• . . . mijn Triops :3

    Vandaag ging ik even lekker de stad in met mijn beste vriendin Relinde (Ninuturu) en in de Intertoys zag ik het staan voor 7.99: Triops. Na even twijfelen heb ik het toch maar gedaan en toen heb ik samen met Relinde het kleine kweekbakje opgezet!
    Spoiler is een foto van het desbetreffende pakket.



    Nu kwam Relinde met een tof idee en dat was het maken van een topic en hier de vorderingen in bijhouden.
    Echter ga ik er ook een story van maken, waar elke dag de vorderingen in komen te staan. Ik denk dat ik er ook kleine verhaaltjes bij zet ^^
    Hier zal ik ook foto's plaatsen, maar ik denk dat dit een wekelijks iets wordt en de story dagelijks is, hehe.

    De story

    Maar wat zijn Triops?
    Klik

    Foto dag 1:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Femtastic schreef:
    Nah, in de natuur leven ze in een plasje. Dan is een bakje met water toch niet veel anders? Ze kennen het verschil heus niet en ze zijn veilig voor predatoren (tenzij als je katten in de buurt kunnen komen :'D).


    Haha, als ze uitgekomen zijn ga ik ze overplaatsen in een andere bak en dan gaat hij op mijn kamer xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht eerst dat het zoiets was als een namaak dino uit zo'n ei halen met veel te klein gereedschap. Maar na het lezen van de uitleg op wikipedia snapte ik dat het levende wezens zijn (met drie ogen?!).

    In ieder geval, gefeliciteerd met je nieuwe huisdieren, aangezien ik ervan uit ga dat er meerdere eitjes uit komen.

    Maar kunnen ze niet ontsnappen?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Ik dacht eerst dat het zoiets was als een namaak dino uit zo'n ei halen met veel te klein gereedschap. Maar na het lezen van de uitleg op wikipedia snapte ik dat het levende wezens zijn (met drie ogen?!).

    In ieder geval, gefeliciteerd met je nieuwe huisdieren, aangezien ik ervan uit ga dat er meerdere eitjes uit komen.

    Maar kunnen ze niet ontsnappen?


    Snap je verwarring, haha!
    Bedankt ^^

    Eh, als het goed is niet, aangezien het waterdiertjes zijn en ze niet kunnen springen of andere rare capriolen uit kunnen halen, hihi.


    / Trouwens, als ze wat ouder zijn ga ik ze wel eens filmen en kan ik ze levend laten zien!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niemand, maar dan ook niemand heeft een opmerking gemaakt van mijn gigantische taalfout in de titel van mijn verhaal :W
    Grammarnazi's, where are you? Er stond letterlijk kweeTZetje. Like... En ook in het hoofdstuk stond kweekZetje. Waar zat mijn hoofd? Niet op mijn romp in elk geval, woah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Snap je verwarring, haha!
    Bedankt ^^

    Eh, als het goed is niet, aangezien het waterdiertjes zijn en ze niet kunnen springen of andere rare capriolen uit kunnen halen, hihi.


    / Trouwens, als ze wat ouder zijn ga ik ze wel eens filmen en kan ik ze levend laten zien!


    Gelukkig. Het leken net aliens.

    Hopelijk volgt er geen kennismaking met de rest van je huisideren.

    Je weet maar nooit, niet om je bang te maken.

    Wat leuk. Ik heb afgelopen week ook meerdere filmpjes zitten kijken van iemand die mieren als huisdieren houdt. Dat snap ik op zich wel, maar hij heeft ook vuurmieren en dat vind ik toch wel apart. Dus eigenlijk zouden jouw triops mij niet moeten verbazen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Gelukkig. Het leken net aliens.

    Hopelijk volgt er geen kennismaking met de rest van je huisideren.

    Je weet maar nooit, niet om je bang te maken.

    Wat leuk. Ik heb afgelopen week ook meerdere filmpjes zitten kijken van iemand die mieren als huisdieren houdt. Dat snap ik op zich wel, maar hij heeft ook vuurmieren en dat vind ik toch wel apart. Dus eigenlijk zouden jouw triops mij niet moeten verbazen.


    Relinde wilt graag mieren, hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Gelukkig. Het leken net aliens.

    Hopelijk volgt er geen kennismaking met de rest van je huisideren.

    Je weet maar nooit, niet om je bang te maken.

    Wat leuk. Ik heb afgelopen week ook meerdere filmpjes zitten kijken van iemand die mieren als huisdieren houdt. Dat snap ik op zich wel, maar hij heeft ook vuurmieren en dat vind ik toch wel apart. Dus eigenlijk zouden jouw triops mij niet moeten verbazen.


    Hoe toevallig, ik ook! :'D


    What would Emma do?

    Leuk (:


    16 - 09 - '17

    Awesome. Ik wil er ook een! Onthouden voor Sinterklaas.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ruin schreef:
    (...)

    Relinde wilt graag mieren, hihi


    Laat haar onder geen beding vuurmieren als huisdier nemen. Ze kunnen steken, als je foto's hebt gezien van hoe het eruit ziet nadat mensen zijn gestoken, dan wil je niet bij ze in de buurt komen. Nou ja, ik in ieder geval niet.


    Physics is awesome

    Femtastic schreef:
    (...)

    Hoe toevallig, ik ook! :'D


    Ook heel toevallig AntsCanada?


    Physics is awesome

    Oooh, wat vet!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Laat haar onder geen beding vuurmieren als huisdier nemen. Ze kunnen steken, als je foto's hebt gezien van hoe het eruit ziet nadat mensen zijn gestoken, dan wil je niet bij ze in de buurt komen. Nou ja, ik in ieder geval niet.


    Zo stom is ze vast niet, haha :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Ook heel toevallig AntsCanada?

    Oke, dit is creepy.


    What would Emma do?

    HAHA, dit is geniaal :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.