• Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    Rollen:
    Mannen:
    • AiLaikHeda - Lucas Alex Clayton | Chimera: Wendigo x Kameleon
    • Ninuturu - Eleven / Benjamin Levi Stryder | Hybrid
    • Thunderfvck - Lucifer Verta | Avian humanoid
    • Ortuexsy - *
    • Yezi - *
    • Pereqrine - Ethan Tyree | Cerberus *

    Vrouwen:
    • Miall - *
    • Zauberhaft - *
    • Sigil - Phoebe Melody Waller | Animorphia
    • HalfBloodPrince - Lucinda Valerie Hunt | Pyrokinese
    • Pereqrine - Meliae | Forest Nymph *


    Invullen:
    Rol: Wat voor soort is je personage
    Naam:
    Leeftijd: voor speciale gevallen; werkelijke leeftijd en leeftijd in de menselijke vorm
    Uiterlijk: zowel menselijke als andere, als dit nodig is
    Innerlijk:
    Extra's: Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes

    Regels:
    - Minimaal 100 woorden, zodat er toch wat is voor de ander om op te reageren
    - Je mag meerdere personages, maar verwaarloos ze niet!
    - Maak je rol wat uitgebreid, zodat iedereen weet waar hij aan toe is
    - Niemand is perfect, dus ook deze personages niet. Iedereen heeft zijn minpunten
    - Er zit geen maximum op het aantal personages, maar wanneer er te veel vrouwen zijn komt er een (tijdelijke) stop op
    - Off-topic gaat in het praattopic (zie topics)
    - Geen ruzie off-topic, want dan lig je er uit
    - Schrijf alsjeblieft algemeen Nederlands. Moeite? Meldt dit dan even
    - Het liefst heb ik van elk soort maar één, maar als je overlegd met de persoon met dezelfde soort en die vindt het goed, dan kan ik het accepteren

    Linkjes:
    List of Mythical creatures
    List of Creatures & Spirits
    List of superhuman features and abilities in fiction

    De Shelter:
    Buitenkant
    Het meer
    Het stuk bos (impressie)
    Van de kamers ga ik geen foto's plaatsen, evenals de binnenkant. Het is allemaal erg aangepast op iedere persoon daar binnen, dus het staat niet echt op internet! Ik laat jullie vrij in het bedenken van de omgeving binnen de Shelter, gezien alles er wel te vinden is!

    Topics:
    Praattopics : Een

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    • • •

    L U C I F E R      V E R T A

    • • •



    INNERLIJK


    Ondanks de veilige plek is Luc nogal mensenschuw. Hij is dan ook nogal vaak bot of gemeen, maar dat is gewoon uit frustratie. Hij zou heus wel aardig willen zijn, maar het lijkt er gewoon niet in te zitten voor hem. Hij voelt zich altijd alsof hij zichzelf moet beschermen. Een band met een mens heeft hij dan ook nooit gehad. Hierdoor is hij erg eenzaam.


    UITERLIJK




    VERLEDEN


    Luc is geboren in een erg gelovig gezin, waarin hij al twee oudere broers had. Bij zijn geboorte had hij echter al twee kale, zwarte stompjes die op vleugels leken op zijn schouderbladen zitten. Zijn ouders wisten zeker dat ze de duivel op de wereld gezet hadden en noemde hem 'Lucifer'. Terwijl Luc groeide, groeiden zijn vleugels mee. Langzaam kwamen er zwarte veren op. Zijn ouders konden hier echter niet mee leven en lieten hem zo goed als aan zijn lot over nadat hij een paar jaar oud was. Hij moest altijd voor zichzelf zorgen en ging niet naar school.

    Dit alles tekende zijn leven erg. Mensen waren bang van hem, zijn ouders lieten hem niet naar buiten en zijn broers spraken niet tegen hem. Op zijn veertiende zorgde dit ervoor dat Luc wegliep van huis en iemand zocht die zijn vleugels eraf wilde halen. De amputatie deed enorm veel pijn en het bleef pijn doen. Helaas leek het allemaal voor niks, want de groeiden gewoon weer terug. Sindsdien laat hij ze elke zoveel tijd opnieuw amputeren en zitten de stompjes altijd in het verband. Een normaal leven kon hij niet leiden, het lukte hem gewoon niet. Daarom was hij heel erg blij toen hij deze schuilplek vond.


    RELATIES


    —


    EXTRA


    — Maagd
    — Drinkt graag alcohol

    ROL




    NAAM


    Lucifer Verta

    Lucifer is werkelijk de naam die op zijn geboorteakte staat. Zijn ouders waren zo geschrokken van de staat waarin hij geboren was, dat ze hem zo genoemd hebben. Hij gaat tegenwoordig door onder de bijnaam 'Luc'.


    LEEFTIJD


    38 jaar
    — 1 maart







    Waarom verbaast mij dat niet xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kelly!!! Ik wil een rol!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Er is nu even een stop op de vrouwen tot de mannen aangevuld zijn!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet wat voor creature ik mijn meisje wil maken. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zit te twijfelen tussen deze opties; Echudna, Medusa, Mermaid, Nymph.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 23:05 ]


    Your make-up is terrible



    Lucinda Valerie Hunt

    “Lucy”


    Lucinda betekent licht.
    Valerie betekent sterk, gezond.





