• Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    Rollen:
    Mannen:
    AiLaikHeda - Lucas Alex Clayton | Chimera: Wendigo x Kameleon
    Ninuturu - Eleven / Benjamin Levi Stryder | Hybrid
    Thunderfvck - Lucifer Verta | Avian humanoid
    Ortuexsy - *
    Yezi - *
    Pereqrine - Ethan Tyree | Cerberus *

    Vrouwen:
    Miall - *
    Zauberhaft - *
    Sigil - Phoebe Melody Waller | Animorphia
    HalfBloodPrince - Lucinda Valerie Hunt | Pyrokinese
    Pereqrine - Meliae | Forest Nymph *


    Invullen:
    Rol: Wat voor soort is je personage
    Naam:
    Leeftijd: voor speciale gevallen; werkelijke leeftijd en leeftijd in de menselijke vorm
    Uiterlijk: zowel menselijke als andere, als dit nodig is
    Innerlijk:
    Extra's: Wat zijn bijvoorbeeld de zwakke en sterke punten, hobby's, likes en dislikes

    Regels:
    - Minimaal 100 woorden, zodat er toch wat is voor de ander om op te reageren
    - Je mag meerdere personages, maar verwaarloos ze niet!
    - Maak je rol wat uitgebreid, zodat iedereen weet waar hij aan toe is
    - Niemand is perfect, dus ook deze personages niet. Iedereen heeft zijn minpunten
    - Er zit geen maximum op het aantal personages, maar wanneer er te veel vrouwen zijn komt er een (tijdelijke) stop op
    - Off-topic gaat in het praattopic (zie topics)
    - Geen ruzie off-topic, want dan lig je er uit
    - Schrijf alsjeblieft algemeen Nederlands. Moeite? Meldt dit dan even
    - Het liefst heb ik van elk soort maar één, maar als je overlegd met de persoon met dezelfde soort en die vindt het goed, dan kan ik het accepteren

    Linkjes:
    List of Mythical creatures
    List of Creatures & Spirits
    List of superhuman features and abilities in fiction

    De Shelter:
    Buitenkant
    Het meer
    Het stuk bos (impressie)
    Van de kamers ga ik geen foto's plaatsen, evenals de binnenkant. Het is allemaal erg aangepast op iedere persoon daar binnen, dus het staat niet echt op internet! Ik laat jullie vrij in het bedenken van de omgeving binnen de Shelter, gezien alles er wel te vinden is!

    Topics:
    Praattopics : Een

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zauberhaft schreef:
    Zou ik een vrouwelijke rol mogen? xD


    Nog een?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Nog een?

    O, wacht laat maar. Verkeerd gelezen
    Je had me er al bij gezet, sorry :$


    No matter where i go, no matter what i do, she always... Finds a way to get at me. > Jessica Burns

    MT


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Doe voor mij maar een vrouw :) is het mogelijk dat ze een faunaat is?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 9:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Doe voor mij maar een vrouw :) is het mogelijk dat ze een faunaat is?


    Is Animorphia geen betere betekenis? Gezien een Faunaat een tovenaar is en een Animorphia wel mens is, maar in een dier kan veranderen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Is Animorphia geen betere betekenis? Gezien een Faunaat een tovenaar is en een Animorphia wel mens is, maar in een dier kan veranderen.


    Haha dat dan, je begreep me in ieder geval wat ik bedoelde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Haha dat dan, je begreep me in ieder geval wat ik bedoelde.


    ^^
    Tenzij je ook wil dat je personage tovenaar is? Dan kan Faunaat wel! Maar wist niet of je dan ook wilde


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    ^^
    Tenzij je ook wil dat je personage tovenaar is? Dan kan Faunaat wel! Maar wist niet of je dan ook wilde


    Nee maar wist niet hoe t heette en dit was t eerste wat me te binnen schoot.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil wel meedoen! Ik dacht even dat er 1000 in het begintopic stond :x

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 19:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Ik wil wel meedoen! Ik dacht even dat er 1000 in het begintopic stond :x


    Oh mijn god, dat is wel iets té veel van het goede denk ik! :W

    Wat wil je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Oh mijn god, dat is wel iets té veel van het goede denk ik! :W

    Wat wil je?

