• Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    Rollen:
    Mannen:
    AiLaikHeda - Lucas Alex Clayton | Chimera: Wendigo x Kameleon
    Ninuturu - Eleven / Benjamin Levi Stryder | Hybrid
    Thunderfvck - Lucifer Verta | Avian humanoid
    Ortuexsy - *
    Yezi - *
    Pereqrine - Ethan Tyree | Cerberus *

    Vrouwen:
    Miall - *
    Zauberhaft - *
    Sigil - Phoebe Melody Waller | Animorphia
    HalfBloodPrince - Lucinda Valerie Hunt | Pyrokinese
    Pereqrine - Meliae | Forest Nymph *


    Invullen:
    Rol: Wat voor soort is je personage
    Naam:
    Leeftijd: voor speciale gevallen; werkelijke leeftijd en leeftijd in de menselijke vorm
    Uiterlijk: zowel menselijke als andere, als dit nodig is
    Innerlijk:
    Extra's: Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes

    Regels:
    - Minimaal 100 woorden, zodat er toch wat is voor de ander om op te reageren
    - Je mag meerdere personages, maar verwaarloos ze niet!
    - Maak je rol wat uitgebreid, zodat iedereen weet waar hij aan toe is
    - Niemand is perfect, dus ook deze personages niet. Iedereen heeft zijn minpunten
    - Er zit geen maximum op het aantal personages, maar wanneer er te veel vrouwen zijn komt er een (tijdelijke) stop op
    - Off-topic gaat in het praattopic (zie topics)
    - Geen ruzie off-topic, want dan lig je er uit
    - Schrijf alsjeblieft algemeen Nederlands. Moeite? Meldt dit dan even
    - Het liefst heb ik van elk soort maar één, maar als je overlegd met de persoon met dezelfde soort en die vindt het goed, dan kan ik het accepteren

    Linkjes:
    List of Mythical creatures
    List of Creatures & Spirits
    List of superhuman features and abilities in fiction

    De Shelter:
    Buitenkant
    Het meer
    Het stuk bos (impressie)
    Van de kamers ga ik geen foto's plaatsen, evenals de binnenkant. Het is allemaal erg aangepast op iedere persoon daar binnen, dus het staat niet echt op internet! Ik laat jullie vrij in het bedenken van de omgeving binnen de Shelter, gezien alles er wel te vinden is!

    Topics:
    Praattopics : Een

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oef, ik wilde een man nemen, maar nu zie ik dat er nog geen vrouwen zijn... Uh, doe toch maar een man.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Oef, ik wilde een man nemen, maar nu zie ik dat er nog geen vrouwen zijn... Uh, doe toch maar een man.

    Je mag ook best een man hoor! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe even mt. ^^ Mag ik vast een vrouw reserveren? :'D Ik zal proberen asap rol te maken. Als ik inspiratie en tijd heb.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.





    Rol:
    Chimera: Wendigo x Kameleon
    Naam:
    Lucas Alex Clayton
    Leeftijd:
    Twintig
    Uiterlijk:
    Wanneer Lucas zin Wendigo kant op laat komen, is dit vooral aan zijn tanden te zien. Over zijn ogen ook valt een soort witte laag. Hier kan hij echter evengoed doorheen kijken.
    Innerlijk:
    Eerlijk - Onhandig - Vriendelijk, maar heeft een kort lontje - Redelijk slim - Laks

    Als je een eerlijk persoon zoekt kun je het best naar Lucas toe gaan. Hij zal nooit zin woorden inslikken en kan soms iets te eerlijk zijn. Het maakt hem eigenlijk ook niet uit wat mensen hiervan vinden, hij is liever eerlijk dan dat hij de boel bij elkaar liegt. Hij is redelijk slim, maar dit valt niet zo goed op te merken omdat hij nogal onhandig is. Hierdoor zien maar weinig anderen dat hij ook nog een slimme kant heeft. Zo kan hij goed leren en slaat hij stof snel op, waar hij echter wel wat meer moeite mee heeft is alles dat met cijfers te maken heeft. Ook is hij erg laks en laat hij zowat alles wel slingeren. Of het nou een pen of een broek is, overal zijn er wel dingen van hem te vinden. Meestal komen anderen als eerst naar Lucas toe als ze iets vinden, want negen van de tien keer is het daadwerkelijk van hem.
    Lucas is ook erg vriendelijk, maar zijn lontje is niet al te lang. Er hoeft zogezegd alleen maar een vonkje bij te komen en hij ontploft. En wanneer hij boos is is het beter om uit zijn buurt te blijven, tenzij je een hap uit je lijf wil missen natuurlijk, dan mag je bij hem in de buurt blijven. Maar over het algemeen is hij wel gewoon aardig en zal dit niet gebeuren, tenzij hij uitgedaagd wordt of als iemand een opmerking maakt die hem niet zint.
    Extra's:
    Lucas en zijn omgeving mogen van geluk spreken dat hij geen volledige Wendigo is, aangezien deze kannibalistisch zijn. De kameleon kant weerhoud hem hier dan ook van en hierdoor heeft hij er ook geen honger naar.
    Hij kan zichzelf onzichtbaar maken/aanpassen aan de omgeving, maar is niet volledig onzichtbaar voor andere soorten. Sommige kunnen hem bijvoorbeeld horen en ruiken of zelfs zijn aanwezigheid aanvoelen. Bij mensen heeft het wel een volledig effect en zullen ze hem niet opmerken. Hij kan andere ook onzichtbaar maken samen met hem.
    Likes: Chocolade, ananassap, vogels, zingen
    Dislikes: Honden, teveel lawaai, tomaten, arrogantie
    Hobby's: Zingen, tekenen en buiten zijn

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 20:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Je mag ook best een man hoor! ^^


    Yeah, mannen zijn toch gaver. 8D Doe maar, haha.


    Your make-up is terrible

    Even een MT.


    16 - 09 - '17

    Mag ik een vrouwelijke rol?


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Oeh, ik wil hem vleugels geven. Nog even kijken hoe ik dat ga noemen...


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Oeh, ik wil hem vleugels geven. Nog even kijken hoe ik dat ga noemen...

    Fallen angel?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praattopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Fallen angel?


    Nee, hij is ermee geboren.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Nee, hij is ermee geboren.

    Avian humanoid dan? Dat betekend letterlijk vertaald vogel mens, maar goed, ik vind het wel mooi klinken in die taal


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Avian humanoid dan? Dat betekend letterlijk vertaald vogel mens, maar goed, ik vind het wel mooi klinken in die taal


    Yes, you smart. 8D Thanks!


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Yes, you smart. 8D Thanks!

    Dan zet ik het achter je naam neer!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik een vrouwelijke rol mogen? xD


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns