• Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    Rollen:
    Mannen:
    AiLaikHeda - Lucas Alex Clayton | Chimera: Wendigo x Kameleon
    Ninuturu - Eleven / Benjamin Levi Stryder | Hybrid
    Thunderfvck - Lucifer Verta | Avian humanoid
    Ortuexsy - *
    Yezi - *
    Pereqrine - Ethan Tyree | Cerberus *

    Vrouwen:
    Miall - *
    Zauberhaft - *
    Sigil - Phoebe Melody Waller | Animorphia
    HalfBloodPrince - Lucinda Valerie Hunt | Pyrokinese
    Pereqrine - Meliae | Forest Nymph *


    Invullen:
    Rol: Wat voor soort is je personage
    Naam:
    Leeftijd: voor speciale gevallen; werkelijke leeftijd en leeftijd in de menselijke vorm
    Uiterlijk: zowel menselijke als andere, als dit nodig is
    Innerlijk:
    Extra's: Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes

    Regels:
    - Minimaal 100 woorden, zodat er toch wat is voor de ander om op te reageren
    - Je mag meerdere personages, maar verwaarloos ze niet!
    - Maak je rol wat uitgebreid, zodat iedereen weet waar hij aan toe is
    - Niemand is perfect, dus ook deze personages niet. Iedereen heeft zijn minpunten
    - Er zit geen maximum op het aantal personages, maar wanneer er te veel vrouwen zijn komt er een (tijdelijke) stop op
    - Off-topic gaat in het praattopic (zie topics)
    - Geen ruzie off-topic, want dan lig je er uit
    - Schrijf alsjeblieft algemeen Nederlands. Moeite? Meldt dit dan even
    - Het liefst heb ik van elk soort maar één, maar als je overlegd met de persoon met dezelfde soort en die vindt het goed, dan kan ik het accepteren

    Linkjes:
    List of Mythical creatures
    List of Creatures & Spirits
    List of superhuman features and abilities in fiction

    De Shelter:
    Buitenkant
    Het meer
    Het stuk bos (impressie)
    Van de kamers ga ik geen foto's plaatsen, evenals de binnenkant. Het is allemaal erg aangepast op iedere persoon daar binnen, dus het staat niet echt op internet! Ik laat jullie vrij in het bedenken van de omgeving binnen de Shelter, gezien alles er wel te vinden is!

    Topics:
    Praattopics : Een

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Drie vleugels wordt te veel ja ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, bedenk lekker wat anders. 8D


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ja, bedenk lekker wat anders. 8D

    Hahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ftw heeft iedereen met vleugels? Er zijn duizenden andere soorten waar je uit kan kiezen en dan worden het vleugels? Dang.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe trouwens mermaid x sirene.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 17:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Ftw heeft iedereen met vleugels? Er zijn duizenden andere soorten waar je uit kan kiezen en dan worden het vleugels? Dang.

    Je weet dat "ftw" for the win betekent en het niet omgedraaid "wtf" is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    (...)
    Je weet dat "ftw" for the win betekent en het niet omgedraaid "wtf" is?

    Voor mij wel (joehoe) Aaaaanyhoo, ik bedoel daar dus wtf mee. En jij snapte me, dus it paid off heehee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Ik doe trouwens mermaid x sirene.


    Wat jouwe dus ook een Chimera maakt? ^^
    Of je persoons beiden ouders waren iets anders en daar is dat dan uitgekomen, dus en halfbloedje.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 17:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Wat jouwe dus ook een Chimera maakt? ^^
    Of je persoons beiden ouders waren iets anders en daar is dat dan uitgekomen, dus en halfbloedje.

    Both parents were different. 'Muggle blood', heehee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Both parents were different. 'Muggle blood', heehee.

    Haha, dus wat zal ik er bij zetten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aardig. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ruin schreef:
    (...)
    Haha, dus wat zal ik er bij zetten?

