• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    F4K3R schreef:
    'Het kind kan er niks aan doen.'
    Welk kind? Mijn zusje, of haar kind? Mijn zusje kon er zeker wel iets aan doen: niet zo dom zijn. (': Reken er maar niet op dat ik "gezellig" beneden ga zitten als ze thuis zijn. Ha ha, nee.

    Ik weet niet wat er aan de hand is, maar je kan toch gewoon blij zijn voor je zusje?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn oog mag best wel stoppen met pijn doen, want in de spiegel is niets te zien en dat geprik en getraan is super irritant.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus, prinses Amalia krijgt vanaf haar 18e praktisch 4000 euro per dag. Sorry, maar dat slaat gewoon echt nergens op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil mijn haar verven, maar het gaat me sowieso echt lelijk staan :/ Om nog maar niet te spreken van gedoe met uitgroeien bweh.

    Zucht.

    Zusak schreef:
    Dus, prinses Amalia krijgt vanaf haar 18e praktisch 4000 euro per dag. Sorry, maar dat slaat gewoon echt nergens op.

    Ik ben een voorstander van het koningshuis, maar dat is zeker belachelijk en echt overdreven. Als ze nou echt mensenlevens redde, prima, maar dat zal niet het geval zijn dus ik vraag me af waar ze het aan verdient heeft.

    Wat is het weer stil op Q. Zo jammer.

    Krolock schreef:
    Wat is het weer stil op Q. Zo jammer.


    Sla dan wat potten en pannen op elkaar. Maak zelf wat lawaai. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm out. Bye.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik ben een voorstander van het koningshuis, maar dat is zeker belachelijk en echt overdreven. Als ze nou echt mensenlevens redde, prima, maar dat zal niet het geval zijn dus ik vraag me af waar ze het aan verdient heeft.


    Het wordt ook nog betaald uit de schatkist en ze hoeft er geen belasting over tr betalen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yes go take your venom and viciousness somewhere else


    i put the fun in funeral

    Bitch, please. Deal with it.

    Ik zeg wat ik wil. Je kan me niet dwingen iets niet te zeggen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 15:56 ]

    Je snapt er niks van of je wil er gewoon niks van snappen. Wel, het is mijn leven toch? Dus je hebt sowieso niks te zeggen...


    16 - 09 - '17

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn handgel mis en ik weet niet in hoeverre dat een goed teken is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AAAA een vriendin hebben is zo raar? It's like. I LOVE YOU maar ook 'eh wat is dit' en niet uit de Kast zijn maakt het allemaal nog raarder omdat ik zo available en single lijk en aaaaaaaaah ik heb de hele tijd het gevoel dat ik verkeerde vibes uitzend naar jongens??? hhhhhh fuck


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.