    Heheh, het zou wel awesome zijn tho. Ik denk alleen dat je dan inderdaad niet zo veel gegadigden krijgt voor je RPG.

    Ik zie dat de mannen en vrouwen gelijk staan? Dan graag een vrouw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Animorphia dus, en ik fc Stephanie bertram rose.
    Ik kan maandag pas beginnen met mijn rol ben ik bang, na 4e. Probeer em dinsdag helemaal af te hebben (afhankelijk hoe ik zit met werk)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MT , Ik twijfel nog steeds


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    • • •

    L U C I F E R      V E R T A

    • • •



    INNERLIJK

    Fantasierijk
    Flexibel
    Grappig
    Loyaal
    Gul
    Lusteloos
    Besluiteloos
    Eigenwijs
    Kil
    Oppervlakkig

    Ondanks de veilige plek is Luc nogal mensenschuw. Hij is dan ook nogal vaak bot of gemeen, maar dat is gewoon uit frustratie. Hij zou heus wel aardig willen zijn, maar het lijkt er gewoon niet in te zitten voor hem. Hij voelt zich altijd alsof hij zichzelf moet beschermen. Een band met een mens heeft hij dan ook nooit gehad. Hierdoor is hij erg eenzaam.


    UITERLIJK


    Luc is ongeveer 1,83 lang en heeft brede schouders. Omdat hij graag gaat hardlopen, heeft hij sterke benen. Voor de rest is hij niet echt atletisch gebouwd. Hij heeft een blanke huid, die onder de littekens zit. Hij heeft zichzelf nog nooit voor iemand uitgekleed, behalve om zijn vleugels te laten amputeren. Qua kledingstijl houdt hij het graag simpel met onopvallende kleuren.

    Het meest opvallende aan zijn uiterlijk zijn waarschijnlijk zijn groene ogen die omringt zijn door lange wimpers en zijn symmetrische gezicht. Hij heeft sproetjes over zijn neus en wangen. Zijn neus is recht, zijn lippen zijn vol en hij heeft rechte, witte tanden. Zijn kaaklijn is hoekig. Luc heeft donkerblond/lichtbruin haar. Het ligt er maar net aan wie je het vraagt. Op zijn wangen zitten vaak stoppels.


    VERLEDEN


    Luc is geboren in een erg gelovig gezin, waarin hij al twee oudere broers had. Bij zijn geboorte had hij echter al twee kale, zwarte stompjes die op vleugels leken op zijn schouderbladen zitten. Zijn ouders wisten zeker dat ze de duivel op de wereld gezet hadden en noemde hem 'Lucifer'. Terwijl Luc groeide, groeiden zijn vleugels mee. Langzaam kwamen er zwarte veren op. Zijn ouders konden hier echter niet mee leven en lieten hem zo goed als aan zijn lot over nadat hij een paar jaar oud was. Hij moest altijd voor zichzelf zorgen en ging niet naar school.

    Dit alles tekende zijn leven erg. Mensen waren bang van hem, zijn ouders lieten hem niet naar buiten en zijn broers spraken niet tegen hem. Op zijn veertiende zorgde dit ervoor dat Luc wegliep van huis en iemand zocht die zijn vleugels eraf wilde halen. De amputatie deed enorm veel pijn en het bleef pijn doen. Helaas leek het allemaal voor niks, want de groeiden gewoon weer terug. Sindsdien laat hij ze elke zoveel tijd opnieuw amputeren en zitten de stompjes altijd in het verband. Een normaal leven kon hij niet leiden, het lukte hem gewoon niet. Daarom was hij heel erg blij toen hij deze schuilplek vond. Hier brengt hij zijn dagen veelal in zijn eentje door.


    RELATIES




    EXTRA


    — Maagd
    — Drinkt graag alcohol

    ROL




    NAAM


    Lucifer Verta

    Lucifer is werkelijk de naam die op zijn geboorteakte staat. Zijn ouders waren zo geschrokken van de staat waarin hij geboren was, dat ze hem zo genoemd hebben. Hij gaat tegenwoordig door onder de bijnaam 'Luc'.


    LEEFTIJD


    38 jaar
    — 1 maart





    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 23:55 ]


    Your make-up is terrible

    Jenseen <3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]