• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 7:52 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oke, ik wil je altijd zien op de verkeerde momenten. Nooit heb je tijd. Zo jammer. En als je wel tijd hebt, kan ik niet.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 15:28 ]

    Het was een geslaagde dag. C: op naar vanaamd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel een Harry Potter marathon aankomen deze vakantie... ookal moet ik eigenlijk leren voor het tentamen.

    Wow holy balls, dat was echt een wild feestje


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vertel het mn tante, en nog geen dag later weet iedereen in mijn familie dat ik met een jongen geneukt heb die ik nog geen week kende. Whatever, ik doe wat ik zelf wil en dit maakt me echt geen sletje.

    Devinsport schreef:
    (...)

    Femmie je weet dat dat niet waar is. Je bent goed in het belangrijkste van al: een goed mens zijn, een lieve vriendin zijn. En in nog wel meer dingen maar die zijn toch al minder belangrijk dan dit.


    Dankje (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Heb echt zin in de vakantie in februari. Gelukkig mag ik een vriendin meenemen, anders had ik niet mee gegaan c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Femtastic schreef:
    Wat maakt een mens gelukkig? Eens terugbladeren door het LJH en spontane schildpaddengesprekken zien. (bloos)


    :Y)

    ---

    Ik zou waarschijnlijk soort van aan syntaxis moeten beginnen, maar meh. Meh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    American Horror Story blijft leuk, zelfs de mindere seizoenen. c:


    Caution first, always.

    Ja hallo, ik heb nu eenmaal prikkelbaar vandaag, dus ja een verkeerd gekocht ding kan mijn pot al doen overlopen. Sorry hoor, het was niet de bedoeling je dom te noemen, het kwam er gewoon uit. Mijn excuus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Last Time I Lie is mn anthem ugh. Elke keer dat ik ernaar luister krijg ik gewoon kippenvel.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Komaan de nummer 1 van de Lage Landenlijst wordt Vlaams allez les Belges


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 18:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil eigenlijk een algemeen topic aanmaken voor LGBT, maar ik weet niet of dat mag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Regel gewoon een fucking huis voor mij, dan kan ik hier weg. Ik wil hier weg oké, snap dat dan. Je kunt wel zeggen dat ik nog even met volhouden, maar dat kan ik niet meer. Ik ga ten onder hier oké. Ja, het ene moment gaat het super goed, maar dat is 10% van de tijd. 90% van de tijd gaat het hier kut oké..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.