• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Ik heb Suicide Squad een paar weken geleden gezien. Alleen ga ik soms alleen of vaak met mijn broer/schoonzus, heb geen vrienden om een keer samen te gaan. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    MT


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Die periodes had ik ook, maar dan ga je naar films waar je normaal gesproken niet zo snel heen zou gaan en ontdek je dat daar ook echt leuke tussen zitten! Dus echt geldverspilling zou ik het niet willen noemen. Ik betaalde maandelijk €26, dus dat houdt in dat we naar 2 normale films moesten en 1 3D, of 2 3D's of 3 normale. Dat haal je er echt makkelijk uit en alles wat je meer kijkt is mazzel.

    (In December zijn we een keer 18 keer in de maand naar de bios geweest. Needless to say dat we het er voor een paar maanden uit hadden)

    Hm ja oke het is inderdaad een kwestie van gewoon alles eruit halen wat erin zit. Maar ik denk niet dat ik naar films kan gaan met de gedachte van "ik weet niet of ik deze film wel leuk ga vinden" want dan verheug ik me er niet per se op en dat is juist iets wat ik altijd wel doe als ik leuk naar de bios ga.
    Ik heb zo nog mijn twijfels of ik het ooit zal gaan doen

    Guitarist schreef:
    Ik heb Suicide Squad een paar weken geleden gezien. Alleen ga ik soms alleen of vaak met mijn broer/schoonzus, heb geen vrienden om een keer samen te gaan. :c

    Vervelend.. ik heb zelf ook een zo'n periode gehad dat ik niemand mee kon nemen. Maar in ieder geval fijn dat je nog wel familie hebt die meekunnen. En anders kun je altijd nog terugvallen op Q, toch?

    Philip schreef:
    Ik was afgelopen vrijdag naar Bridget Jones Baby geweest omdat een vriendin graag wilde en hoewel ik dacht dat het een super saaie film zou wezen; was het toch wel leuk c:

    Ik vond de eerste twee delen heel erg leuk, voornamelijk Edge of Reason vond ik helemaal geweldig, dus ik ben echt benieuwd naar het nieuwe deel.
    Maar door school heb ik niet bepaald veel tijd om naar de bioscoop te gaan. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Krolock schreef:
    (...)
    Vervelend.. ik heb zelf ook een zo'n periode gehad dat ik niemand mee kon nemen. Maar in ieder geval fijn dat je nog wel familie hebt die meekunnen. En anders kun je altijd nog terugvallen op Q, toch?


    True, daar ben ik wel blij mee. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat een leuk idee! Ik zou graag naar Jason Bourne gaan kijken, maar gezien mijn pa een maand niet mag rijden wordt het moeilijk daar te raken. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn laatste biosbezoek was aan Warcraft. Ik wilde daar vooral heen voor Travis Fimmel (en omdat ik van fantasy houd), maar ik vond hem echt goed.
    Ik heb donderdag bij de Kruitvat twee bioscoopkaartjes voor (samen) 10 euro gehaald, dus ik moet nog even kijken naar welke film we gaan. Ik wil heel graag een abonnement, maar de dichtstbij zijnde bioscoop is twintig minuten met de auto, dus dat vind ik een beetje minder. In mijn vorige woonplaats had ik een strippenkaart, die je voor 65 euro kopen en daarvan kon je 10 keer naar de bios, dus voor 6,50 per keer. Was ook wel chill, vooral als je geen abonnement wilt omdat je bang bent dat er af en toe geen leuke films zijn. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik heb gisteren ook kaartjes van de Kruidvat gekocht. Scheelt weer een boel euro's. ^^
    Ik ga donderdag naar The Magnificent Seven met mijn broer. Ben gek op de western-setting.

    Ahahaha, op mijn mobiel was de opmaak van dit topic zo raar dat ik er niks van snapte (gifs over tekst leest echt niet makkelijk), maar dit word mijn nieuwe favoriete topic hehe. Ik ga niet vaak naar de bios, maar mijn stiefvader is een enthousiast downloader dus ik kijk wel minstens de helft van de nieuwe bioscoopfilms die pas net uit de cinema's zijn :Y)

    Ik ben twee weken geleden naar Ice Age geweest, dat was zo grappig hahaha

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 10:41 ]

    Ik heb een Pathe bioscoopabonnement en ik ga dan ook best vaak. Binnenkort ga ik naar Sully. Tom Hanks in de hoofdrol en Clint Eastwood die regisseert? Yes please ^^!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamming schreef:
    Ik heb een Pathe bioscoopabonnement en ik ga dan ook best vaak. Binnenkort ga ik naar Sully. Tom Hanks in de hoofdrol en Clint Eastwood die regisseert? Yes please ^^!


    DIIBBBSSSSS DEFFY DIBBBSSS


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga graag naar de bioscoop! c: De laatste keer dat ik ben geweest is wel een tijdje geleden though, volgens mij gingen we toen naar Suicide Squad.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was Finding Dory. Het wordt weer eens tijd dus, haha

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 14:12 ]


    26 - 02 - '16