• Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    Rollen:
    Mannen:
    • AiLaikHeda - Lucas Alex Clayton | Chimera: Wendigo x Kameleon
    • Ninuturu - Eleven / Benjamin Levi Stryder | Hybrid
    • Thunderfvck - Lucifer Verta | Avian humanoid
    • Ortuexsy - *
    • Yezi - *
    • Pereqrine - Ethan Tyree | Cerberus *

    Vrouwen:
    • Miall - *
    • Zauberhaft - *
    • Sigil - Phoebe Melody Waller | Animorphia
    • HalfBloodPrince - Lucinda Valerie Hunt | Pyrokinese
    • Pereqrine - Meliae | Forest Nymph *


    Invullen:
    Rol: Wat voor soort is je personage
    Naam:
    Leeftijd: voor speciale gevallen; werkelijke leeftijd en leeftijd in de menselijke vorm
    Uiterlijk: zowel menselijke als andere, als dit nodig is
    Innerlijk:
    Extra's: Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes

    Regels:
    - Minimaal 100 woorden, zodat er toch wat is voor de ander om op te reageren
    - Je mag meerdere personages, maar verwaarloos ze niet!
    - Maak je rol wat uitgebreid, zodat iedereen weet waar hij aan toe is
    - Niemand is perfect, dus ook deze personages niet. Iedereen heeft zijn minpunten
    - Er zit geen maximum op het aantal personages, maar wanneer er te veel vrouwen zijn komt er een (tijdelijke) stop op
    - Off-topic gaat in het praattopic (zie topics)
    - Geen ruzie off-topic, want dan lig je er uit
    - Schrijf alsjeblieft algemeen Nederlands. Moeite? Meldt dit dan even
    - Het liefst heb ik van elk soort maar één, maar als je overlegd met de persoon met dezelfde soort en die vindt het goed, dan kan ik het accepteren

    Linkjes:
    List of Mythical creatures
    List of Creatures & Spirits
    List of superhuman features and abilities in fiction

    De Shelter:
    Buitenkant
    Het meer
    Het stuk bos (impressie)
    Van de kamers ga ik geen foto's plaatsen, evenals de binnenkant. Het is allemaal erg aangepast op iedere persoon daar binnen, dus het staat niet echt op internet! Ik laat jullie vrij in het bedenken van de omgeving binnen de Shelter, gezien alles er wel te vinden is!

    Topics:
    Praattopics : Een

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yezi schreef:
    Mag ik een man reserveren? Ik zou een mad scientist personage aan willen maken, kan dat?

    Nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yezi schreef:
    Mag ik een man reserveren? Ik zou een mad scientist personage aan willen maken, kan dat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    (...)


    Oh jeeej dat gaat wat taferelen opleveren xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    ——The Compassionate Mystic

    Rol:
    Mermaid x Sirene.

    Naam:
    Nerissa Ondine Wells.
    — 'from the sea'


    Leeftijd:
    25 jaar in menselijke vorm. Echter is haar echte leeftijd ontelbaar en is ze zeker ouder dan die 25 jaar.


    Uiterlijk:
    In haar menselijke vorm ziet ze er redelijk normaal uit voor een meermin. Ze heeft immers geen staart, toch zijn er enkele dingen waaraan je haar daaraan kan herkennen. Haar vreemde taal bijvoorbeeld. Doordat ze gewend is in zee te wonen, heeft ze daar haar eigen taal om met zeedieren en andere meermensen te praten in plaats van met gewone mensen. Haar staart is een lichtgekleurd groen gemengd met zalmroze.
          Nerissa heeft een lichte, porseleinen huid. Ze oogt zo nu en dan weleens lief en onschuldig, maar wees niet bedrogen door dit uiterlijk. Ze is niet voor niks een sirene, af en toe oefent ze haar 'aantrekkelijkheids'kracht uit zonder dat ze het zelf doorheeft.
          Nerissa heeft redelijk grote borsten; dit betekend niet dat ze er niet gelukkig mee is.Ze is gelukkig met haar lichaam — wat ook betekend dat zij geen tatoeages heeft. Verder draagt ze naast haar zoete doch een tintje uitdagende kleding, wat fellere make—up, zoals rode lipstick.

    — Nerissa met een jeugdvriendin, Rain.
    Aquatic Respiration
    Meermensen kunnen onder water ademhalen.

    Aquatic Adaptation
    Meermensen kunnen super snel onder water zwemmen en zijn immuun voor waterstromen.

    Enhanced Agility
    Meermensen zijn zeer behendig in het water.

    Hydrokinesis
    Meermensen kunnen water controleren en ook creëren wanneer ze uit het water zijn.

    Zoopathy
    Meermensen kan communiceren met zeedieren. Vanwege dit de meeste zeedieren en wezens gehoorzamen meestal.

    Immortality
    The ability to possess an infinite lifespan and an arrested aging process. Mermaids are true immortals and can only die once they give up their immortality willingly.

    Extra's:
    Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes



    ——“My soul is full of longing
    for the secret of the sea,
    and the heart of the great ocean
    sends a thrilling pulse through me.”


