    Ik ben echt super excited naar je rol x.x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ik ben echt super excited naar je rol x.x


    me too hahaha, ik werk er nu aan maar moet straks wel even wat huuuswerk doen maar ik hoop m vanavond af te hebben c:


    how dare you speak of grace

    Gabrielle (p. 4) is zo goed als af!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.