• layout komt vanmiddag


    take risks

    Thunderfvck schreef:
    Voor Alec:

    - Een goede vriend/vriendin
    - Iemand waarmee hij rookt/drinkt/uitgaat
    - Iemand waarmee hij graag flirt
    - andere dingen?


    Dries voor iets?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Ik heb nu

    Ik zoek voor Dries nog:
    • Een beste vriend of vriendin. Deze weet van zijn gezinssituatie. Dus dat zijn stiefmoeder cocaïne handelt en een van de grotere penoze is van Amsterdam. Kealan
    • Iemand waar hij totaal niet mee overweg kan. Yorick. Ze botsen met elkaar.
    • Iemand die hem helpt met zijn dyslexie Noah - en evt. talen.
    • Iemand/meerdere die coke bij hem kopen. Of andere drugs, gezien hij ook andere shit inkoopt van het geld. - Anna
    • Iemand die vlak bij hem woont en waar hij wel eens mee afspreekt. - Anna
    • Goede vrienden. Jaqueline -


    Katelijne zou nog best wel een van zijn klanten qua coke kunnen zijn. Ze is geen fervent gebruiker, maar zo af en toe voor feestjes.

    (Verder ben ik te lui om te quoten dus)
    Christopher qua zoenen lijkt me een goed idee! Yorick uit het nachtleven, en dan Anna en Kaelan als 'stiekeme' vrienden? En ze kan wel een slechte relatie hebben met Bree, echt een pestkop is ze niet maar meer gewoon een bitch. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Thunderfvck schreef:
    Voor Alec:

    - Een goede vriend/vriendin
    - Iemand waarmee hij rookt/drinkt/uitgaat
    - Iemand waarmee hij graag flirt
    - andere dingen?


    I got Mo?


    El Diablo.

    Maslany schreef:
    (...)

    Katelijne zou nog best wel een van zijn klanten qua coke kunnen zijn. Ze is geen fervent gebruiker, maar zo af en toe voor feestjes.

    (Verder ben ik te lui om te quoten dus)
    Christopher qua zoenen lijkt me een goed idee! Yorick uit het nachtleven, en dan Anna en Kaelan als 'stiekeme' vrienden? En ze kan wel een slechte relatie hebben met Bree, echt een pestkop is ze niet maar meer gewoon een bitch. (:


    Top!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Dries voor iets?


    Misschien dat ze bij elkaar in de buurt wonen en soms samen gaan roken/drinken?

    Cotrona schreef:
    (...)

    I got Mo?


    Alec zou wel met hem om willen gaan zodat hij er stoerder uitziet, haha. 8D Dat ze dan samen uitgaan en zo.

    Mirandacosgrove schreef:
    (...)

    Yessss, ik heb daar Anna voor?


    Yes, tof!


    Your make-up is terrible

    Sjaak heeft nu:
    Vader van wurmel in buik: Mo
    Protective boys (oftewel haar vrienden xD): Kealan en Dries

    Meer heb ik nog niet :3


    ~My Mind Is Free~

    Nikki, roken doet hij niet, maar alcohol drinkt hij wel eens, dus dat is wel goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maslany schreef:
    (...)

    Katelijne zou nog best wel een van zijn klanten qua coke kunnen zijn. Ze is geen fervent gebruiker, maar zo af en toe voor feestjes.

    (Verder ben ik te lui om te quoten dus)
    Christopher qua zoenen lijkt me een goed idee! Yorick uit het nachtleven, en dan Anna en Kaelan als 'stiekeme' vrienden? En ze kan wel een slechte relatie hebben met Bree, echt een pestkop is ze niet maar meer gewoon een bitch. (:


    Ahh ja, dat vind ik prima haha (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oké voor Christopher zoek ik in ieder geval nog:
    -een vrouwelijke beste vriendin
    -Iets van een liefdes dingetje vraag me nog niet hoe maar eigenlijk wil ik wel iets voor Christopher want op een of andere reden treken mijn personages op dat vlak altijd aan het kortste einde haha.
    -Iemand die zich aan Christopher zijn meestal wat rare gedrag ergert maar Christopher blijft normaal tegenover deze persoon
    -Iemand die hij al kent vanaf de basisschool
    -Iemand met wie hij tijdens gym rondjes rent omdat ze et zelfde tempo hebben.
    -iemand met wie Christopher veel projecten samen doet omdat ze goed samenwerken
    -Meer vrienden

    Ik sta eigenlijk voor alles open tough.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 20:50 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Thunderfvck sounds good ^^


    El Diablo.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ahh ja, dat vind ik prima haha (:


    Was Bree nou nog een collega van noah?

    Kunnen we hier tegelijkertijd vrienden of beste vrienden van maken, naast collegas?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maslany schreef:
    (...)

    Katelijne zou nog best wel een van zijn klanten qua coke kunnen zijn. Ze is geen fervent gebruiker, maar zo af en toe voor feestjes.

    (Verder ben ik te lui om te quoten dus)
    Christopher qua zoenen lijkt me een goed idee! Yorick uit het nachtleven, en dan Anna en Kaelan als 'stiekeme' vrienden? En ze kan wel een slechte relatie hebben met Bree, echt een pestkop is ze niet maar meer gewoon een bitch. (:


    Oké top


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sigil schreef:
    (...)

    Was Bree nou nog een collega van noah?

    Kunnen we hier tegelijkertijd vrienden of beste vrienden van maken, naast collegas?


    Ja, inderdaad! Oh, ik denk inderdaad dat ze best wel close zullen zijn, dat ze na school veel samen doen zoals film avondjes etc?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad! Oh, ik denk inderdaad dat ze best wel close zullen zijn, dat ze na school veel samen doen zoals film avondjes etc?


    Ja is idd wel leuk!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik haat relatielijstjes maken zo erg :C

    Deze reactie is aangepast, reacties die helemaal in hoofdletters zijn geschreven zijn niet toegestaan.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2016 - 23:11 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya