• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    FLIKKER OP, IK WIL NIET GEFELICITEERD WORDEN! Waarom snapt niemand dat?

    Als iemand problemen heeft met mijn berichten, heeft Q een hele mooie quote knop. Én ik heb een gastenboek. (cat)
    Anders hou je het maar lekker voor je.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 12:13 ]

    Of je stopt gewoon daarmee? *achem* Eh,"stomme" zus (cat)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 12:17 ]

    F4K3R schreef:
    FLIKKER OP, IK WIL NIET GEFELICITEERD WORDEN! Waarom snapt niemand dat?

    Als iemand problemen heeft met mijn berichten, heeft Q een hele mooie quote knop. Én ik heb een gastenboek. (cat)
    Anders hou je het maar lekker voor je.


    Gefeliciteerd. ;3


    Your make-up is terrible

    Wat de fuck gaat iemand die ik niet ken mij ineens een bericht sturen op fb dat ze mijn haar niet mooi gedaan vindt. Wtf ? Heb ik om jouw mening gevraagd? Heb ik gevraagd dat jij mijn haar afkraakt? En daarbij, I don't care what you think. Ik vind het mooi en leuk gedaan, dus hou je mening voor je biatch

    Wtf

    "Ik kan niet vertellen wat ik er wel mooi aan vind, dus eigenlijk niks. De manier hoe ze hebben gedacht om je haar een ombre te geven, klopt niet. De techniek die ze hebben toegepast hebben ze niet goed uitgevoerd.

    Zie je kleur overloop en de enorm beschadigde delen. Enorm jammer dat ze je zo de salon hebben laten verlaten."

    Okee? Waarom ben jij de enige die het niet mooi vindt en waarom boeit me dat niets? :3

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 12:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd. ;3

    Please ... :8
    Echt flauw.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 12:43 ]

    Bitch please, ga een ander lopen vervelen met je domme opmerkingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    F4K3R schreef:
    (...)
    Please ... :8
    Echt flauw.


    Gelukkig weet jij alles af van flauw zijn.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Gelukkig weet jij alles af van flauw zijn.

    Waarom doen als je duidelijk gelezen heb dat ik niet gefeliciteerd wil worden, of dat oprecht is of om gewoon te pesten?
    Je zou het zelf waarschijnlijk ook niet leuk vinden als iemand juist iets doet wat je vraagt niet te doen.

    Ruin schreef:
    Wat de fuck gaat iemand die ik niet ken mij ineens een bericht sturen op fb dat ze mijn haar niet mooi gedaan vindt. Wtf ? Heb ik om jouw mening gevraagd? Heb ik gevraagd dat jij mijn haar afkraakt? En daarbij, I don't care what you think. Ik vind het mooi en leuk gedaan, dus hou je mening voor je biatch

    Wtf

    "Ik kan niet vertellen wat ik er wel mooi aan vind, dus eigenlijk niks. De manier hoe ze hebben gedacht om je haar een ombre te geven, klopt niet. De techniek die ze hebben toegepast hebben ze niet goed uitgevoerd.

    Zie je kleur overloop en de enorm beschadigde delen. Enorm jammer dat ze je zo de salon hebben laten verlaten."

    Okee? Waarom ben jij de enige die het niet mooi vindt en waarom boeit me dat niets? :3


    lol wtf wie doet dat


    i put the fun in funeral

    Mensen zijn raar. Na een week unief heb ik het alweer gehad met de mensheid.


    Tears are words the heart can't say.

    Bonafide schreef:
    (...)

    lol wtf wie doet dat


    Echt hé, raar wijf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus.

    Ik wil mijn mentor van vorig jaar terug. Daar kon ik tenminste naartoe met mijn problemen thuis. Bij deze mentor heb ik het gevoel dat het hem echt gewoon niet boeit e.d. :c Maar ik wil wel met iemand praten, want dit gaat me opbreken :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    In de trein op weg naar Mehri (Shoreline) ^^

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 13:17 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    In de trein op weg naar Mehri (Shoreline) ^^


    Oeehh wat leuk!!

    //

    Please don't. Echt, ik ben er klaar mee.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.