• . . . mijn Triops :3

    Vandaag ging ik even lekker de stad in met mijn beste vriendin Relinde (Ninuturu) en in de Intertoys zag ik het staan voor 7.99: Triops. Na even twijfelen heb ik het toch maar gedaan en toen heb ik samen met Relinde het kleine kweekbakje opgezet!
    Spoiler is een foto van het desbetreffende pakket.



    Nu kwam Relinde met een tof idee en dat was het maken van een topic en hier de vorderingen in bijhouden.
    Echter ga ik er ook een story van maken, waar elke dag de vorderingen in komen te staan. Ik denk dat ik er ook kleine verhaaltjes bij zet ^^
    Hier zal ik ook foto's plaatsen, maar ik denk dat dit een wekelijks iets wordt en de story dagelijks is, hehe.

    De story

    Maar wat zijn Triops?
    Klik

    Foto dag 1:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh oke! c: Ga je elke dag update foto's posten of zo?


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    (...)

    Als dat bestaat, koop ik het!

    Heb je al iets gezien bij de eitjes, of is het nog even wachten? ^^



    Felicia... xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Felicia... xD


    Kennen jullie me wel? (wbw)


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Oh oke! c: Ga je elke dag update foto's posten of zo?


    Als ik er aan denk wel, sowieso maak ik elke dag een hoofdstuk. Als dit niet zo is komen ze met wat vertraging! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wel, ik ga volgen! ;D


    What would Emma do?

    Ik ga ze namen geven denk ik xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, wat leuk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik las op internet dat sommige mensen dit zwaar dierenmishandeling vinden, maar zeg even eerlijk; Je houd toch ook katten en honden als huisdier en die verzorg je toch ook? Dus waarom zou Triops houden dierenmishandeling zijn? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen idee. Ik weet eigenlijk niet wat voor diertjes het zijn. Misschien leven ze in een compleet andere situatie dan in de natuur? Hongen en katten zijn gedomesticeerd, dus bij de mens is in principe hun 'natuurlijke omgeving'.


    What would Emma do?

    Lol dan is vissen houden ook dierenmishandeling?


    Your make-up is terrible

    Femtastic schreef:
    Geen idee. Ik weet eigenlijk niet wat voor diertjes het zijn. Misschien leven ze in een compleet andere situatie dan in de natuur? Hongen en katten zijn gedomesticeerd, dus bij de mens is in principe hun 'natuurlijke omgeving'.


    Het zijn levende fossielen, dus eigenlijk is het goed dat we ze laten uitkomen, want dan blijven ze bestaan? xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    Lol dan is vissen houden ook dierenmishandeling?


    Precies dat dacht ik, die mensen die dat zeggen denken niet zo goed na. Lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Het zijn levende fossielen, dus eigenlijk is het goed dat we ze laten uitkomen, want dan blijven ze bestaan? xd


    Dat zouden ze ook wel doen zonder onze hulp denk ik? :'D Levend fossiel wil zeggen dat het een dier is dat gewoon al heel lang niet meer veranderd is, maar het bestaat gewoon. Zolang we het niet uitroeien natuurlijk. Daar zijn we al goed mee bezig...

    Je kan natuurlijk niet aan die dieren vragen hoe ze het vinden, dus voor zover wij kunnen weten, zijn ze misschien diep ongelukkig. Dat kan je jammer genoeg niet weten, he!


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    (...)

    Dat zouden ze ook wel doen zonder onze hulp denk ik? :'D Levend fossiel wil zeggen dat het een dier is dat gewoon al heel lang niet meer veranderd is, maar het bestaat gewoon. Zolang we het niet uitroeien natuurlijk. Daar zijn we al goed mee bezig...

    Je kan natuurlijk niet aan die dieren vragen hoe ze het vinden, dus voor zover wij kunnen weten, zijn ze misschien diep ongelukkig. Dat kan je jammer genoeg niet weten, he!


    Joh, geen idee wat die benamingen inhouden, ik lul poep xd

    Maar precies, je kunt moeilijk in het hoofd van een dier kruipen om te zien hoe ze zich voelen, maar ik denk dat als je gewoon doet wat er staat ze het helemaal niet slecht hebben ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nah, in de natuur leven ze in een plasje. Dan is een bakje met water toch niet veel anders? Ze kennen het verschil heus niet en ze zijn veilig voor predatoren (tenzij als je katten in de buurt kunnen komen :'D).


    What would Emma do?