• layout komt vanmiddag


    take risks

    Cotrona: got Yorick maybe voor de rondhangsquad yeah

    Maslany: maybe dat Yor en Katelijne elkaar dan dus uit de discotheek kennen en zo vrieden zijn geworden?


    take risks

    Philip schreef:
    (...)

    BAAABEEEH :< SPAM THE SHIT OUT OF PEOPLE aka my motto


    Ugh klinkt makkelijker dan jet is hoor. Weet je wat het ook wel een beetje is ik ben nieuw op deze site en ik voel me dan zo onervaren en zo.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zoek voor Bree eigenlijk alleen nog een relatie voor op romantisch vlak (: Ze staat op pagina 2, mocht iemand wel interesse hebben :'D

    @Above; Gewoooon iedereen een berichtje sturen! Vind ik persoonlijk zelfs fijner dan zo via het forum want hier praat je soms best wel langs elkaar af.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:30 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ugh klinkt makkelijker dan jet is hoor. Weet je wat het ook wel een beetje is ik ben nieuw op deze site en ik voel me dan zo onervaren en zo.


    Zo populair ben ik ook weer niet hoor; haha eerder berucht I guess :monkeyemoji:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    greenlight22 schreef:
    Oké voor Christopher zoek ik in ieder geval nog:
    -een vrouwelijke beste vriendin
    -Iets van een liefdes dingetje vraag me nog niet hoe maar eigenlijk wil ik wel iets voor Christopher want op een of andere reden treken mijn personages op dat vlak altijd aan het kortste einde haha.
    -Iemand die zich aan Christopher zijn meestal wat rare gedrag ergert maar Christopher blijft normaal tegenover deze persoon
    -Iemand die hij al kent vanaf de basisschool
    -Iemand met wie hij tijdens gym rondjes rent omdat ze et zelfde tempo hebben.
    -iemand met wie Christopher veel projecten samen doet omdat ze goed samenwerken
    -Meer vrienden

    Ik sta eigenlijk voor alles open tough.

    Zeger ergens voor? Aangezien ik las dat Christopher ook half Russisch is, lijkt me dan wel leuk. (:

    Ik zal zo trouwens ook de andere lijstjes doorkijken, maar ben atm even druk bezig met andere dingen.


    I wish I had know you then, about your mind and how it perfectly mimics my own.

    trasecolare schreef:
    Cotrona: got Yorick maybe voor de rondhangsquad yeah

    Maslany: maybe dat Yor en Katelijne elkaar dan dus uit de discotheek kennen en zo vrieden zijn geworden?


    Sounds good ^^


    El Diablo.

    Sigil schreef:
    Voor Noah
    -crush Kealan
    -best friend (m/v)
    -several friends Mo, Bree,[tevens collega, zijn best close, doen veel samen] Dries [helpt hem vooral met taal vakken] (help me herinneren als ik een paar vergeet)
    -pester Alec, al is t meer plagen dan pesten.
    -iemand die haar uit haar gesloten wereldje haalt

    Lijst ietsjes aangepast ^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:38 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Even nog een keer Farah's lijstje. Als je een idee hebt of je char ergens bij past, please send GB, want hier ga ik het sowieso over het hoofd zien door al het gespam :')

    - iemand die haar helpt met school (en veel)
    - iemand met wie ze in een bandje zit
    - iemand die net als haar bij de Ziggodome werkt
    - crush/bf/ex/that kind of stuff
    - iemand die haar in bed probeert te krijgen
    - iemand bij wie ze vaak crasht ivm met thuissituatie
    - iemand waardoor ze uit haar "beschermende bol" is gekomen aka haar in contact heeft laten komen met alcohol, roken etc
    - best male friend
    - best female friend


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    Ik zoek voor Bree eigenlijk alleen nog een relatie voor op romantisch vlak (: Ze staat op pagina 2, mocht iemand wel interesse hebben :'D

    @Above; Gewoooon iedereen een berichtje sturen! Vind ik persoonlijk zelfs fijner dan zo via het forum want hier praat je soms best wel langs elkaar af.


    Ja oké dat is vaak wel waar.

    Ik wou Christopher trouwens voorstellen maar volgens mij vind Kealan haar leuk en dat is Chrisophers beste vriend en ja dat zou raar zijn.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zoek dus nog een beste vriend of vriendin voor Noah en iemand die haar uit haar gesloten wereldje haalt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Ja oké dat is vaak wel waar.

    Ik wou Christopher trouwens voorstellen maar volgens mij vind Kealan haar leuk en dat is Chrisophers beste vriend en ja dat zou raar zijn.


    ^Nopeee


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vesa schreef:
    (...)
    Zeger ergens voor? Aangezien ik las dat Christopher ook half Russisch is, lijkt me dan wel leuk. (:

    Ik zal zo trouwens ook de andere lijstjes doorkijken, maar ben atm even druk bezig met andere dingen.


    Misschien dat hun moeders elkaar op een of andere manier hebben gevonden en hoede vrienden zijn en hun daardoor ook wel een beetje.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Let er wel op, wanneer je ook de afkomst van een personage in de rol beschrijft, dat we in Nederland leven. En hoeveel mensen uit jou klas hebben geen Nederlandse afkomst? Inderdaad, niet zoveel. Dus dat we niet allemaal een Amerikaan gaan maken, bijvoorbeeld.


    Even, tho.


    Your make-up is terrible

    Zusak schreef:
    Even nog een keer Farah's lijstje. Als je een idee hebt of je char ergens bij past, please send GB, want hier ga ik het sowieso over het hoofd zien door al het gespam :')

    - iemand die haar helpt met school (en veel)
    - iemand met wie ze in een bandje zit
    - iemand die net als haar bij de Ziggodome werkt
    - crush/bf/ex/that kind of stuff
    - iemand die haar in bed probeert te krijgen
    - iemand bij wie ze vaak crasht ivm met thuissituatie
    - iemand waardoor ze uit haar "beschermende bol" is gekomen aka haar in contact heeft laten komen met alcohol, roken etc
    - best male friend
    - best female friend


    Ze mag bij Christopher chrashen.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Even, tho.


    wat dan? haha


    Everything is illuminated by the light of our past.