• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik heb me er verder nog niet zo in verdiept maar is die film dan daadwerkelijk vernieuwd of is het een vervolg of wat?
    Want ik vond de originele film nog niet zo bijzonder haha


    Volgens mij is het een vervolg.
    De eerste film was een van de eerste enge films die ik keek en het was toen best eng, haha. De film zat goed in elkaar en zeker de marketing in die tijd was zo awesome. Ze hadden maanden van te voren vermist posters opgehangen en het op internet gezet, de namen van de acteurs op de IMDb pagina waren dezelfde als de personages. Nu krijg je zoiets natuurlijk niet meer voor elkaar, haha.
    De tweede film was alleen echt niks.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Volgens mij is het een vervolg.
    De eerste film was een van de eerste enge films die ik keek en het was toen best eng, haha. De film zat goed in elkaar en zeker de marketing in die tijd was zo awesome. Ze hadden maanden van te voren vermist posters opgehangen en het op internet gezet, de namen van de acteurs op de IMDb pagina waren dezelfde als de personages. Nu krijg je zoiets natuurlijk niet meer voor elkaar, haha.
    De tweede film was alleen echt niks.

    Oh serieus? Dat is echt vette marketing.

    Die tweede film heb ik geloof ik maar voor een kwart gezien. Idk. Het is inderdaad lastig om zoiets tegenwoordig nog te kunnen flikken. Sowieso zijn veel "horror"films tegenwoordig vooral jumpscares en is het verhaallijn vaak niet eens origineel. Ik hoop echt dat er nog een keer een steengoede horror komt waardoor ik snachts niet durf te slapen.

    Zijn er hier nog meer mensen die Kinepolis als bios hebben?
    Want wth... ze hebben aangekondigd dat je niet meer kunt reserveren? Ik mag toch hopen dat dat tijdelijk is want anders gaat dat echt nog vervelend worden.
    Dan kun je nog wel kaarten van tevoren online bestellen maarja.. dat ga ik ook niet telkens doen want soms komt er iets tussen waardoor je niet meer kunt.

    Ugh net nu ik wilde reserveren voor Magnificent Seven

    Minos Topicus, ik was van plan binnenkort ook weer te gaan, zeker nu het najaar seizoen begint en er een hele hoop films komen die ik gewoon MOET zien!

    Zijn er trouwens meer mensen met Pathé Unlimited?


    Credendo Vides

    Hoewel ik niet zoveel met de bios heb, is het wel leuk om te zien wat mensen van films vonden. :Y)

    mt.


    wat was dit ookalweer

    DreamerN schreef:
    Minos Topicus, ik was van plan binnenkort ook weer te gaan, zeker nu het najaar seizoen begint en er een hele hoop films komen die ik gewoon MOET zien!

    Zijn er trouwens meer mensen met Pathé Unlimited?


    Hiero! :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    The Blair Witch was wel leuk. Echt een vervolg op de eerste, ze doen alsof de tweede niet bestaat, haha. In de tweede stellen ze ook duidelijk dat 1 fictief is, terwijl ze in deze weer doen alsof alles echt gebeurd is. Eigenlijk is het een beetje een moderne remake van 1, alles is met moderne camera's en snufjes gedaan, alles is wat meer overdreven en het tempo ligt wat hoger. Ook een stuk meer jumpscares.


    Your make-up is terrible

    De laatste waar ik ben geweest was de GVR (in Kinepolis, omdat Pathé alleen de Nederlands gesproken versie had). Ga binnenkort naar Bridget Jones!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Thunderfvck schreef:
    The Blair Witch was wel leuk. Echt een vervolg op de eerste, ze doen alsof de tweede niet bestaat, haha. In de tweede stellen ze ook duidelijk dat 1 fictief is, terwijl ze in deze weer doen alsof alles echt gebeurd is. Eigenlijk is het een beetje een moderne remake van 1, alles is met moderne camera's en snufjes gedaan, alles is wat meer overdreven en het tempo ligt wat hoger. Ook een stuk meer jumpscares.


    De moeite waard dus? Probeer Can al zo ver te krijgen maar hij heeft het niet zo op horrors dus yeah.

    Laatste die ik in de bios gezien heb was suicide squad.
    Ben het wel in de gaten aan het houden want dit jaar komen een hoop goede films uit


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wie is er van plan om allemaal naar Nerve te gaan?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wie is er van plan om allemaal naar Nerve te gaan?

    (...)


    Oeh die lijkt me echt leuk!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TenSharp schreef:
    (...)

    Oeh die lijkt me echt leuk!


    Hij draait vanaf komende donderdag. (:


    Credendo Vides

    Ik ben toch niet de enige die (morgen) naar Magnificent Seven gaat?

    DreamerN schreef:
    Wie is er van plan om allemaal naar Nerve te gaan?

    (...)


    Ik wil hem sowieso zien, ik weet alleen nog niet of ik naar de bios ga.

    Die kruidvatkaartjes zijn vet handig!!

    The magnificent seven was een topfilm!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 22:39 ]


    26 - 02 - '16