• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Deep inside, I've never felt alive

    GOOooosebumbs o,O

    // Shit, ik moet echt iemand vinden voor mijn char, nu is hij zo alleen :c

    Dat je een oud-klasgenoot tegenkomt in de trein en hem even opzoekt op Facebook en ziet dat ook hij in Groningen studeert nu HAHAHAHA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gaat weer lekker vanavond.... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Let's hope my parents don't smell the smoke or I'll be dead.


    kindness is never a burden.

    Echt, je laat me altijd als the big bad wolf klinken terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Je zegt zelf dat je een post moet schrijven voor iemand, dan moet je het niet uitrekken en heel wat anders gaan doen. Lekker makkelijk mij de schuld geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zenuwen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Een vrijdagavond waarop je echt cravings hebt naar zoete dingen, niets in huis hebt en dus maar ongegeneerd uit een pot pasta loopt te lepelen. Just student things.


    She's imperfect but she tries

    Bailar schreef:
    (...)

    It sucks.. Ik ervaar het zelf ook wel. Kon ik maar helpen oid.. Als je met een soort lotgenoot-ish ding wil praten, ben je altijd welkom

    Dank je. Jij ook bij mij (;


    Caution first, always.

    WAAROM

    Spinnen zijn zo ONNODIG binnenshuis en toch hangen ze doodleuk van alle lampen en mijn tas te bungelen en nu ook van mijn laptop? van het plafond? ik weet niet eens waar deze vandaan kwam en ik hoef het eigenlijk ook niet te weten want het mag wel gewoon STOPPEN EIGENLIJK DANKJE


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo klaar hiermee en ik ben pas op 2/3. Dit ga ik echt niet redden.

    Shit. Shit, shit. Er is gewoonweg niets meer over te vinden, alles wat ik kan gebruiken heb ik al gehad. En nu? Ik moet er verdorie nog twee. SHIT

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 21:41 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Say Something always hits me right in the feels

    2-0! *O* *O*

    Yay, nieuw telefoon hoesje besteld. 8D


    Your make-up is terrible

    Wat een super schatje ben jij ^^

    / Ik vraag me af of je meerdere mensen tegelijk kan daten.. Ik bedoel, je date om te kijken of je bij elkaar past en zit nog niet aan elkaar vast.. Zo verwarrend allemaal... Al is het met de ene niet echt daten omdat hij niets vasts wil.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 21:56 ]

    Thunderfvck schreef:
    Yay, nieuw telefoon hoesje besteld. 8D


    Wat voor ;D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]