• [right]



    Voor de buitenwereld zijn het gestoorde, ontspoorde mensen, maar voor het Asylum for Lunatics, zoals het genoemd wordt, zijn ze speciaal en wezens die hulp nodig hebben. Het Asylum biedt plek voor ieder soort wezen dat er bestaat, past zijn ruimtes en omgeving hierop aan. Met ruim vier hectaren aan grond kunnen de speciale staan en gaan waar ze willen. Ze kunnen het Asylum ook verlaten, maar mogen dan niet herkend worden voor anderen, omdat ze dan in gevaar kunnen komen. Iedere speciale is welkom en zal niet zomaar geweigerd worden. Welke soort, kracht of uiterlijk je ook hebt, je bent welkom. Iedereen wordt gelijk behandeld.

    In dit RPG zullen we het dagelijks leven van elke Supernatural volgen. Hebben ze een pack, zijn ze goede vrienden of juist vijanden, willen ze bij de gewone mensen horen of vinden ze het wel goed zo in de shelter. We komen er allemaal achter!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 0:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Dat is toch een Satyr?

    But pretty indeed


    Succubus ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Succubus ^^


    Uh? O wait zie het al


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Luc is zo'n beetje af. Ik hoor het wel als iemand een oppervlakkige relatie met hem wilt. ;3


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Luc is zo'n beetje af. Ik hoor het wel als iemand een oppervlakkige relatie met hem wilt. ;3


    Ik heb een idee maar die stel ik wel voor al mijn rol afheb


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik heb een idee maar die stel ik wel voor al mijn rol afheb

    Nu ben ik benieuwd. 8D


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)
    Nu ben ik benieuwd. 8D


    Ik ben bezig ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik verander mijn fc naar holly marie combs, past wat beter bij een zwarte panter


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thunderfvck schreef:
    (...)
    Nu ben ik benieuwd. 8D


    Ik wil zo'n haat-liefde relatie tussen de twee met heel veel sarcastische opmerkingen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik wil zo'n haat-liefde relatie tussen de twee met heel veel sarcastische opmerkingen :Y)


    Ooh, dat is wel leuk!


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Ooh, dat is wel leuk!



    En dat Luc Lucy constant kwaad probeert te krijgen? Dunno just an idea


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Even, ik heb Lucas, we hebben Lucifer en een Lucy. Zijn al hun afkortingen Luc? ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh damn.

    @Sharon, Luc probeert niemand met opzet kwaad te krijgen, behalve als je het uitlokt dan. 8D


    Your make-up is terrible

    Ruin schreef:
    Even, ik heb Lucas, we hebben Lucifer en een Lucy. Zijn al hun afkortingen Luc? ;'D


    Nee, lucinda en haar afkorting is Lucy

    (Wat trouwens toevallig is gebeurd, ik was Lucifer vergeten (baby) )


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Nee, lucinda en haar afkorting is Lucy

    (Wat trouwens toevallig is gebeurd, ik was Lucifer vergeten (baby) )


    Haha mijn god, dan hebben we alsnog twee met Luc als afkorting. Ik maak Lucas zijn afkorting anders wel Cas :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Haha mijn god, dan hebben we alsnog twee met Luc als afkorting. Ik maak Lucas zijn afkorting anders wel Cas :Y)


    Je kunt ook Val pakken, haar tweede naam is Valerie


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."