• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bonafide schreef:
    de krokant krab pizza
    is de pizza
    voor jou en mij

    de pepoepoe pizza pizza
    hibbedebababababyeah
    pizza pizza pizza yeah

    de kro ka ha ha ha ha ha hah ahahant pizza
    is de pizza yeah
    voor jou
    en mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

    Same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het verliest zijn functie een beetje door jou.

    Je bent door een orkaan heen geslapen. Respect. :'D

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 18:48 ]


    She's imperfect but she tries

    o mijn god duurt lang


    i put the fun in funeral

    Ik voel me momenteel 100% beroerd. Een ellenlange opdracht maken voor een shitvak? Dat vandaag af moet zijn? Is geen énkel probleem, dat doe ik toch wel even?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil koken voor ons en dan kom je nog later dan gepland. Mooi dit. Ik ben totáál niet moe nadat ik om half zes op ben gestaan en een lange schooldag heb gehad. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    WingedHussar schreef:
    Ik wil wel meedoen aan iets als nano, want ik heb een stok achter de deur nodig om dat verhaal af te ronden, maar 50K in een maand vind ik wel erg ambitieus :C


    Je kunt altijd voor een lager doel gaan voor jezelf en gewoon gezellig mee komen doen in het topic, zelfs al wil de website dat je aan 50k komt. Er zijn wel meer mensen die dat doen. (bloos)

    En anders zijn de twee Camp NaNo maanden iedere zomer ideaal voor jou, want daar kun je zelf een doel kiezen. ^^ Het enige probleem is dat het dus wel nog een half jaar duurt tot het weer zover is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Free hugs for everyone.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ben ik de enige die niet zeikt?

    Oké, ik ben heel erg verkouden aan het zijn en die kriebel in mijn keel sucks. Meer thee met honing.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mignon schreef:
    Je bent door een orkaan heen geslapen. Respect. :'D


    HAHAHAHA omg geweldig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mignon schreef:
    Je bent door een orkaan heen geslapen. Respect. :'D


    Whut ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zag mijn Canadese vriendin vandaag en dat was supertof na 1,5 jaar damn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wasikowska schreef:
    Free hugs for everyone.


    Mememememememe!! Oh I could really use a hug c: Come here!

    Weet je wat het is? Ik wil forever alone blijven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."