    "Don't tell me what to do, I'll set your ass on fire"






    Rol:


    Bezit pyrokinese



    Leeftijd:
    Lucinda is geboren op 31 juli, wat haar een leeuw van sterrenbeeld maakt (vuurelement).
    Ze is 26 jaar.








    Uiterlijk:
    FC: Rose Leslie.
    Ondanks dat ze maar 1,60 lang is valt ze alsnog op in een groep door haar ginger haarkleur. Lucy prijst zich enorm gelukkig met haar slanke lichaam en dat ze slank blijft, aangezien ze nogal van zoetigheid houdt. Ze heeft een enorm blanke huidskleur waardoor ze nogal een verschijning is. Make-up vind ze overbodig doordat haar gezicht egaal is en het haar helemaal niet bezighoudt.

    Lucy’s kledingstijl is vrij eenvoudig. Het liefste draag ze een legging, een oversized t-shirt of sweater en een muts.




    Innerlijk:
    Creatief afstandelijk impulsief temperamentvol
    sarcastisch aardig flap uit, laat zich geen wetten voorschrijven
    verstrooid


    Lucy is altijd aardig tegen iedereen maar geeft gelijkertijd bij de eerste kennismaking een afstandelijke indruk. Dit komt doordat ze bang is om andere om haar heen pijn te doen. Zodra ze iemand beter leert kennen, wordt haar afstandelijkheid minder maar blijft wel bestaan omdat ze haar krachten niet onder controle heeft.

    In de omgang is Lucy erg sarcastisch en denkt vrijwel niet na over wat ze zegt, ze “flapt het er gewoon uit”. Tevens heeft ze ook een flink temperament erbij. Ondanks dat ze ook een verstrooide indruk geeft en het daardoor lijkt alsof het alles haar niet boeit, kan ze heel snel boos of geïrriteerd worden waardoor ze ‘ontvlamt’.

    Lucy is altijd al creatief geweest en dit beperkte zich niet tot de bekende kunstvormen maar hoe ze bijvoorbeeld tijdelijk haar fiets kon maken en etc. Hierdoor had en heeft ze elke week wel iets nieuws waar haar interesse voor is gewekt.





    Verleden:
    Lucy had eigenlijk een vrij eenvoudig leven. School, vrienden en uitgaan. Ze had niks te klagen. Tot het op haar 16de compleet fout ging. Ze was op kamp met een paar vrienden waaronder haar crush. Lucy kreeg zoveel emoties over haar heen dat weekend door ruzies, crushes, alles wat met een tienerleven te maken heeft, kreeg ze een nachtmerrie en stak de tent met haar beste vriendin in vuur en vlam. Haar pyrokinese was eindelijk aangewakkerd. Ze werd wakker van het geschreeuw van haar beste vriendin en haar vrienden en ze besefte dat ze zelf in vuur en vlam stond ,letterlijk.

    Na dit voorval werd ze de freak van haar stad, terwijl de politie dit afschoof op een oververhitte zaklamp. De schade was gedaan en het hele dorp wist ondertussen wat er daadwerkelijk was gebeurd. Na verschillende incidenten met vuur volgende een hele reeks met psychiatrische inrichtingen en behandelingen.. Uiteindelijk werd ze gestuurd naar Asylum for Lunatics waar ze al snel achterkwam dat het niet een gewoon asylum was. Een heel lang tijdje heeft Lucy op een aparte afdeling gezeten om haar emoties onder controle te krijgen en er mee om te gaan. Maar iedereen weet; trail gaat niet zonder error en ze heeft regelmatig haar kamer in vlammen gezet. In haar therapie hebben ze ontdekt dat ze haar rust vind in het maken van dingen, bijvoorbeeld radio’s en diverse.


    Relaties:
    Wie wilt?



    Likes & Dislikes
    Likes; muziek, eten en verven.
    Dislikes: arrogante mensen, roze en Chucky.


    Extra's:
    - Als onderdeel van de therapie, werkt ze in het Asylum als klusjesvrouw.
    - Snel kwaad te krijgen waardoor Lucy "ontvlamt" ( Maak er in godsnaam gebruik van xD)
    - Lucy neuriet vaak. liedjes.


    [ bericht aangepast op 9 okt 2016 - 13:34 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Zou ik een man mogen? ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik houd dit even in de gaten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ortuexsy schreef:
    Zou ik een man mogen? ^^


    Jazeker!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yezi schreef:
    Ik houd dit even in de gaten.

    (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zauberhaft > Pengembara


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    Ik denk dat ik mijn meisje iets met vleugels ga geven.
    Ik denk een fallen angel.


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    pengembara schreef:
    Ik denk dat ik mijn meisje iets met vleugels ga geven.
    Ik denk een fallen angel.


    We hebben wel al iemand met vleugels, maar ik vind het goed, zolang het niet hetzelfde soort is als die van Nikki


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wilde ook iets met vleugels. D: Maar ik verzin wat anders hahaha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.