• layout komt vanmiddag


    take risks

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Even, tho.


    Haha, true, maar toen ik in Zaandam op school zat was ik een van de vijf Nederlanders van de 21 leerlingen. xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sigil schreef:
    Ik zoek dus nog een beste vriend of vriendin voor Noah en iemand die haar uit haar gesloten wereldje haalt


    Christopher zou misschien kunnen als beste vriend?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ruin schreef:
    (...)

    Haha, true, maar toen ik in Zaandam op school zat was ik een van de vijf Nederlanders van de 21 leerlingen. xd


    Yeah, Marokkanen en Turken in Zuid-Oost is ook logisch, net zoals andere midden-oosten nationaliteiten, maar hoeveel anderen zie je verder?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Even, tho.


    Ik denk inderdaad (Niet dat ik ervaring heb) dat in zo'n grote stad je wel veel meer buitenlandse leerlingen hebt.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ik denk inderdaad (Niet dat ik ervaring heb) dat in zo'n grote stad je wel veel meer buitenlandse leerlingen hebt.


    Yep, maar eigenlijk allemaal uit bepaalde landen.


    Your make-up is terrible

    Nikki bedoelt juist dat de andere nationaliteiten niet erg logisch zijn :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Christopher zou misschien kunnen als beste vriend?


    Zou kunnen, maar hij is wel 2 jaar ouder dus gaat dat dan wel? Als t geen probleem is vind ik t prima

    Ja maar in zuid oost zullen meer turken, marrokanen, surinamers en antillianen zitten tho. Ook wel afrikanen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yeah, Marokkanen en Turken in Zuid-Oost is ook logisch, net zoals andere midden-oosten nationaliteiten, maar hoeveel anderen zie je verder?


    Ja, niet veel xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yep, maar eigenlijk allemaal uit bepaalde landen.


    Ik denk dat dat wel meevalt hoor (: Ik heb zelf een Finse jongen, een meisje uit Dubai en een meisje uit Aruba in mijn klas gehad die allemaal op jonge leeftijd naar Nederland zijn verhuisd (naast een mix van Marokanen, Antillianen en Turken). En ik woon niet eens in Amsterdam haha. En in dit RPG vind ik het ook weer niet zo heftig, zijn over het algemeen wel veel Nederlanders hoor. Of althans, de meerderheid dacht ik?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:51 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat wel meevalt hoor (: Ik heb zelf een Finse jongen, een meisje uit Dubai en een meisje uit Aruba in mijn klas gehad die allemaal op jonge leeftijd naar Nederland zijn verhuisd (naast een mix van Marokanen, Antillianen en Turken). En ik woon niet eens in Amsterdam haha


    Maar dat zie je een stuk minder vaak.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Zou kunnen, maar hij is wel 2 jaar ouder dus gaat dat dan wel? Als t geen probleem is vind ik t prima

    Ja maar in zuid oost zullen meer turken, marrokanen, surinamers en antillianen zitten tho. Ook wel afrikanen


    Dat dus precies, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik woon in een christelijke gemeente van het land (dus mss niet helemaal toepasselijk) maar als je daar een getint kindje zag zag je meteen iedereen O.O kijken hahah :'D dus bij ons eigenlijk alleen met nederlandse nationaliteit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sigil schreef:
    (...)

    Maar dat zie je een stuk minder vaak.


    Dat is zo, maar ik bedoel meer dat het niet onmogelijk is haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Philip schreef:
    Ik woon in een christelijke gemeente van het land (dus mss niet helemaal toepasselijk) maar als je daar een getint kindje zag zag je meteen iedereen O.O kijken hahah :'D dus bij ons eigenlijk alleen met nederlandse nationaliteit.


    Hier in Purmerend zijn er ook niet zo heel veel, maar in Zaandam en Amsterdam stikt het er bijna van, ahahah.
    Ik denk dat toen ik nog in Zaandam op school zat, 40% puur Nederlands was ;'D

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sempre schreef:
    (...)

    Dat is zo, maar ik bedoel meer dat het niet onmogelijk is haha


    Nee dat is zo, maar ik heb op verschillende scholen in amsterdam gezeten en mijn partner in de bijlmer (zuid oost). Dat wat ik zei zul je daar veel zien. Dat andere stukken minder.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]