• . . . mijn Triops :3

    Vandaag ging ik even lekker de stad in met mijn beste vriendin Relinde (Ninuturu) en in de Intertoys zag ik het staan voor 7.99: Triops. Na even twijfelen heb ik het toch maar gedaan en toen heb ik samen met Relinde het kleine kweekbakje opgezet!
    Spoiler is een foto van het desbetreffende pakket.



    Nu kwam Relinde met een tof idee en dat was het maken van een topic en hier de vorderingen in bijhouden.
    Echter ga ik er ook een story van maken, waar elke dag de vorderingen in komen te staan. Ik denk dat ik er ook kleine verhaaltjes bij zet ^^
    Hier zal ik ook foto's plaatsen, maar ik denk dat dit een wekelijks iets wordt en de story dagelijks is, hehe.

    De story

    Maar wat zijn Triops?
    Klik

    Foto dag 1:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het bakje is best klein vind ik, dus ik ga even kijken of ik een wat grotere bak kan vinden, zodat ze meer ruimte hebben!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die zijn zo leuk. x_x Ik ga je story volgen.


    Your make-up is terrible

    Huh? Begrijp ik nu goed dat het vissen worden? En dat kun je gewoon bij Intertoys kopen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Thunderfvck schreef:
    Die zijn zo leuk. x_x Ik ga je story volgen.

    Dat vind ik echt leuk!
    Er staat op 7+, maar om eerlijk te zijn vind ik het geen speelgoed voor kinderen, laat staan dat ik het speelgoed vind xd
    Ik vind het juist een project die je van school zou kunnen krijgen, om te onderzoeken hoe de groei van dit soort wezentjes is. Ik vind dit soort dingen sowieso super interessant c:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 21:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scribe schreef:
    Huh? Begrijp ik nu goed dat het vissen worden? En dat kun je gewoon bij Intertoys kopen?


    Triops zijn kleine schaaldieren van de orde Notostraca die al 200-300 miljoen jaar dezelfde vorm hebben behouden en om die reden ook zijn geclassificeerd als levend fossiel. Ze leven niet lang, slechts een maand of anderhalf maar ontwikkelen zich zeer snel van larve tot volwassen exemplaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze blijven leuk c:


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Oh leuk! Ik vind het grappige beestjes. :'D Misschien nog een ideetje voor op kot...


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Oh leuk! Ik vind het grappige beestjes. :'D Misschien nog een ideetje voor op kot...

    Ja dat is wel leuk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh help ik zou echt pure nachtmerries krijgen als ik die dingen op m'n kamer zou hebben oid.

    Maar wel heel tof dat je ze ziet 'uitkomen' enz


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik dacht eerst dat het een vleesetende plant was maar oke xD


    wel leuk zeg!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik dacht eerst dat het een vleesetende plant was maar oke xD


    wel leuk zeg!


    Dat is ook nog een leuk idee! En daar gaan mijn ouders NOOIT problemen mee hebben. :'D Ideaal tegen de mugjes...


    What would Emma do?

    Derks schreef:
    Oh help ik zou echt pure nachtmerries krijgen als ik die dingen op m'n kamer zou hebben oid.

    Maar wel heel tof dat je ze ziet 'uitkomen' enz


    Haha ja, je moet er echt van houden om het leuk te vinden, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Femtastic schreef:
    (...)

    Dat is ook nog een leuk idee! En daar gaan mijn ouders NOOIT problemen mee hebben. :'D Ideaal tegen de mugjes...



    Pak wel geen die 1 meter groot wordt xD die vreet jouw nog op dan xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Pak wel geen die 1 meter groot wordt xD die vreet jouw nog op dan xD


    Als dat bestaat, koop ik het!

    Heb je al iets gezien bij de eitjes, of is het nog even wachten? ^^


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    (...)

    Als dat bestaat, koop ik het!

    Heb je al iets gezien bij de eitjes, of is het nog even wachten? ^^


    Ik heb zelfs niet eens de eitjes gevonden, of ik ben super scheel ;'D
    Maar sowieso ga je pas iets zien na 1 tot 2 dagen, dus morgen om 1800 uur sta ik bij de bak om te kijken! ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.