• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Maak er een spandoek van en hang het uit je kamerraam of zo, als het zo'n happening voor je is.


    i put the fun in funeral

    Fijn dat één van mijn collega's even geld uit mijn beurs steelt. Jammer dat ik niet kan achterhalen wie het was.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ruin schreef:
    (...)

    Je gaat toch niet al het bed in duiken right? Je kent hem pas net en hebt hem pas een keer gezien. Beetje snel niet?

    Na, dat wil ik ook niet per se zeggen. Maar ik denk niet dat het alleen bij film kijken blijft

    /Shh, keep quiet. (':

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 23:45 ]

    DEZE FILMS HEBBEN ZOVEEL LAAG.
    Really, New Mexico?

    /TIS NIE WAAR EH.
    Facking grmbl internet.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 23:48 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu heb ik zin in kip. En ik ben nog wel vegetarisch :W

    Kupo schreef:
    (...)
    Shhhh, je weet van niets (A)
    Ik ga niets doen morgen :$


    I'll keep quiet. (A)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ruin schreef:
    (...)

    Je gaat toch niet al het bed in duiken right? Je kent hem pas net en hebt hem pas een keer gezien. Beetje snel niet?


    Dat moet zij toch snel weten. Het is haar leven en haar lichaam en er is niks mis mee.


    Your make-up is terrible

    Frey_ schreef:
    Nu heb ik zin in kip. En ik ben nog wel vegetarisch :W


    Ik lust wel KFC nu tbh


    26 - 02 - '16

    Het zal ongetwijfeld wel een misdaad zijn om de "uitdagende, sexy" foto's online te zetten van de slet die ze constant naar mijn vriend stuurt, maar oh oh oh, verleiding.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben zo ontiegelijk klaar met jou. Wat heb ik in vredesnaam aan mijn Netflix account als ik niet eens Marvel kan bingewatchen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bloodborne schreef:
    Het zal ongetwijfeld wel een misdaad zijn om de "uitdagende, sexy" foto's online te zetten van de slet die ze constant naar mijn vriend stuurt, maar oh oh oh, verleiding.


    Tbh snap ik je wel. Ze klinkt echt desperate en gestoord, tenminste dat maak ik op uit de berichten die ik zo nu en dan lees in dit topic. Is je vriend dan wel duidelijk tegen haar, of..? Dit kan zo echt niet. Ik zou echt de pan uit flippen, not even kidding.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    (...)

    Tbh snap ik je wel. Ze klinkt echt desperate en gestoord, tenminste dat maak ik op uit de berichten die ik zo nu en dan lees in dit topic. Is je vriend dan wel duidelijk tegen haar, of..? Dit kan zo echt niet. Ik zou echt de pan uit flippen, not even kidding.


    Da's het nadeel, het is ook z'n ex. Stel hij negeert 40 foto's en reageert op nummer 41, dan volgen er alleen maar meer en meer en meer en iktrekditzoontzettendnietmeerikkandrwelwurgenofergeredingen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Da's het nadeel, het is ook z'n ex. Stel hij negeert 40 foto's en reageert op nummer 41, dan volgen er alleen maar meer en meer en meer en iktrekditzoontzettendnietmeerikkandrwelwurgenofergeredingen.


    Waarom blokkeert hij haar niet gewoon?

    Woowowowow, Tyler Hoechlin is Superman?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Waarom blokkeert hij haar niet gewoon?

    Woowowowow, Tyler Hoechlin is Superman?


    Al geprobeerd maar dan gaat ze via fb, twitter, skype of via anderen accounts of ze staat om 2 uur 's nachts voor z'n huis.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil zo graag iets kapotgooien. Vertrappen.
    Mijn agressie kwijtraken.


    Deep inside, I've never felt alive