• . . . mijn Triops :3

    Vandaag ging ik even lekker de stad in met mijn beste vriendin Relinde (Ninuturu) en in de Intertoys zag ik het staan voor 7.99: Triops. Na even twijfelen heb ik het toch maar gedaan en toen heb ik samen met Relinde het kleine kweekbakje opgezet!
    Spoiler is een foto van het desbetreffende pakket.



    Nu kwam Relinde met een tof idee en dat was het maken van een topic en hier de vorderingen in bijhouden.
    Echter ga ik er ook een story van maken, waar elke dag de vorderingen in komen te staan. Ik denk dat ik er ook kleine verhaaltjes bij zet ^^
    Hier zal ik ook foto's plaatsen, maar ik denk dat dit een wekelijks iets wordt en de story dagelijks is, hehe.

    De story

    Maar wat zijn Triops?
    Klik

    Foto dag 1:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Femtastic schreef:
    (...)
    Oke, dit is creepy.


    Antscanada is ook degene waar ik het vandaan heb xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Guys, is dat misschien de enige youtuber met mieren of zo? :'d


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Guys, is dat misschien de enige youtuber met mieren of zo? :'d


    Nope xD antsAustralia, etc


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Die van mij zijn nooit uitgekomen :c


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Athlone schreef:
    Die van mij zijn nooit uitgekomen :c

    Aw, dat is erg jammer! Ik hoop dat de mijne wel uitkomen!
    Als dat niet zo is heb ik nog de andere helft van het zakje en anders bestel ik gewoon nog wat online.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Intertoys is toch een geweldige winkel, vind je niet

    Triops zijn ontzettend cute, wij hadden ze ook altijd bij biologie in een giga bak staan ^^

    Frey_ schreef:
    Intertoys is toch een geweldige winkel, vind je niet

    Triops zijn ontzettend cute, wij hadden ze ook altijd bij biologie in een giga bak staan ^^


    Ik hou van speelgoedwinkels. Ik moet en zal er naar binnen gaan als ik er een zie, zo ben ik gewoon. Soms denk ik dat mijn ouders zich een beetje schamen hiervoor als ik samen met hun ben :W

    Oh dat is echt leuk! Ik vind ze echt cute eruit zien <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar uit al dat bruine komen dus hartstikke veel van die beestjes? En wat als de bak omvalt??
    Ik zou zoiets ook graag willen hebben maar ik ben veel te bang dat mijn katten ermee gaan spelen of dat die beesten in een keer kunnen vliegen/klimmen/kruipen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Maar uit al dat bruine komen dus hartstikke veel van die beestjes? En wat als de bak omvalt??
    Ik zou zoiets ook graag willen hebben maar ik ben veel te bang dat mijn katten ermee gaan spelen of dat die beesten in een keer kunnen vliegen/klimmen/kruipen :'D


    Nee, het kan zijn dat er maar een eitje uitkomt, maar het kunnen er ook wat meer zijn, maar niet zoveel als dat bruine, wow, haha.

    Het bakje zelf is best stabiel, maar zelf wil ik een wat grotere bak als ze uitgekomen zijn, zodat ze meer ruimte hebben en zo, gezien ze 3 - 4 centimeter kunnen worden als je het goed doet, beetje zielig om ze dan in dat kleine bakje te houden.
    Mijn katten hebben ze niet opgemerkt, maar wie weet voor hoe lang. Zodra ze ze gaan opmerken ga ik ze naar boven verplaatsen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verkopen ze zoiets bij de Intertoys? Schandalig! Vooral stimuleren die impulsaankopen.... :c


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Verkopen ze zoiets bij de Intertoys? Schandalig! Vooral stimuleren die impulsaankopen.... :c

    Ja dat doen ze, maar goed. Ik vind het leuk en weet dat ik er waarde aan hecht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Over iets meer dan 2 uur komt er een update c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zijn de stukjes hout al gezonken?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Zijn de stukjes hout al gezonken?


    Nop, maar er ligt wel al heel wat op de bodem ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dag 2


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.