• layout komt vanmiddag


    take risks

    Sigil schreef:
    (...)

    Nee dat is zo, maar ik heb op verschillende scholen in amsterdam gezeten en mijn partner in de bijlmer (zuid oost). Dat wat ik zei zul je daar veel zien. Dat andere stukken minder.


    Ah, nou ja, jij bent dan de ervaringsdeskundige haha! Ik heb in Eindhoven en Maastricht altijd wel een hele diverse klas gehad qua nationaliteiten dus ik ben het zelf wel heel erg gewend


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ruin schreef:
    (...)

    Hier in Purmerend zijn er ook niet zo heel veel, maar in Zaandam en Amsterdam stikt het er bijna van, ahahah.
    Ik denk dat toen ik nog in Zaandam op school zat, 40% puur Nederlands was ;'D


    Dan ben je echt niet in t juiste gedeelte van Purmerend :') ik zie t veel en me zus zegt ook dat het inmiddels amsterdam in t klein is. (Qua buitenlanders)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat wel meevalt hoor (: Ik heb zelf een Finse jongen, een meisje uit Dubai en een meisje uit Aruba in mijn klas gehad die allemaal op jonge leeftijd naar Nederland zijn verhuisd (naast een mix van Marokanen, Antillianen en Turken). En ik woon niet eens in Amsterdam haha. En in dit RPG vind ik het ook weer niet zo heftig, zijn over het algemeen wel veel Nederlanders hoor. Of althans, de meerderheid dacht ik?


    Psst, mensen uit Aruba vallen onder Antillianen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sigil schreef:
    (...)

    Dan ben je echt niet in t juiste gedeelte van Purmerend :') ik zie t veel en me zus zegt ook dat het inmiddels amsterdam in t klein is. (Qua buitenlanders)


    Zeker. Toen ik op het Horizon zat, was ik de enige Nederlandse in mijn klas.


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    (...)

    Dan ben je echt niet in t juiste gedeelte van Purmerend :') ik zie t veel en me zus zegt ook dat het inmiddels amsterdam in t klein is. (Qua buitenlanders)

    Nja, vind het heel erg meevallen hier hoor. Ze zitten wat meer in Purmer-Noord. Zelf woon ik in de Wheermolen xd
    Enige andere nationaliteit, als dat zo heet, nu in mijn klas is een Surinamer en een Pool.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zusak schreef:
    (...)

    Psst, mensen uit Aruba vallen onder Antillianen :Y)


    Ja, bedacht ik me later ook, alleen ze was een mengelmoes haha dus ik weet ook niet meer heel zeker of ze uit Aruba kwam


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sigil schreef:
    (...)

    Zou kunnen, maar hij is wel 2 jaar ouder dus gaat dat dan wel? Als t geen probleem is vind ik t prima

    Ja maar in zuid oost zullen meer turken, marrokanen, surinamers en antillianen zitten tho. Ook wel afrikanen


    Ik vind het niet een heel groot probleem het kan ook meer een broer zus relatie zijn, maar dan zonder de ruzie enzo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Nou volgens mij is mijn hele klas allemaal helemaal Nederlands maar ja ik woon in Friesland dat is waarschijnlijk vrij anders hahaha


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Nou volgens mij is mijn hele klas allemaal helemaal Nederlands maar ja ik woon in Friesland dat is waarschijnlijk vrij anders hahaha


    Fryyyyyyslaaaaaaann<3 FERTUTEARZJE

    Deze reactie is aangepast, reacties die helemaal in hoofdletters zijn geschreven zijn niet toegestaan.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 22:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2016 - 23:21 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ik vind het niet een heel groot probleem het kan ook meer een broer zus relatie zijn, maar dan zonder de ruzie enzo.


    Best friend/broer/zus it is ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Philip schreef:
    (...)

    FRYYYYYYYYYYYSLAAAAAAAAAAAAAAAAAN<3 FERTUTEARZJE


    Oké zelf ik weet niet wat je daar mee wil zeggen. Hahaha

    @sigil topp

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 22:05 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Oké zelf ik weet niet wat je daar mee wil zeggen. Hahaha

    @sigil topp


    Spreek je geen Fries ofzo (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kom uut t oostn van nederland en er zitten hier maximaa l30 getinte kinderen op de hele school, in heel havo 4 is 1 chinees en voor de rest alleen maar nederlanders, en dan zit je bij de zoon van de klompenmaker in de klas HAHAHAHAHAH


    take risks

    trasecolare schreef:
    Ik kom uut t oostn van nederland en er zitten hier maximaa l30 getinte kinderen op de hele school, in heel havo 4 is 1 chinees en voor de rest alleen maar nederlanders, en dan zit je bij de zoon van de klompenmaker in de klas HAHAHAHAHAH


    ahhh, ook uut t oosten ja? gezellig! twente?
    wij hadden op de middelbare een aantal turkse leerlingen, een paar marrokkaanse en een aantal van afrikaanse afkomst, plus dan een aantal al dan niet geadopteerde aziatische leerlingen.
    nu zit ik in Nijmegen en hier krioelt het van de nationaliteiten, keileuk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Philip schreef:
    (...)

    Spreek je geen Fries ofzo (cat)


    Ik spreek wel Fries, maar ik ken dat woord echt niet.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.