• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke, ik ben een oor van mijn bril kwijt (niet kwijt, maar het is er afgevallen, je snapt me). Ik denk dat ik er een fashion statement van ga maken...


    What would Emma do?

    Karaoke is leuk hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    63 nagels gelakt uiteindelijk. Nu heb ik al mijn kleuren bij klaar en kan ik alles zo opzoeken. ^^

    Eindelijk al m'n tv shows bijkijken, mn lijst op tvshowtime staat helemaal vol.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zeg anders gewoon ineens dat je vindt dat ik dik ben.


    <3

    Ik voel me echt heel rot... ik heb echt een beetje het idee dat het niet goed gaat op werk... ik hoop zo dat ik me proeftijd door kom..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MAAR START DAN TOCH OP verdorie


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nu moet ik nog een half uur op het station wachten, naar Purmerend terug en dan naar huis lopen. Ik vind dit echt heel eng :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg de trein had vertraging. Thank god! O.o
    Thanks Karma <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hellooo (doeg)

    Frey_ schreef:
    Hellooo (doeg)


    It's meeeee


    Happy Birthday my Potter!

    Voor het eerst sinds een behoorlijke tijd weer lekker een ordinaire huilbui. Fijn. Maar ik hou mezelf alleen maar voor de gek met deze act van me...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als mensen nou eens met hun poten van mijn laptopscherm afblijven, oh my GOD. Echt vol met hun vingers er tegenaan om iets aan te wijzen en dan ook lekker smeren enzo. Nooit geleerd dat je zo'n scherm niet moet aanraken? D: Ik word er agressief van gewoon


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Devinsport schreef:
    (...)

    It's meeeee


    I was wondering if after all these (years) weeks you'd like to meet on a Quizlet meeting

    Let it go, gurl. Geeez.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Deep inside, I've never felt alive