• [right]



    Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 0:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ethan is gonna be a pain in the ass ghegheghe, maar ik zal morgen en anders vrijdag mijn rollen afmaken.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2016 - 22:43 ]


    It's still magic even if you know how it's done!

    Wanneer zullen we beginnen? Klinkt zaterdag rond een uur of 12 leuk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan dan later pas inspringen, miss pas na t weekend. Moet werken zaterdag en heb geen idee of ik zondag even de laptop tot me beschikking kan krijgen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wie schreeuwt er gestoorde gek uit als persoon? Ik heb namelijk nog iemand nodig.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2016 - 0:52 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    Wie schreeuwt er gestoorde gek uit als persoon? Ik heb namelijk nog iemand nodig.


    Ethan heeft drie persoonlijkheden is dat genoeg?


    It's still magic even if you know how it's done!

    Bijna iedereen heeft zo'n slecht karakter en dan komt mijn lolita personage aan (* niet als in het jonge meisje dat een oudere jongen/man verleidt, maar als in de cute lolitastijl) :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hé, mijne is niet slecht! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb die van jou nog niet gelezen, hehe. Het is meer een globale opmerking van wat ik gezien heb, daarom zeg ik ook 'bijna iedereen.' :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pereqrine schreef:
    (...)
    Ethan heeft drie persoonlijkheden is dat genoeg?

    Ik bedoel: wie zou er bij een gestoorde professor als uiterlijk passen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yezi schreef:
    (...)
    Ik bedoel: wie zou er bij een gestoorde professor als uiterlijk passen?

    Haha sorry mijn fout.

    Hmm misschien kan dit je helpen? http://rphelper.tumblr.com/fcdirectory


    It's still magic even if you know how it's done!

    Pereqrine schreef:
    (...)
    Haha sorry mijn fout.

    Hmm misschien kan dit je helpen? http://rphelper.tumblr.com/fcdirectory

    Bedankt!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Heb je suggesties voor met Lucas?


    Ik ben al een aantal dagen aan het denken maar mijn inspiratie laat me nogal in de steek :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @ Pereqrine

    ik ben op slag verliefd geworden op jouw rol, lol.

    Maar veranderd hij ook letterlijk in cerberus?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben zaterdag aan het werk en zondagavond ook, maar ik kan inspringen! School is voor mij ook druk op dit moment, maar ik zal Zephyra nog afmaken en mijn mannelijke rol ook posten ;3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    HalfBloodPrince schreef:
    @ Pereqrine

    ik ben op slag verliefd geworden op jouw rol, lol.

    Maar veranderd hij ook letterlijk in cerberus?

    Haha maar hij is eigenlijk nog niet eens af! Maar thanks

    Ja zeker, hij veranderd letterlijk in een grote zwarte hond met drie hoofden, met elk een ander persoonlijkheid. En als hij een mens is dan zit al die persoonlijkheden in een hoofd dus dat word een drukke bende.


    It's still magic even if you know how it's done!