• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Sigil schreef:
    (...)

    Slimpie,je moet ook wel wat eten van te voren gek


    Ik had geen tijd meer. T_T


    Your make-up is terrible

    Komt goed komt goed komt goed


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm. Mamma is rond half 7 thuis, pappa eerder. Meh... anders had ik thuis kunnen blijven en zeggen dat ik eerder klaar was. Fuck


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu ben ik echt misselijk.


    Your make-up is terrible

    Ugh ik kan dit allemaal niet. Ik wil gewoon beter zijn, want op deze manier red ik het allemaal niet. Ik kan wel janken en moet telkens paniekaanvallen onderdrukken.


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, kinderen die proberen te fluisteren. Ik hoor hem 10 meter verderop zelfs duidelijk :')

    // loopt mijn longarts nog 20 minuten uit ook
    Ugh

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 11:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't even ca- No. Wait. I do care. Maar ik ga niet zo makkelijk opgeven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoofd: Lieke, het is net herfst geworden. Het weer is nog nazomerachtig. Het is onzin om nu al in paniek te raken dat de winter in aantocht is.
    Hart: WINTER IS COMING.
    Hoofd: Fuck. Tijd om angstig te worden.

    Damnit. Ik wil in de herfstvakantie naar mijn vriend, maar die week is nét de week vóór het optreden en daar wil ik in de pauze spelen stiekem dus moet ik hard voor oefenen. Ik kan mijn accordeon wel meenemen naar mijn vriend, maar ergens lijkt me dat ook zo lullig voor hem. Hoewel we toch niet veel zinnigs doen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bloedsinaasappel is veel te zuur. Volgende keer vraag ik eerst wat er in zit, in plaats van zo te kopen. (huil)

    Kom op zeg. Ben ik nòg niet aan de beurt? Ik moet straks om 14.30 op school zijn, daarvoor nog douchen en de hond goed uitlaten. Schiet toch eens op man! Volgens mij had dat mens een latere afspraak dan ik en is zij nu naar binnen. Ik zit al bijna een uur te wachten man! Ik had ook iets zinnigs kunnen doen zoals gamen of zo. Jezus.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 11:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een paar meisjes in mijn klas komen nu pas met 'er is een gorilla doodgeschoten in amerika. hij heette harambe'.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 12:08 ]

    Ik wil echt graag iets anders met óf mijn haar of iets zoals een tatoeage maar ik ben te laf voor beiden dus ja.. c':


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn broer is jarig (hoera)
    Wietse is zeventien geworden


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Shitzooi nu moet ik naar huis omdat ik me ziek voel en mis ik een hoorcollege. Ik haat mijn lichaam soms echt.
    Ik moet mijn uitstelgedrag eens onderdrukken en naar de huisarts gaan maar ik kijk op tegen bloedprikken bleh.