• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    i can't

    We hebben met een groep vrienden een cadeau uitgezocht voor een verjaardag, dat bestaat uit een e-reader en een hoesje. De vriend die het geheel heeft geregeld, heeft het hoesje alvast gekocht en de e-reader koopt hij morgen. Maar in plaats van dat ik morgen gewoon mijn deel voor beide producten terugbetaal, heeft hij letterlijk een timer gezet op het terugbetalen van het hoesje, wat om een bedrag van één euro tweeëntwintig gaat.

    nee zoek het uit


    i put the fun in funeral

    Kom ik net onder de douche vandaan, kan ik weer omdat ik vanuit school meteen naar hem ga en dan nu mijn haar moet wassen. Je moet er wat voor over hebben (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 22:24 ]

    Ik vind de reclame van Yarden zo provocerend dat ik me schaam dat ik mijn uitvaartverzekering bij hen heb staan. Ik ga maar eens overstappen. Verzekeringen die zulke reclames uitdragen, zouden verboden moeten worden.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 22:25 ]


    26 - 02 - '16

    Waarom kan nooit iets werken wanneer ik het nodig heb? Ik voel me al stom genoeg dat ik niet eerder aan dingen ben begonnen en dan wil ik eindelijk wat voorbereidingen treffen, doet die fucking printer het niet. I am so not amused.


    That is a perfect copy of reality.

    Maar mam.. Ik wil niet in Utrecht studeren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nopenopenopenopenopenope.


    Your make-up is terrible

    I mean... die Paul fisher is wel een arrogante kwal, maar hij fixt die shit wel even.

    Ik zou me trouwens zo kut voelen als een vriendin die naast me zou lopen twee keer gescout werd en ik totaal genegeerd zou worden lol.

    het enige wat ik wil is aan dat verhaal zitten niet aan mijn e-woord UguhGUHGUH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    WAT?


    What would Emma do?

    Ik heb echt zin in iets lekkers. We hebben alleen niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Going all the way. Help.

    Kupo schreef:
    Going all the way. Help.


    Hm hm? (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Internet, ga gewoon even niet vervelend doen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Miall schreef:
    (...)

    Hm hm? (wbw)

    Shhhh, je weet van niets (A)
    Ik ga niets doen morgen :$

    Kupo schreef:
    (...)
    Shhhh, je weet van niets (A)
    Ik ga niets doen morgen :$


    Je gaat toch niet al het bed in duiken right? Je kent hem pas net en hebt hem pas een keer gezien. Beetje snel niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.