    Innerlijk:
    Sterke punten:
    Behulpzaam
    Betrouwbaar
    Analytisch
    Oplettend
    Nauwkeurig

    Zwakke punten:
    Kil / koud
    Inflexibel
    Te eerlijk
    Kieskeurig
    Sceptisch

    Deze 'jonge' vrouw leeft in haar eigen gedachten, alles is van binnen, wat betekend dat ze moeilijk te ontcijferen is. De buitenwereld ziet haar wellicht als een kalm en bedaard individu, toch heeft ze vanbinnen een ongecontroleerde geest die dingen constant probeert uit te vogelen, te verbeteren en te analyseren. Dat komt doordat ze de herhalende drift heeft om deze dingen te doen, wat kan leiden tot extreme kieskeurigheid.
          Wanneer ze dan ergens aan begint, zoals een probleem of een vakantie idee, zal ze eerst een analyse van alles maken voordat ze een vaste besluit maakt. Hierdoor lijkt ze besluiteloos en traag. Ze is puur, haar motieven zijn altijd eerlijk en zal nooit een slechte intentie hebben. Wanneer ze diep beledigd of gekwetst is, zal ze dit niet laten zien en vanbinnen opkroppen als een zwart, negatief balletje.
          Ze is constant aan het proberen om dingen te bereiken. Vaak probeert ze een probleem te over-analyseren, waardoor ze haar energie voor niks opgebruikt en sneller moe is. Dit is een ambitieuze vrouw en streeft altijd naar datgene om meer te weten te komen/leren. Het is haar eeuwige doel om wat orde aan de chaos te brengen. Als het vanuit een buitenstander bereikt is, zal ze nog niet tevreden zijn. [...] heeft een actieve geest en die kan ze zelf niet altijd uitzetten. Ze moet altijd iets te doen hebben en kan niet lang stil blijven zitten.
    De grootste levensles van deze vrouw is om te vertrouwen in het onbekende. Ze zal moeten begrijpen dat alles in het leven voor een reden gebeurt. Een reden die zij niet altijd kan achterhalen; het hoeft niet zo te zijn dat ze altijd alles weet. Ze moet leren om rustig te worden en dingen niet te over-analyseren.

    Er wordt vaak naar [...] gekeken wanneer men denkt aan vriendschappen, omdat ze een heldere denker is en eerlijk, loyaal en vastberaden is. Natuurlijk zijn er af en toe mensen die van mening zijn dat ze een kil en emotioneel afstandelijk is, wellicht doordat ze vaak op logica afgaat in plaats van emoties en gevoelens. Het kan lastig zijn om er achter te komen of ze zich goed voelt of niet, maar als ze hiermee geconfronteerd wordt, dan trekt deze zichzelf liever terug dan dat ze hierover praat. Het is slim om een emotionele afstand van haar te houden tenzij ze zelf over haar gevoelens begint.
          Ondertussen begrijp je wellicht dat deze vrouw van de kille logica is, dus ze zal niet geloven in sterrenbeelden, horoscopen e.d. Wat zij zal geloven, is wat het zal worden. Als ze een negatieve blik op het leven heeft, dan zullen enige dingen op een negatieve manier afgespiegeld worden en zal ze zich van anderen isoleren. Als ze positief zijn, dan zullen diezelfde dingen op een positieve manier afgespiegeld worden en zal [...] een plezant, goed aangepast persoon zijn. [...] moet leren in contact te kunnen komen met haar gevoelens, dit is de reden waarom ze vaak kil of afstandelijk lijkt. Daarnaast is ze er erg gevoelig voor om in een ontkenningsfase te belanden. Ze zal zeggen dat alles goed is, terwijl dit misschien niet het geval is. Er is een makkelijkere manier om dit te voorkomen, het enige wat ze niet leuk vind om te analyseren zijn haar eigen gevoelens. Het voordoen dat alles prima isl is dus een goed afweermiddel om te voorkomen dat ze naar haar eigen gevoelens kijkt. Soms heeft deze vrouw een onvoorspelbaar en soms onstabiel karakter.


    [ bericht aangepast op 10 okt 2016 - 17:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    /

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 22:28 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    /

    Hehe, het zou een leuk idee zijn als ze haar kamer speciaal in metaal of iets dergelijks (bestands tegen vuur) gemaakt hebben, zodat het huis niet af fikt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan dit a.u.b in het praattopic?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat ik mijn meisje een kitsune maak. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yeji schreef:
    (...)
    Hehe, het zou een leuk idee zijn als ze haar kamer speciaal in metaal of iets dergelijks (bestands tegen vuur) gemaakt hebben, zodat het huis niet af fikt.


    Ze ligt in het begin sws op een aparte afdeling en metaal lijkt me niet slim


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kan ik nog een rol reserveren of liever niet?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Aftertaste schreef:
    Kan ik nog een rol reserveren of liever niet?


    Why not? Wat wil je? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik misschien een vrouwelijke rol mogen eenmaal die weer open is?


    It's still magic even if you know how it's done!

    Pereqrine schreef:
    Zou ik misschien een vrouwelijke rol mogen eenmaal die weer open is?


    Reservatie staat


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Reservatie staat

    Was die al los? Ow haha ze word in elk geval een nimf


    It's still magic even if you know how it's done!

    Ik wil nu wel even dat alles wat niet met een rolshert of een rolaanvraag te maken heeft in het praattopic terecht komt. Dit topic is namelijk super onoverzichtelijk geworden door al het gepraat hier! Bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 19:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.