    Siremaid? :'D Wil je er een precieze naam bijzetten? Je kan ook gewoon Mermaid x Sirene neerzetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Siremaid? :'D Wil je er een precieze naam bijzetten? Je kan ook gewoon Mermaid x Sirene neerzetten.

    Done


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een man reserveren? Ik zou een mad scientist personage aan willen maken, kan dat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoebe Melody Waller


    Do it with Passion, or not at All

    Uiterlijk:
    xLengte 1.68
    xLichaamsvorm Slank met vrouwelijke vormen
    xHaar halflang stijl donkerbruin van kleur
    xOgen Amandelvormig met hazelnoot kleur en rechte geëpileerde wenkbrauwen erboven
    xMond en gebit vol met altijd lippenstift erop in verschillende kleuren. Phoebe haar tanden zijn niet overal even recht, maar wel wit.
    xKleding Phoebe is trots op haar figuur, en laat dit dan ook graag zien. Haar kledingstijl is vaak een beetje 'gewaagd' genoemd. Zo is ze gek op topjes, strakke broeken, en helemaal op rokken en jurken die strak zitten met een enorme split. Ook draagt ze graag shirtjes met een goede inkijk. Maar wanneer ze wat draagt is afhankelijk van haar bui. Ook is Phoebe iemand die het liefst geen BH draagt, naar haar zeggen zijn haar borsten de perfecte grootte dus waarom niet? Al is ze een C-cup en kan ze het maar beter wel doen, doet ze het ook vaak genoeg niet.
    Phoebe kan wanneer ze wil in een zwarte panter veranderen. Dan zijn haar ogen glanzend groen en heeft ze een glimmende zwarte vacht. Ook is ze een vrij grootte panter
    Innerlijk:
    x Vrolijk
    x Jaloers
    x Teasing
    x Dominant
    x Verleiderlijk
    x Nieuwsgierig
    x Opvliegend
    x Eigenwijs
    x Loyaal
    x Obsessief

    Phoebe is iemand die graag mannen teased en plaagt. Ze is een verleidster en houd er van om mannen voor zich te winnen. Al zal het nooit meer worden dan een one night stand of Friends with Benefits. Ze is nieuwsgierig, als iets haar interesse heeft gewekt dan gaat ze vrijwel altijd op onderzoek uit. Ze moet en zal alles weten. Als het al gebeurt dat Phoebe verlieft word, of iemand leuk vind dan word ze haast obsessief, hierdoor is ze ook ontzettend jaloers. Ze is ook ontzettend loyaal naar degene van wie ze houd en om wie ze geeft.
    Verleden
    Phoebe komt uit een gebroken gezin. Haar vader en moeder scheidde nadat haar zusje geboren was. Phoebe kwam er in haar tiener tijd achter dat ze kon veranderen in een panter. Zij is de enige in haar familie. Haar moeder schrok hier dan ook enorm van. Vanaf dat moment is Phoebe verborgen gehouden. Voor de buitenwereld was ze dood. Ze werd op zolder en in de schuur verstopt en zodra haar moeder er achter kwam dat dit Asylum bestond, Phoebe was toen 26, is ze hier heen gestuurd en vanaf dat moment was ze al zien. Ze kent bijna alle hoeken en gaten van het terrein en loopt hier dan ook graag doorheen.
    Relaties Wie wil? ^^
    Extra's: Likes Koffie/thee - Chocolade- zwemmen - sneeuw - lezen - boeken - koken - seks - haar zin krijgen - mannen plagen en verleiden - Alcohol - fruit
    Dislikes insecten - afgewezen worden - eenzaam zijn - geen aandacht krijgen - zure snoepjes - melk
    Seksualiteit Hetero
    Talen Phoebe kan naast haar moedertaal engels ook latijns lezen en schrijven.

    Rol: Animorphia
    Naam: Phoebe Melody Waller
    Leeftijd: 32





    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 18:38 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]