• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Tracker schreef:
    Mijn laatste biosbezoek was aan Warcraft. Ik wilde daar vooral heen voor Travis Fimmel (en omdat ik van fantasy houd), maar ik vond hem echt goed.
    Ik heb donderdag bij de Kruitvat twee bioscoopkaartjes voor (samen) 10 euro gehaald, dus ik moet nog even kijken naar welke film we gaan. Ik wil heel graag een abonnement, maar de dichtstbij zijnde bioscoop is twintig minuten met de auto, dus dat vind ik een beetje minder. In mijn vorige woonplaats had ik een strippenkaart, die je voor 65 euro kopen en daarvan kon je 10 keer naar de bios, dus voor 6,50 per keer. Was ook wel chill, vooral als je geen abonnement wilt omdat je bang bent dat er af en toe geen leuke films zijn. ^^


    Hoe werken die kaartjes van de kruidvat?? Klinkt aantrekkelijk...

    Oeh, I like! Ik zeg altijd dat de bioscoop mijn hobby is. :Y)
    De eerst volgende die ik waarschijnlijk ga zien is Doctor Strange en daarna Fantastic beasts.


    What would Emma do?

    Oeh :Y)

    Ik ben in de vakantie naar Finding Dory, Suicide Squad & The Mechanic; Resurrection geweest met collega's en zaterdag ga ik waarschijnlijk naar Bridget Jones met mijn moeder.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik kan me mijn laatste bioscoop-bezoek niet eens herinneren, wauw ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Archeron schreef:
    Ik ga graag naar de bioscoop! c: De laatste keer dat ik ben geweest is wel een tijdje geleden though.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Abditory schreef:
    Oeh :Y)

    Ik ben in de vakantie naar Finding Dory, Suicide Squad & The Mechanic; Resurrection geweest met collega's en zaterdag ga ik waarschijnlijk naar Bridget Jones met mijn moeder.


    Wat vond je van The Mechanic: Resurrection? Ik ben er namelijk nog niet helemaal zeker van of ik hem wel wil zien.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    (...)

    Wat vond je van The Mechanic: Resurrection? Ik ben er namelijk nog niet helemaal zeker van of ik hem wel wil zien.


    Ik vond hem persoonlijk wel goed & een aanrader, maar hier en daar vond ik het ook wel wat voorspelbaar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben laatst nog naar Suicide Squad, Finding Dory en Sausage Party geweest.
    Godverdomme wat was Finding Dory een teleurstelling :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Abditory schreef:
    (...)

    Ik vond hem persoonlijk wel goed & een aanrader, maar hier en daar vond ik het ook wel wat voorspelbaar.


    Hmm. Dan ga ik er denk ik toch maar heen. Dank je!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Puellae schreef:
    (...)

    Hoe werken die kaartjes van de kruidvat?? Klinkt aantrekkelijk...

    Je kunt ze bij de kassa kopen, dan krijg je een code mee en die activeer je op hun website. En dan krijg je z.s.m. de kaartje via je mail en die moet je dan uitprinten en meenemen naar de bios.
    Je moet alleen van tevoren wel even checken of jouw bios op de lijst staat - kun je vinden op hun site bij de actievoorwaarden.

    Van een collega hoorde ik dat Bridget Jones echt een aanrader is en aangezien ik deel 1 & 2 heb gezien, wil ik er wel graag heen. Alleen even kijken wanneer ik tijd heb. Heel misschien ga ik donderdag.

    Daarnaast staat uiteraard Fantastic Beats and where to find them ook op mijn lijstje, hoewel die nog niet uit is.

    Momenteel heb ik niet zoveel tijd meer om naar de bios te gaan en dat vind ik wel jammer. Aan de andere kant, nu kan ik er meer van genieten en heb ik er meer geld voor.


    Physics is awesome

    Krolock schreef:
    (...)
    Je kunt ze bij de kassa kopen, dan krijg je een code mee en die activeer je op hun website. En dan krijg je z.s.m. de kaartje via je mail en die moet je dan uitprinten en meenemen naar de bios.
    Je moet alleen van tevoren wel even checken of jouw bios op de lijst staat - kun je vinden op hun site bij de actievoorwaarden.


    Oooh, dat ga ik morgen doen! Mijn zusje wilt naar de nieuwe Blair Witch.


    Your make-up is terrible

    Ik hou ervan om naar de bioscoop te gaan :Y).
    De laatste film die ik had gezien was Suicide Squad. Naar mijn mening een rommelige, slechte film. Ook al was het wel leuk om te zien :'). Ik denk niet dat ik het een tweede keer zal kijken.De volgende film wordt waarschijnlijk Doctor Strange.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Ik hou ervan om naar de bioscoop te gaan :Y).
    De laatste film die ik had gezien was Suicide Squad. Naar mijn mening een rommelige, slechte film. Ook al was het wel leuk om te zien :'). Ik denk niet dat ik het een tweede keer zal kijken.De volgende film wordt waarschijnlijk Doctor Strange.



    Jaaa Doctor Strange!! Die wil ik ook graag zien. Benedict Cumberbatch ^^ hihi. Maar ook de trailer is ziek vet. Ben super benieuwd!

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Oooh, dat ga ik morgen doen! Mijn zusje wilt naar de nieuwe Blair Witch.

    Ik heb me er verder nog niet zo in verdiept maar is die film dan daadwerkelijk vernieuwd of is het een vervolg of wat?
    Want ik vond de originele film nog niet zo bijzonder haha