• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Al geprobeerd maar dan gaat ze via fb, twitter, skype of via anderen accounts of ze staat om 2 uur 's nachts voor z'n huis.


    Dreig de foto's online te zetten. 8D

    Ugh, ik ga maar gewoon naar bed. Dit is ook geen doen.


    Your make-up is terrible

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Al geprobeerd maar dan gaat ze via fb, twitter, skype of via anderen accounts of ze staat om 2 uur 's nachts voor z'n huis.


    We moeten gewoon met brandende fakkels en hooivorken naar haar huis gaan om twee uur 's nachts. Misschien snapt ze dan de hint.


    26 - 02 - '16

    Recherche schreef:
    Ik wil zo graag iets kapotgooien. Vertrappen.
    Mijn agressie kwijtraken.

    Ik zou met kleding gooien, liefst opgeplooide


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Calm your tits, slut. Ik vraag niet om jouw mening. /notqrelated

    I can't


    26 - 02 - '16

    Het is weer een van die dagen dat ik liever in m'n bed lig dan naar school ga...

    ...wacht, vrijwel elke dag is zo T-T


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jullie mogen het best vertellen wanneer jullie spullen van mij opbergen, aangezien ik nu in de trein zit zonder muziek. Terwijl dat belangrijk voor mij is. Omdat jullie weten dat ik paniekerig word als ik geen muziek kan luisteren in de trein als ik alleen ben GUYS ECHT HOOR


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    De treinen rijden niet, maar waarom zou de QBuzz extra bussen inzetten?
    / en oeps, inchecken als je instapt is ook handig. Niet pas als je uitstapt.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 8:23 ]

    Volgens mij ga ik echt dood de komende weken. Nul rust en nog steeds ziek :/


    Happy Birthday my Potter!

    Maar goed dat ik mijn wekker om 9.30 heb gezet. Zie nu net dat ik om 10.45 bij de longarts moet zijn. Lucky me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laat me alsjeblieft met rust.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Meh :/


    Happy Birthday my Potter!

    Hard sporten zonder te eten en drinken is niet zo'n goed idee. Almost passed out.


    Your make-up is terrible

    Ik heb geen zin in les tot 20.50. Zal ik me ziekmelden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    Hard sporten zonder te eten en drinken is niet zo'n goed idee. Almost passed out.


    Slimpie,je moet ook wel wat eten van te voren gek


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]