• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Exiled schreef:
    The magnificent seven was een topfilm!

    Ik kijk hem nu haha. Pauze.
    Tot nu toe best leuk.

    Als ik heeeeel eerlijk ben, vond ik Magnificent Seven beetje tegenvallen. Het verhaallijn was echt zó simpel. De uitvoering was leuk, al die actie en zo, maar het was wel heel erg voorspelbaar. Niet per se bios-waardig.

    Maar goed, de volgende film staat alweer op de planning. Infernooooo. :9~

    Krolock schreef:
    Als ik heeeeel eerlijk ben, vond ik Magnificent Seven beetje tegenvallen. Het verhaallijn was echt zó simpel. De uitvoering was leuk, al die actie en zo, maar het was wel heel erg voorspelbaar. Niet per se bios-waardig.

    Maar goed, de volgende film staat alweer op de planning. Infernooooo. :9~


    Oeh, daar ben ik ook benieuwd naar! (:


    Credendo Vides

    Ik ben gisteren bij Bridget Jones geweest :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mt ^^


    You can't touch music but music touch you

    Ik ben de afgelopen maanden naar Finding Dory, Suicide squad en Me before you gegaan ^^ morgen hoogstwaarschijnlijk naar Now you see me 2! Heeft iemand die al gezien?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben de afgelopen maanden naar Finding Dory, Suicide squad en Me before you gegaan ^^ morgen hoogstwaarschijnlijk naar Now you see me 2! Heeft iemand die al gezien?


    Jaa, die was leuk. 8D Maar ik vind niet snel films niet leuk, haha.


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    Ik ben de afgelopen maanden naar Finding Dory, Suicide squad en Me before you gegaan ^^ morgen hoogstwaarschijnlijk naar Now you see me 2! Heeft iemand die al gezien?


    Ik vond 1 beters dan 2 tho, is geen slechte film maar had er meer van verwacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Frodo schreef:
    Ik ben de afgelopen maanden naar Finding Dory, Suicide squad en Me before you gegaan ^^ morgen hoogstwaarschijnlijk naar Now you see me 2! Heeft iemand die al gezien?

    Ik heb m een 6 op imdb gegeven. Hij was oke.

    ^ ai, dat klinkt het niet echt waard om hem in de bioscoop te gaan zien..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Now you see me 2 wil ik ook nog zien. Ik hoorde dat ie wel vet was. 1 was in ieder geval erg leuk!

    Ik ben serieus al bijna 2 jaar niet meer naar de bioscoop geweest. :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag naar Nerve geweest, wel een leuke film, maar ergens had ik hem spannender verwacht en zelf vind ik dat ze wel een aantal mogelijkheden hebben laten liggen.


    Credendo Vides

    Net 'The Mechanic; Resurrection' gezien. Ik vond 'm wel leuk. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Net naar Deepwater Horizon geweest en whoa, echt een vette en spannende film, vind ik dan. Vooral heftig ook.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 19:26 ]


    I live for the applause, you will die for it.