• [right]



    Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 0:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik heb geen namen genoemd en het viel me alleen op, je hoeft er geen issue ervan te maken

    Jij begint het bericht en ik voel me aangesproken, omdat ik een roodharige heb, daarom vraag ik er voor de zekerheid naar. Maar als je geen duidelijk antwoord geeft, kan ik je ook niet helpen en weet ik ook niet wat je intentie nou met het berichtje is. Je vat het heel anders op dan ik het bedoeld heb. Ik vraag of je het tegen mij hebt? En dan heb ik nog geen duidelijk antwoord op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    Jij begint het bericht en ik voel me aangesproken, omdat ik een roodharige heb, daarom vraag ik er voor de zekerheid naar. Maar als je geen duidelijk antwoord geeft, kan ik je ook niet helpen en weet ik ook niet wat je intentie nou met het berichtje is. Je vat het heel anders op dan ik het bedoeld heb. Ik vraag of je het tegen mij hebt? En dan heb ik nog geen duidelijk antwoord op.



    Ja, ik bedoelde jouw ermee (en niet alleen jouw) maar niet aanvallend bedoeld. Het zar me gewoon dwars dat, in mijn ogen, gewoon dingen werden gebruikt van mijn character. Ik snap vanuit jullie het niet zo is bedoeld maar voor mij voelt het een beetje als een steek terwijl ik zoveel energie steek in een character. Maar ik wil geen ruzie dus ik wil het erbij laten zo

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 17:45 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @ nikki doen we dan een haat liefde relatie?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MT


    It's still magic even if you know how it's done!

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Ja, ik bedoelde jouw ermee (en niet alleen jouw) maar niet aanvallend bedoeld. Het zar me gewoon dwars dat, in mijn ogen, gewoon dingen werden gebruikt van mijn character. Ik snap vanuit jullie het niet zo is bedoeld maar voor mij voelt het een beetje als een steek terwijl ik zoveel energie steek in een character. Maar ik wil geen ruzie dus ik wil het erbij laten zo

    Ik steek ook veel energie en tijd in mijn karakter hoor? Daarbij, heb ik niet eens alle rollen gelezen en gezien toen ik mijn beginrol stuurde, dus ik vind het knap dat het meteen word opgevat als dat ik iets zou "jatten". Ik heb wel mijn eigen creativiteit om dingen te bedenken. Dat er sommige dingen hetzelfde zijn betekend niet dat men in het algemeen dat van jou heeft. Ik heb ook geen zin in ruzie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Yeji schreef:
    (...)
    Ik steek ook veel energie en tijd in mijn karakter hoor? Daarbij, heb ik niet eens alle rollen gelezen en gezien toen ik mijn beginrol stuurde, dus ik vind het knap dat het meteen word opgevat als dat ik iets zou "jatten". Ik heb wel mijn eigen creativiteit om dingen te bedenken. Dat er sommige dingen hetzelfde zijn betekend niet dat men in het algemeen dat van jou heeft. Ik heb ook geen zin in ruzie.


    Zand erover? Ik kan erover door gaan maar meh, Ik wil geen vervelende sfeer veroorzaken.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    is iemand geïnteresseerd in een relatie met Lucy?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    is iemand geïnteresseerd in een relatie met Lucy?


    Heb je suggesties voor met Lucas?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb even hulp nodig, zal ik Colton Haynes of Channing Tatum gebruiken voor mijn rol. Ik kan namelijk niet kiezen, zoals gewoonlijk.


    It's still magic even if you know how it's done!

    Uhh, uhh, Colton! ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Channing Tatum.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tatum.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tatum it is


    It's still magic even if you know how it's done!

    ^ Yeey. Okeee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.