• [right]



    Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 0:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn rol staat online, wie ideeën heeft voor relaties zeg t maar ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ook Lucinda? ;'D

    Wat is er met deze RPG jongens :W

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 18:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Ook Lucinda? ;'D

    Wat is er met deze RPG jongens :W


    Haha is haar tweede naam, ze word toch phoebe genoemt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom heeft iedereen eigenlijk een verleden in zijn/haar rol gedropt? I didn't ask for that ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sigil schreef:
    (...)

    Haha is haar tweede naam, ze word toch phoebe genoemt


    #Charmed


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    #Charmed


    Yeah.. heb haar van kinds af aan mooi gevonden haha, vond dit wel de perfecte rol voor haar haha en qua namen ben ik helaas niet zo creatief.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil niet rude zijn of een bitch zijn maar het valt me op dat er weinig creativiteit is aangezien er dubbele namen wordt gebruikt en twee gingers zijn. Niet omdat ik iets wil claimen maar gewoon vanwege de 6 uur werk wat ik erin heb gestoken...

    But once again, I dont wanna be a bitch maar het valt me gewoon op


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    /

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 22:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik gebruik altijd dubbele namen in al mijn rollen. Overigens heb ik me naam aangepast heb een mooiere gevonden.

    Phoebe melody waller

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 23:22 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik wil niet rude zijn of een bitch zijn maar het valt me op dat er weinig creativiteit is aangezien er dubbele namen wordt gebruikt en twee gingers zijn. Niet omdat ik iets wil claimen maar gewoon vanwege de 6 uur werk wat ik erin heb gestoken...

    But once again, I dont wanna be a bitch maar het valt me gewoon op

    'Scuse me? Is dat richting mij bedoeld of niet? Ik weet dat ik een roodharige heb, maar wie heeft er nog een dan? Ik heb nog niet de andere rollen bekeken en ik had Molly Quinn vanaf het begin in mijn hoofd voor deze rol. Zij past er namelijk het beste bij. Is het dan zo erg dat er twee roodharigen zijn? Er zijn ook zovaak meerdere brunettes, blondines en zwartharigen. I dont see the big deal about that, dat van 'Luc' wel tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)
    Ze ligt in het begin sws op een aparte afdeling en metaal lijkt me niet slim

    Hout dan. FYI: jk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ruin schreef:
    Kan dit a.u.b in het praattopic?

    Ik wist niet dat het praattopic er al was, hehe. Mijn excuses.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ze ligt in het begin sws op een aparte afdeling en metaal lijkt me niet slim

    Oke? Ik noemde maar een voorbeeld, het was niet iets wat je móest doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    (...)
    'Scuse me? Is dat richting mij bedoeld of niet? Ik weet dat ik een roodharige heb, maar wie heeft er nog een dan? Ik heb nog niet de andere rollen bekeken en ik had Molly Quinn vanaf het begin in mijn hoofd voor deze rol. Zij past er namelijk het beste bij. Is het dan zo erg dat er twee roodharigen zijn? Er zijn ook zovaak meerdere brunettes, blondines en zwartharigen. I dont see the big deal about that, dat van 'Luc' wel tho.


    Ik heb geen namen genoemd en het viel me alleen op, je hoeft er geen issue ervan te maken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yeji schreef:
    (...)
    Oke? Ik noemde maar een voorbeeld, het was niet iets wat je móest doen.


    Op een of andere manier heeft hij de xD weggewerkt... Maar ik snap je goede bedoelingen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yezi schreef:
    (...)
    Hout dan. FYI: jk.



    HAHAHAH Dan kan ze gelijk de hele shelter in de fik steken lol


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."