• [right]



    Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 0:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT. ;3


    Your make-up is terrible

    MT


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik maak vanavond mijn rol.


    Your make-up is terrible

    Is goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    Ik weet niet wat voor creature ik mijn meisje wil maken. D:


    Enig idee wat je voor kracht zou willen geven, of voor verandering/uiterlijk?
    Dan kan ik er een naam voor zoeken, hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yeji schreef:
    Ik zit te twijfelen tussen deze opties; Echudna, Medusa, Mermaid, Nymph.
    \

    The struggle is real D:
    Ik vind zo'n serpent vrouw wel echt super gaaf


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zat ook te twijfelen met nymph maar vond Animorphia uiteindelijk toch leuker. Alleen nog het dier kiezen waar ze in veranderd. Twijfel tussen Lynx, wolf, of panter


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Zat ook te twijfelen met nymph maar vond Animorphia uiteindelijk toch leuker. Alleen nog het dier kiezen waar ze in veranderd. Twijfel tussen Lynx, wolf, of panter


    Panters zijn wel heel sierlijk en prachtige beesten :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Succubus, Pixie, Sirene, om maar wat te noemen. ;3


    Your make-up is terrible

    Ruin schreef:
    (...)

    Panters zijn wel heel sierlijk en prachtige beesten :o


    I know right. Twijfels zijn groot. Maar neig wel naar panter


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thunderfvck schreef:
    Succubus, Pixie, Sirene, om maar wat te noemen. ;3


    Oh mijn god, zo pretty


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Oh mijn god, zo pretty



    Dat is toch een Satyr?

    But pretty indeed


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Waarom zijn faceclaims zo moeilijk?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."