• Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    Rollen:
    Mannen:
    AiLaikHeda - Lucas Alex Clayton | Chimera: Wendigo x Kameleon
    Ninuturu - Eleven / Benjamin Levi Stryder | Hybrid
    Thunderfvck - Lucifer Verta | Avian humanoid
    Ortuexsy - *
    Yezi - *
    Pereqrine - Ethan Tyree | Cerberus *

    Vrouwen:
    Miall - *
    Zauberhaft - *
    Sigil - Phoebe Melody Waller | Animorphia
    HalfBloodPrince - Lucinda Valerie Hunt | Pyrokinese
    Pereqrine - Meliae | Forest Nymph *


    Invullen:
    Rol: Wat voor soort is je personage
    Naam:
    Leeftijd: voor speciale gevallen; werkelijke leeftijd en leeftijd in de menselijke vorm
    Uiterlijk: zowel menselijke als andere, als dit nodig is
    Innerlijk:
    Extra's: Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes

    Regels:
    - Minimaal 100 woorden, zodat er toch wat is voor de ander om op te reageren
    - Je mag meerdere personages, maar verwaarloos ze niet!
    - Maak je rol wat uitgebreid, zodat iedereen weet waar hij aan toe is
    - Niemand is perfect, dus ook deze personages niet. Iedereen heeft zijn minpunten
    - Er zit geen maximum op het aantal personages, maar wanneer er te veel vrouwen zijn komt er een (tijdelijke) stop op
    - Off-topic gaat in het praattopic (zie topics)
    - Geen ruzie off-topic, want dan lig je er uit
    - Schrijf alsjeblieft algemeen Nederlands. Moeite? Meldt dit dan even
    - Het liefst heb ik van elk soort maar één, maar als je overlegd met de persoon met dezelfde soort en die vindt het goed, dan kan ik het accepteren

    Linkjes:
    List of Mythical creatures
    List of Creatures & Spirits
    List of superhuman features and abilities in fiction

    De Shelter:
    Buitenkant
    Het meer
    Het stuk bos (impressie)
    Van de kamers ga ik geen foto's plaatsen, evenals de binnenkant. Het is allemaal erg aangepast op iedere persoon daar binnen, dus het staat niet echt op internet! Ik laat jullie vrij in het bedenken van de omgeving binnen de Shelter, gezien alles er wel te vinden is!

    Topics:
    Praattopics : Een

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik probeer vanmiddag/vanavond mijn rollen af te maken.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Het spijt me maar het gaat me echt niet lukken om een rol in elkaar te flansen, ik heb over een week proefwerkweek vandaar.
    Sorry :/


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 10:01 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Het lukt me echt niet een rol in elkaar te zetten. De volgende keer zal ik er beter op letten, sorry!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    speeltopic voor wat het nog voor nut heeft


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    speeltopic voor wat het nog voor nut heeft

    Thunderfvk is geband voor twee weken, dus ik weet niet of dat nog zin heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Thunderfvk is geband voor twee weken, dus ik weet niet of dat nog zin heeft.

    Weet ik, maar ze kan inspringen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YO WAAROM HEEFT NIEMAND GEPOST, assholes. Ik ga posten.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    YO WAAROM HEEFT NIEMAND GEPOST, assholes. Ik ga posten.


    Ik ben nog steeds aan het wachten op jouw antwoord....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik ben nog steeds aan het wachten op jouw antwoord....


    Ik was geband, ik kon niet antwoorden, haha.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ik was geband, ik kon niet antwoorden, haha.


    Nu wel :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."