• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Ugh, ik wil de Borderlands: the Handsome Collection voor de ps4 kopen want hij is in de aanbieding maar ik heb al zoveel games, al is het nooit genoeg :c

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 12:19 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Matty, ga eens iets aan je studie doen want je hebt nog maar drie weken college voor je tentamens zijn en je zit alleen maar te stressen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    hoe de fuck schrijf je een begeleidende brief naar een uitgeverij zonder 'ik ben zeventien mAAR GEEF ME ALSJEBLIEFT EEN KANS' erin te zetten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom heb ik hier ook alweer voor gekozen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Whoooo
    Heroine van SWS heeft ineens een hele andere betekenis gekregen whoooo o,O

    Fucckk, het komt zo dichtbij.. zoveel zenuwen.
    / Sorry hoor, maar dat meld ik meteen.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 12:56 ]

    Ik moet echt wat eten, maar ik heb gewoon sinds gisteravond al geen honger.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    It's time to learn these shits some more about the lgbtqa+ community.


    kindness is never a burden.

    Voortaan als iemand scheldt met Gay/homo/ect. stuur ik ze een gay pride vlag. Verder niets. Done with this shit en het lijkt tot nu toe aardig goed te werken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aan de ene kant wil ik heel graag verkering hebben, maar aan de andere kant niet, omdat ik bang ga zijn voor de pijn als die persoon mij verlaat D:
    En daarbij ben ik ook bang dat ik de persoon niet kan geven wat die wil, zoals seks. Bleh. Maar daar draait een relatie ook niet om, maar goed. Tegenwoordig denkt iedereen dat, dus benoem ik dat maar even.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 13:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    hoe de fuck schrijf je een begeleidende brief naar een uitgeverij zonder 'ik ben zeventien mAAR GEEF ME ALSJEBLIEFT EEN KANS' erin te zetten


    Ok so hallo ik ben jip en ik ben verdorie het meest intense persoon dat je ooit zal ontmoeten en als je me geen kans geeft, DAN GA JE WAT MISSEN IK MEEN HET. Age is just a number. Je wilt me niet zien huilen mvg

    // Ziek op bed chillen over een uur!! Yes!!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik begin echt een hekel te hebben aan de verplichtingen die je hebt in een samenleving als deze. Hoeveel vrijheid heb je als mens eigenlijk nog :W


    26 - 02 - '16

    Vitriol schreef:
    (...)

    Ok so hallo ik ben jip en ik ben verdorie het meest intense persoon dat je ooit zal ontmoeten en als je me geen kans geeft, DAN GA JE WAT MISSEN IK MEEN HET. Age is just a number. Je wilt me niet zien huilen mvg

    // Ziek op bed chillen over een uur!! Yes!!

    "je wilt me niet zien huilen mvg"

    goud

    imma get in in no time


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom praat ik dan nog met je als ik niet zo belangrijk voor je ben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is hatelijk als je 1 bepaald onderwerp van je favoriete schoolvak niet snapt en het je echt frustreert omdat iedereen het makkelijk vind en jij er bij zit van: help..


    — Inner peace, it's hard to find. —