• . . . mijn Triops :3

    Vandaag ging ik even lekker de stad in met mijn beste vriendin Relinde (Ninuturu) en in de Intertoys zag ik het staan voor 7.99: Triops. Na even twijfelen heb ik het toch maar gedaan en toen heb ik samen met Relinde het kleine kweekbakje opgezet!
    Spoiler is een foto van het desbetreffende pakket.



    Nu kwam Relinde met een tof idee en dat was het maken van een topic en hier de vorderingen in bijhouden.
    Echter ga ik er ook een story van maken, waar elke dag de vorderingen in komen te staan. Ik denk dat ik er ook kleine verhaaltjes bij zet ^^
    Hier zal ik ook foto's plaatsen, maar ik denk dat dit een wekelijks iets wordt en de story dagelijks is, hehe.

    De story

    Maar wat zijn Triops?
    Klik

    Foto dag 1:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kijk snel naar het nieuwste hoofdstuk voor een update met een verassing!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor de mensen die geen abo hebben. Klik de spoiler open voor de verassing!


    Kijk op de hoogste kwaliteit!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Proficiat! *O*


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Proficiat! *O*

    God, je wilt niet weten hoe blij ik ben joh! Omg! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoeveel eitjes zitten er eigenlijk in totaal in? ^^


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Hoeveel eitjes zitten er eigenlijk in totaal in? ^^


    Dat weet niemand, haha :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vergeet ze niet te voeren he :P


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Vergeet ze niet te voeren he :P


    Hoeft nu nog niet, vanaf morgen pas! Want ik moet ook nog dat spul een beetje weghalen, maar ben nu bang dat ik die kleine meeneem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het echt een vreemd principe dat je dit in een speelgoedwinkel kan kopen... Je koopt dus letterlijk een setje om dieren uit te broeden? Als je zoiets nu aan zou treffen in een dierenwinkel begreep ik het nog wel. (Nog steeds niet zo'n fan van). Maar goed, je bent er erg gelukkig mee en dat is fijn (:

    Skrivbar schreef:
    Ik vind het echt een vreemd principe dat je dit in een speelgoedwinkel kan kopen... Je koopt dus letterlijk een setje om dieren uit te broeden? Als je zoiets nu aan zou treffen in een dierenwinkel begreep ik het nog wel. (Nog steeds niet zo'n fan van). Maar goed, je bent er erg gelukkig mee en dat is fijn (:

    Yup, dit is echt mij afleiding thuis en dat is ook erg fijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)
    Yup, dit is echt mij afleiding thuis en dat is ook erg fijn.

    Ja, fijn! Ik vind het gewoon een raar idee dat dit als speelgoed verkocht wordt (: Jij, niet?

    Skrivbar schreef:
    (...)
    Ja, fijn! Ik vind het gewoon een raar idee dat dit als speelgoed verkocht wordt (: Jij, niet?

    Ja vind ik ook wel, maar goed xd
    Ik weet dat ik die beestjes een goed leven geef en daar gaat het om in mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het ook vreemd dat het als speelgoed verkocht wordt, maar in principe kan je er denk ik ook niet veel mee mis doen en het is een leuk 'experimentje' voor kinderen denk ik. :') Het zou wel logischer zijn als het verkocht werd in een dierenwinkel...


    What would Emma do?

    Even als reactie op mijn story:
    Ja, hij groeit echt tering snel, mijn god. Gister was hij nog slecht te zien en vandaag kun je gewoon zijn ogen al zien ;'D

    Nikki: Dat wat jij zegt zat ik ook al aan te denken, moet maar even een bak kopen morgen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze worden niet verkocht in een dierenwinkel omdat ze niet zo heel lang leven
    Net als het kweken van plantjes in een mini broeikas of en maken van kristallen is dit een van die mini experimenten doos dingen
    Als een kind er niet meer naar om zou kijken zou dit een wat eerdere dood betekenen, maar dit is ook handig vanwege de neiging van de mens om dieren die ze niet meer willen los te laten in de natuur, door de eigenschappen zouden de triops gelukkig niet echt overleven, en hun korte levens duur hoort daar bij


    "Find peace in who and what you are." — Saphira