• WELKOM BIOSCOOPVERSLAAFDEN!

    Het leek mij wel leuk om een topic te hebben waar je kunt laten weten dat je naar een film in de bios gaat. En als je niemand hebt zou je altijd nog iemand van Q kunnen proberen mee te nemen!

    Let us know:
    • Naar welke film ga je?
    • Wat vond je van de film?
    • Raad je het anderen aan?

    Check vooral ook IMDb voor meer informatie over films.

    Ik ben gister naar Miss Peregrine's Home for Peculiar Children geweest, it was awesome, wat ik gewend ben van Tim Burton (: hoewel het verhaal wel een beetje vol was. Verder ben ik afgelopen maand naar Suicide Squad, Finding Dory en Secret Life of Pets geweest (waarvan ik de laatste twee mweh vond, vooral Secret Life of Pets was echt heel erg beroerd) en ik ga volgende week naar een premiere toe van een documentaire waar ik aan meegewerkt heb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    Ik ben gister naar Miss Peregrine's Home for Peculiar Children geweest, it was awesome, wat ik gewend ben van Tim Burton (: hoewel het verhaal wel een beetje vol was. Verder ben ik afgelopen maand naar Suicide Squad, Finding Dory en Secret Life of Pets geweest (waarvan ik de laatste twee mweh vond, vooral Secret Life of Pets was echt heel erg beroerd) en ik ga volgende week naar een premiere toe van een documentaire waar ik aan meegewerkt heb.


    Ga je naar Salem Reed? :o


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ga je naar Salem Reed? :o

    Nee, Silent Land haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben gisteren naar Bridget Jones's Baby geweest en voor iedereen die de andere films heeft gezien of de boeken heeft gelezen: ik raad 'm echt aan.
    Ik heb zoveel gelachen en er zitten ook echt prachtige cameo's in die film.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    DoII schreef:
    (...)
    Nee, Silent Land haha.


    Haha, ik ga volgende week naar de premiere van Salem Reed. Wie weet had je daar wel aan meegewerkt. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ben vorige week naar Jason Bourne gaan kijken. Actiefilms zijn mijn guilty pleasure, omdat ik dan mijn verstand op nul kan zetten, maar gelukkig zit in die films toch nog wat verhaallijn, haha. In elk geval: ik vond het een goede film. Wat wel soms stoorde waren de veel te lange autoachtervolgingen (for Christ's sake I hate that) en het feit dat-ie amper wat zei. Dat laatste is zo erg niet gezien ik Matt Damon ook een fantastische acteur vind, maar tekst voegt altijd een laag emotie toe. Dat miste ik soms wat. Het verviel ook soms teveel in hetzelfde cliche van de slechterik in een pak die eigenlijk de goede zou moeten zijn. Anyway, al bij al heb ik ervan genoten. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eergisteren naar Bad moms gegaan, echt een cliché film maar best nog wel gelachen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Volgende week Inferno! *O*
    Super leuk als een film locaties gebruikt waar je zelf geweest bent. Zo benieuwd naar. ^^

    Heeft iemand The Girl on the Train toevallig al gezien? Een vriendin wil er graag heen maar ik heb de trailer bekeken en het lijkt me een behoorlijk saaie film.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Krolock schreef:
    Volgende week Inferno! *O*
    Super leuk als een film locaties gebruikt waar je zelf geweest bent. Zo benieuwd naar. ^^

    Die wil ik ook zien xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben vorige week naar de premiere van Miss Peregrines Home for Peculiar Children gegaan. Jesus, dat was een leuke film. Sommige delen waren heel morbideachtig zoals we gewend zijn van Tim Burton. Maar de andere delen, idk, ik kan ze het beschrijven met asdfghjkl, denk ik.


    Heaven is a place that we all have

    Coliver schreef:
    Heeft iemand The Girl on the Train toevallig al gezien? Een vriendin wil er graag heen maar ik heb de trailer bekeken en het lijkt me een behoorlijk saaie film.

    De trailer deed mij denken aan FSOG lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben de afgelopen maand naar Nerve geweest. Dat was best een goede film en de opdrachten die ze krijgen zijn goed bedacht.
    Ook ben ik naar The Mechanic geweest, en als je van actie houd is dit wel een aanrader
    De enige film die ik nu nog wil zien is Don't Breathe, maar ik twijfel eraan of ik die film in de bioscoop of lekker thuis in bed wil kijken


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Coliver schreef:
    Heeft iemand The Girl on the Train toevallig al gezien? Een vriendin wil er graag heen maar ik heb de trailer bekeken en het lijkt me een behoorlijk saaie film.


    Het boek was alleszins heel goed!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Het boek was alleszins heel goed!


    Boek vond ik ook goed ja,

    Edit; vond de trailer niet saai...

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 23:00 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]